Mārketinga stratēģija

Kas ir mārketinga stratēģija?

Mārketinga stratēģija attiecas uz uzņēmuma vispārējo spēļu plānu, lai sasniegtu potenciālos patērētājus un pārvērstu viņus par viņu produktu vai pakalpojumu klientiem. Mārketinga stratēģija satur uzņēmuma vērtību piedāvājumu, galvenos zīmola ziņojumus, datus par mērķa klientu demogrāfiju un citus augsta līmeņa elementus. Rūpīga mārketinga stratēģija aptver mārketinga “četrus P”: produktu, cenu, vietu un veicināšanu.

Izpratne par mārketinga stratēģijām

Skaidrai mārketinga stratēģijai vajadzētu būt ap uzņēmuma vērtības piedāvājumu, kas patērētājiem paziņo par to, ko uzņēmums pārstāv, kā darbojas un kāpēc tas ir pelnījis viņu biznesu. Tas mārketinga komandām nodrošina veidni, kurai jāinformē viņu iniciatīvas par visiem uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem.

Mārketinga stratēģijas pret mārketinga plāniem

Mārketinga stratēģija informē mārketinga plānu, kas ir dokuments, kurā detalizēti aprakstīti konkrēti uzņēmuma veikto mārketinga darbību veidi un iekļauti dažādu mārketinga iniciatīvu ieviešanas grafiki.

Ideālā gadījumā mārketinga stratēģijām vajadzētu būt ilgākam mūžam nekā atsevišķiem mārketinga plāniem, jo ​​tajās ir ietverti vērtības piedāvājumi un citi uzņēmuma zīmola galvenie elementi, kas parasti ir konsekventi ilgtermiņā. Citiem vārdiem sakot, mārketinga stratēģijas attiecas uz lielo attēlu ziņojumapmaiņu, savukārt mārketinga plānos ir noteiktas konkrētu kampaņu loģistikas detaļas.

Mārketinga stratēģijas izveide

Mārketinga stratēģijas galvenais mērķis ir panākt un paziņot ilgtspējīgas konkurences priekšrocības salīdzinājumā ar konkurējošiem uzņēmumiem, izprotot patērētāju vajadzības un vēlmes. Neatkarīgi no tā, vai tas ir drukas reklāmas noformējums, masveida pielāgošana vai sociālo mediju kampaņa, mārketinga aktīvu var vērtēt pēc tā, cik efektīvi tas paziņo uzņēmuma pamatvērtību piedāvājumu.

Tirgus izpēte var palīdzēt noteikt konkrētas kampaņas efektivitāti un palīdzēt identificēt neizmantotās mērķauditorijas, lai sasniegtu zemākos mērķus un palielinātu pārdošanas apjomus.