restorānu terases

Restorānu ārtelpu vizuālā mārketinga stratēģijas

Konkurences pilnajā restorānu pasaulē pirmais iespaids ir svarīgs. Jūsu ārējais izskats ir pirmais, ko potenciālie apmeklētāji redz, un tas var būtiski ietekmēt viņu lēmumu ienākt restorānā. Arī āra vizuālajam merčendaizingam ir izšķiroša nozīme klientu piesaistīšanā un neaizmirstamas ēdināšanas pieredzes radīšanā.

Šajā rakstā mēs aplūkosim efektīvas stratēģijas restorānu ārējā vizuālā noformējuma veidošanai. Mēs aplūkosim izkārtnes, āra restorānu iekārtojumu un fasādes dizainu. Uzziniet, kā panākt, lai jūsu restorāna ārpuse būtu tikpat pievilcīga un atspoguļotu jūsu zīmolu kā interjers.

Spēks aiz vizuālā merčendaizinga

Pirms pievērsīsimies stratēģijām, sapratīsim, kāpēc āra vizuālais merčendaizings ir būtisks. Jūsu restorāna ārpuse ir jūsu pirmā iespēja radīt pozitīvu iespaidu un apliecināt sava zīmola identitāti.

Efektīva ārējā vizuālā noformēšana var:

  • Pievērsiet uzmanību: Uzmanību piesaistoši stendi un izkārtnes var piesaistīt garāmgājējus pat dzīvā ielā.
  • Veidot priekšstatu: Jūsu eksterjeram ir jāsniedz potenciālajiem klientiem priekšstats par to, ko sagaidīt iekšpusē, sākot no atmosfēras un beidzot ar ēdienu piedāvājumu.
  • Radīt neaizmirstamu pieredzi: Labi noformēta ārējā apdare var uzlabot kopējo ēdināšanas pieredzi un atstāt paliekošu iespaidu.

Efektīva zīmju izmantošana

vizualais izskartojums

Efektīvas izkārtnes māksla sniedzas tālāk par vienkāršu jūsu restorāna nosaukuma norādīšanu. Šeit izpētīsim, kā izkārtnes var būt spēcīgs instruments, lai piesaistītu potenciālos apmeklētājus, informētu par jūsu zīmola identitāti un pat vilinātu tos ar jūsu kulinārijas gardumiem.

Mēs atklāsim noslēpumus, kā padarīt jūsu restorāna ārpusi patiesi pievilcīgu, sākot no skaidrām un viesmīlīgām izkārtnēm un beidzot ar saistošām ēdienkartēm un īpašajiem piedāvājumiem, kas izvietoti uz krīta tāfeles.

1. Skaidras un saprotamas norādes

Restorāna izkārtnēm jābūt skaidrām, viegli salasāmām un jāatspoguļo jūsu zīmols. Apsveriet iespēju izmantot fontus un krāsas, kas atbilst jūsu interjera iekārtojumam un virtuves stilam. Pārliecinieties, ka tās ir labi apgaismotas, lai tās būtu redzamas arī naktī.

2. Menu displays

Izvietojiet ēdienkartes displejus ārpus restorāna, lai potenciālajiem apmeklētājiem sniegtu ieskatu jūsu piedāvājumā. Izmantojiet vilinošus attēlus un kodolīgus aprakstus, lai ieinteresētu apmeklētājus. Iedvesmai uzmetiet aci mūsu rakstam restorānu cenu norādes.

3. Chalkboard specials

Krīta tāfeles ir universāls un burvīgs veids, kā parādīt dienas piedāvājumus, akcijas un sezonālos piedāvājumus. Uzturiet tos svaigus un atjauninātus, lai piesaistītu atkārtotus apmeklētājus.

