Mārketings

Mūsdienās mārketings ir neatņemama sastāvdaļa ik vienam uzņēmumam, jo pārblīvētā komunikācijas telpa ir cilvēkus padarījusi grūti sasniedzamus. Mēs visi esam dzirdējuši par mārketingu, un, iespējams, mēs pazīstam kādu kas strādā šajā jomā. Bet, vai varat atbildēt, kas ir mārketings, un ko tas dara? Iespējams, ne visi spētu precīzi atbildēt uz šo jautājumu.

Tik plašā jomā kā mārketings – tam ir labs iemesls. Mārketinga amata apraksts var izskatīties atšķirīgs diviem profesionāļiem, kuriem ir vienādi vai līdzīgi amatu nosaukumi. Kā arī dažkārt mārketingu uzņēmumos mēdz sapludināt ar citām nozarēm, piemēram, reklāma, sabiedriskās attiecības, bet tas jau ir cits stāsts.

Mārketings un kā tas stradā?

Patiesībā mārketinga pamatmērķis ir piesaistīt patērētājus savam zīmolam, izmantojot ziņojumapmaiņu. Ideālā gadījumā ziņojumapmaiņa būs noderīga un izglītojoša jūsu mērķauditorijai, lai jūs varētu patērētājus pārveidot par potenciālajiem klientiem.

Šīs disciplīnas centrā ir tirgus un patērētāju uzvedības izpēte, un tā analizē uzņēmumu komerciālo vadību, lai piesaistītu, iegūtu un noturētu klientus (cerams, ka ieaudzina lojalitāti zīmolam), apmierinot viņu vēlmes un vajadzības.

Mārketings nav tikai viena stratēģija, bet gan daudzu dažādu paņēmienu un taktiku kombinācija.

Sociālie tīkli ir viens no rīkiem ko izmanto mārketinga speciālisti. Lielākā daļa cilvēku nevarētu iedomāties savu ikdienu bez sociāliem tīkliem, tādēļ pēdējos gados ir ļoti attīstījies sociālo mediju mārketings.

Sociālo mediju mārketings ir satura veidošanas darbība, lai reklamētu savu biznesu un produktus dažādās sociālo mediju platformās, piemēram, Facebook, Instagram un Twitter. Jūsu unikālais saturs ir jāpielāgo konkrētajai platformai, kurā tas tiek kopīgots, lai palīdzētu palielināt reklāmguvumus un palielināt zīmola atpazīstamību.