Āras iekārtošana

stiligas terases

Vvilinošas āra ēdamistabas telpas izveide ir līdzīga restorāna atmosfēras paplašināšanai. Šajā sadaļā mēs aplūkosim elementus, kas pārveido vienkāršu ietvi vai terasi par apburošu ēdināšanas pieredzi. Sākot ar pievilcīgu sēdvietu izkārtojuma izvēli un beidzot ar telpas dekorēšanu ar sezonāliem dekoriem un sulīgiem apstādījumiem.

1. Pievilcīgs sēdvietu izkārtojums

Izveidojiet pievilcīgu āra ēdamistabas telpu ar ērtām sēdvietām. Ieguldiet līdzekļus kvalitatīvās mēbelēs, kas papildina jūsu restorāna stilu. Apsveriet iespēju pievienot krāsainus spilvenus un āra dekorus, lai uzlabotu atmosfēru.

2. Sezonālais dekors

Mainiet savu āra dekoru atbilstoši gadalaikiem. Tie var būt svētku rotājumi brīvdienām vai mājīgas segas rudens vakariem, vai gandrīz jebkas cits. Šie elementi rada siltu un aicinošu atmosfēru. Piemeklējiet dekorus, ka piemēroti konkrēti šim notikumam, piemēram, Ziemassvētku rotājumus.

3. Zaļumi un augi

Augi un zaļumi var piešķirt āra telpai svaigumu un dzīvīgumu. Lai uzlabotu kopējo izskatu, var stratēģiski izvietot piekaramos grozus, podos audzētus augus un logu kastes.

Fasādes dizains

Jūsu restorāna fasāde ir tā seja, ar ko tas vēršas pret pasauli, kas nosaka gaidas un stāsta stāstu. Šajā sadaļā mēs iepazīstināsim ar fasāžu dizaina pasauli. Kā unikālas arhitektūras iezīmes, stratēģisks apgaismojums un pārdomāta estētika apvienojas, lai radītu neaizmirstamu pirmo iespaidu.

Neatkarīgi no tā, vai jūsu restorāns lepojas ar vēsturisku šarmu vai modernu eleganci, meklējiet iedvesmu, kā padarīt savu fasādi par mākslas darbu.

1. Unikāla arhitektūra

Ja jūsu restorānam ir unikālas arhitektūras iezīmes, izceliet tās. Parādiet vēsturisko ēku šarmu vai mūsdienu dizaina moderno eleganci.

2. Apgaismojums

Āra apgaismojums var pārveidot jūsu restorāna fasādi naktī. Apsveriet maigu, siltu apgaismojumu, lai radītu patīkamu atmosfēru. Virtenes, laternas un labi novietoti prožektori var radīt brīnumus.

Kas ir aktuāls mūsu mērķauditorijai

Lai atbilstu jaunākajām tendencēm restorānu mārketingā, apsveriet šos papildinājumus:

1. Ilgtspējīgas prakses

Veiciniet ilgtspēju, izmantojot videi draudzīgas āra mēbeles, atkārtoti lietojamus dekorus un energoefektīvu apgaismojumu. Klienti arvien vairāk novērtē videi draudzīgus uzņēmumus. Pavadiet cik vien laika vajag un atrodiet sev piemērotākos ilgspējīgas darbības principus.

2. QR kodu ēdienkartes

Uz āra galdiem vai izkārtnēm ievietojiet QR kodus, kas ļauj klientiem piekļūt jūsu ēdienkartei digitāli. Tas ir ērts un higiēnisks risinājums, jo īpaši postpandēmijas pasaulē.

Uzlabojiet sava restorāna vizuālo pievilcību

Restorānu mārketinga pasaulē āra vizuālais merčendaizings ir spēcīgs instruments, kas var uzlabot jūsu uzņēmuma pievilcību. Jūs un jūsu restorāns var piesaistīt klientus un atstāt paliekošu iespaidu. To visu var izdarīt, ieviešot efektīvas izkārtnes, izveidojot pievilcīgu āra restorāna iekārtojumu un pārdomāti noformējot savu fasādi.

Mēs promocase.lv saprotam restorānu mārketinga nozīmi, un mēs piedāvājam bagātīgu ieskatu mūsu kategorijā restorānu mārketings. Jūsu restorāna ārpuse ir kā audekls, uz kuru jūs paši varat uzgleznot sava zīmola identitāti.

Izmantojiet šīs stratēģijas, sekojiet līdzi nozares tendencēm un vērojiet, kā jūsu restorāns uzplaukst, iekarojot veco un jauno apmeklētāju sirdis un garšas kārpiņas.

alus mārketings

Efektīvas alus pārdošanas stratēģijas

Starp daudzajiem alus veidiem un alus darītavām izcelties ir ļoti svarīgi. Alus mārketinga pamatā lielā mērā ir vizuālā pievilcība. Tas ir īpaši svarīgi attiecībā uz produktiem ar ierobežotām reklāmas iespējām.

Lai gan vissvarīgākā ir garša, lai pārliecinātu pircējus rokās paņemt pudeli, vispirms ir nepieciešama spēcīga vizuālā stratēģija.

Iepakojuma spēks

Iedomājieties, ka ejat pa veikalu, visapkārt ir daudz izvēļu. Katra pudele cīnās par jūsu uzmanību. Kas liek jums apstāties un pastiept roku? Vilina iepakojuma valdzinājums, šis klusais, bet pārliecinošais stāstnieks. Iepakojums nav tikai iesaiņojums. Tā ir mākslas forma, priekšvēstnesis pašam dzērienam, kas slēpjas iekšpusē.

Alus etiķetes var stāstīt stāstu, paust zīmola vērtības vai izraisīt noteiktas emocijas. Pārliecinieties, ka iepakojums informē par to, vai jūsu alum ir gara vēsture vai arī tas ir jaunums. Apsveriet iespēju izmantot videi draudzīgu iepakojumu, lai piesaistītu arī klientus, kuriem rūp videi draudzīgi risinājumi. Labi pārdomāts iepakojums ne tikai lieliski izskatās, bet arī izraisa rezonansi mērķauditorijā.

Veikalu stendu efektīva izmantošana

Vai esat kādreiz iegājis veikalā, lai nopirktu vienu lietu, bet izgājis ar trim? Pie tā vainīgs ir nevainojamais veikala iekārtojums. Šiem vizuālajiem magnētiem ir liela ietekme uz mūsu pirkumu lēmumiem. Alus zīmoliem cīņa par uzmanību nebeidzas ar garšīga alus pagatavošanu, bet gan ar tā izvietojumu.

Pamanāmi dzērienu displeja stendi var uzlabot jūsu alus izredzes jebkurā veikalā. Apsveriet šādus aspektus:

  • Augstums: Acu augstumā novietotais alus parasti piesaista lielāku uzmanību.
  • Grupēšana: Grupējiet alu pēc tā veida vai garšas. Tas ne tikai izglīto patērētājus, bet arī var palielināt pārdošanas apjomus.
  • Interaktīvi elementi: QR kodi, kas “aizved” pie pieskaņota alus vai jautra zīmola video var vēl vairāk iesaistīt pircējus.

Ierobežotās tirāžas izmantošana

Ierobežotās tirāžas pievilcība ir nenoliedzama. Varbūt esat piedzīvojuši, cik daudz uzmanības piesaista kāds notikums ar ierobežotu biļešu skaitu? Alus pasaule dejo pēc tās pašas stabules. Ierobežotas tirāžas ievieš mūsos bailes nokavēt šo iespēju. Tā liek mums uztvert šos unikālos brūvējumus kā kolekcionējamus priekšmetus, pieredzi un stāstus, kas gaida, kad ar tiem varēsim dalīties.

Sezonas vai tematisku ierobežotu izlašu alus izlaišana uztur produktu līniju tonusā un reizē rada arī intrigu. Runa nav tikai par jaunu garšu, bet gan par pieredzes radīšanu. Sasaistiet to ar svētkiem, vietējiem vai nozīmīgiem notikumiem. Sajūsma, ko rada iespēja nogaršot kaut ko, kas pieejams tikai ierobežotu laiku, bieži vien ir lielāka par lojalitāti zīmolam.

Pozitīvo atsauksmju kultivēšana

Laikmetā, kad tvīts, ziņa vai atsauksme var ietekmēt vai pat sagraut zīmolus, kolektīvajai balsij ir milzīga nozīme. Mēs bieži meklējam apstiprinājumu no saviem vienaudžiem, un, runājot par alu, atzinīgi vērtēta atsauksme vai drauga ieteikums var viegli nosvērt svaru (gluži kā alus) kausus par labu konkrētam zīmolam.

Mudiniet apmierinātos klientus atstāt pozitīvas atsauksmes. Izvietojiet pozitīvas atsauksmes netālu no kases. Saskaņā ar BrightLocal veiktās aptaujas datiem 91 % 18-34 gadus vecu patērētāju uzticas tiešsaistes atsauksmēm tikpat lielā mērā kā personīgiem ieteikumiem. Nenovērtējiet to par zemu!

Jaunākās tendences: ilgtspējīgums

alus marketinga strategija

Zaļais ir jaunais zelts. Tā kā mūsu pasaule virzās uz ilgtspējīgām izvēlēm, alus darīšanas nozare nav izņēmums. Patērētāji novērtē ne tikai garšu, bet arī grib redzēt zīmolu atbildību. Alus darītavas, kas piekopj videi draudzīgu praksi, ne tikai pauž savu nostāju, bet arī bruģē ceļu jaunam apzināta patēriņa laikmetam.

Ņemot vērā globālo virzību uz ilgtspēju, daudzas alus darītavas pievēršas videi draudzīgiem alus darīšanas procesiem. Tas ne tikai labvēlīgi ietekmē planētu, bet arī ir svarīgs pārdošanas aspekts. Uzsveriet savu ilgtspējīgu praksi savos mārketinga materiālos un pat apsveriet iespēju uz etiķetēm izvietot ilgtspējības zīmes.

Nobeigums

Šajā konkurētspējīgajā tirgū ir ļoti svarīgi izprast sava alus vizuālo pievilcību. Pareizā mārketinga stratēģija ne tikai nodrošinās, ka jūsu alus garšos, bet arī vizuāli priecēs potenciālos patērētājus. Vienmēr atcerieties: alus pasaulē pirmais iespaids bieži vien ir pudeles etiķete un izskats. Pievērsiet tam uzmanību. Priekā!

McDonald's veikals

McDonald’s “nākotnes pieredze” restorānu iekārtojums

Vai esat kādreiz iegājis McDonald’s un jutāties tā, it kā būtu iegājis nākotnē? Tieši uz to ātrās ēdināšanas gigants tiecās ar savu iniciatīvu “Nākotnes pieredze” (EOTF).

Šī pārprojektēšana ir revolucionāra. Tas tradicionālo McDonald’s pieredzi pārveido futūristiskā, kiberorientētā, uz klientu orientētā izpildījumā. 

Jaunais restorānu izkārtojums

EOTF izkārtojums ir atkāpe no tradicionālā McDonald’s restorāna dizaina. Tajā redzama gluda, moderna estētika ar koka un akmens apdari. “McDonald’s” arī atjaunoja savu interjera iekārtojumu, lai uzlabotu klientu plūsmu un darbības efektivitāti.

Piemēram, lielākajā daļā EOTF vietu tagad ir atsevišķas zonas ēdināšanai, līdzņemšanai un digitālai pasūtīšanai. McDonald’s racionalizētā tradicionālā lete un daudzas citas vietas ir pievienojušas īpašas savākšanas zonas mobilajiem pasūtījumiem un piegādes pakalpojumiem. 

Pašapkalpošanās kioski

Pašapkalpošanās kioski

Viena no ievērojamākajām EOTF dizaina iezīmēm ir pašapkalpošanās kioski. Šie skārienekrāna termināļi ļauj klientiem pārlūkot izvēlni, pielāgot pasūtījumus un maksāt — tas viss notiek bez mijiedarbības ar darbinieku.

Šie kioski paātrina pasūtīšanu un piedāvā interesantu, interaktīvu pieredzi. Turklāt, veicot parastos pasūtīšanas uzdevumus, stendi atbrīvo darbiniekus, lai koncentrētos uz izcilu pakalpojumu sniegšanu citās jomās.

Apkalpošana pie galdiņa

Apkalpošana pie galdiņa

Vēl viena pārmaiņa no tradīcijām, McDonald’s EOTF vietas piedāvā apkalpošanu pie galdiņa. Kad esat veicis pasūtījumu kioskā, varat iet pie galdiņa un apsēsties. Kad pasūtījums būs gatavs, McDonald’s darbinieks to atnesīs pie jūsu galda. 

Šis uzlabotais apkalpošanas līmenis ātrās ēdināšanas pieredzē piešķir izsmalcinātu ēdienu pieskārienu. Tas ļauj klientiem atpūsties un gaidīt ēdienu pie galda, nevis pie letes.

Mobilā pasūtīšana un apmaksa

EOTF pārprojekta pamatā ir ērtības, un tieši šeit ir runa par mobilo pasūtīšanu un apmaksu. Izmantojot McDonald’s lietotni, klienti var pasūtīt un apmaksāt maltītes savos viedtālruņos, pēc tam saņemt pasūtījumus restorānā — vai nu veikalā, piebraucot pie piebraucamās vietas. 

Šī funkcija nodrošina bezkontakta darījumus. Tas palielina darbības efektivitāti, atvieglojot pasūtīšanas un maksājumu procesus. Bet McDonalds lietotne var būt arī vēl labāka.

Zaļāks McDonald’s

EOTF iniciatīva ietver arī ilgtspējību. Daudzās EOTF vietās ir energoefektīvs LED apgaismojums, saules paneļi un otrreizējās pārstrādes stacijas. Iekļaujot dizainā zaļās iniciatīvas, McDonald’s samazina kaitējumu videi un popularizē zaļo dzīvesveidu savu klientu vidū.

EOTF evolūcijas ietekme

EOTF pārbūve būtiski ietekmē gan klientus, gan pašu McDonald’s. Klienti pozitīvi reaģē uz pieredzi, sākot no pašapkalpošanās kioskiem līdz pasūtīšanai ar mobilo ierīci un apkalpošanu pie galda. Uzņēmumam “McDonald’s” “EOTF” izkārtojums ir veicinājis darbības efektivitāti un ļāvis neatpalikt no digitālajām tendencēm. Ilgtspējas pasākumi ir liels solis ceļā uz videi draudzīgāku zīmola tēlu.

McDonald’s ‘nākotnes pieredze’ demonstrē pārmaiņu, modifikācijas spēku un ir ļoti konsekvents pasaules tirgos. Tas ir lielisks piemērs tam, kā zīmols var izmantot tehnoloģijas un klientu vēlmes, kā arī radīt pievilcīgu un strukturētu klientu pieredzi. McDonald’s ir daudz attīstījies, arī reklāmā.

McDonald's logo

McDonald ‘s attīstība un reklāma

McDonald ‘s, kas gadu desmitiem ir sinonīms ātrajiem ēdieniem, nekad nav bijis tāds, kas atpūstos uz lauriem, īpaši attiecībā uz reklāmu. Uzņēmuma evolūcija no televīzijas uz sociālajiem medijiem ir meistarklase.

Ceļosim cauri laikam, no džinglu laikmeta līdz haštagu laikmetam, un redzēsim, ko varam mācīties no McDonald digitālās reklāmas evolūcijas. McDonald’s ir konsekvents globālajos tirgos.

McDonald’s televīzijā

Zelta arkas televīzijā debitēja 1960. gados, un McDonald ‘s ātri vien kļuva par komerciālu reklāmu galveno sastāvdaļu. McDonald’s TV reklāmas raksturoja džingli, neaizmirstami uzraksti un pats Ronalds Makdonalds. 

Vai atceraties slaveno reklāmu “Two all-beef patties”? Šis lielais Mac džingls bija tūlītējs trieciens, kas sasniedza miljoniem skatītāju.

McDonald’s tīmekļa vietnes

Tā kā internets ikdienas dzīvi sāka ietekmēt 90. gados un 2000. gadu sākumā, “McDonald ‘s” saskatīja iespēju un savu reklāmas spēli izmantoja tiešsaistē. Viņi atklāja savu vietni, kas nodrošināja platformu, lai demonstrētu savu ēdienkarti, kopīgotu reklāmas informāciju un sazinātos ar klientiem.

Viņu tīmekļa vietne arī ļāva viņiem reklamēties tādā veidā, ko neierobežo TV reklāmas laika ierobežojumi. Viņi varētu dalīties ar dziļāku saturu, sākot no pilnīgas uztura informācijas un beidzot ar detalizētu uzņēmuma vēsturi.

Sociālie mēdiji

Sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, eksplodēja digitālajā vidē, tāpēc McDonald’s izmantoja šīs jaunās iespējas. Viņi izveidoja platformai specifiskas kampaņas, kas ļāva tieši mijiedarboties ar saviem klientiem.

Lielisks piemērs ir kampaņa “Tweet What You Eat”, kurā lietotāji tika mudināti rakstīt savus McDonald’s pasūtījumus ar tēmturi #MCDStories. Šī kampaņa palielināja viņu iesaistīšanos sociālajos medijos un sniedza McDonald’s vērtīgu ieskatu par klientu vēlmēm.

Mobilās lietotnes un piegādes platformas

Piegādes platformas McDonald's

Līdz ar viedtālruņu pieaugumu McDonald’s ieraudzīja vēl vienu iespēju reklāmas attīstībai. Viņi palaida savu mobilo lietotni, nodrošinot tādas funkcijas kā veikalu meklētāji, digitālie kuponi un mobilā pasūtīšana.

Turklāt viņi sadarbojas ar pārtikas piegādes platformām, piedāvājot savu ēdienkarti klientiem, kuri dod priekšroku ēst mājās. McDonald’s tiek reklamēts tādās lietotnēs kā Uber Eats vai DoorDash. Tas ir stratēģisks solis, lai saglabātu savu aktualitāti pasaulē, kas arvien vairāk ir vērsta uz mobilajām ierīcēm.

Influenceru mārketings 

Influenceris McDonald's

McDonald ‘s digitālās reklāmas evolūcijas jaunākā robeža ir influenceru mārketings. Sociālo mediju zvaigžņu sasniedzamības un ietekmes izmantošana. Viņi ir izveidojuši tādas kampaņas kā Travis Scott Meal un BTS Meal, sasniedzot miljoniem fanu visā pasaulē.

Šī sadarbība rada plašu sociālo mediju rosību, mudinot fanus apmeklēt McDonald’s un nogaršot savu elku iecienītākās maltītes. Tā ir gudra stratēģija, kas apvieno slavenību popularitāti ar sociālo mediju mārketingu. 

McDonald ‘s digitālās reklāmas atziņas

McDonald’s reklāmas ceļojums piedāvā vērtīgas mācības mārketinga speciālistiem:

  • Pielāgojieties: izmantojiet jaunas platformas un tendences un atbilstoši pielāgojiet savu stratēģiju.
  • Iesaistiet savu auditoriju: no TV reklamām līdz Twitter atsaucēm, McDonald’s vienmēr ir centies piesaistīt savu auditoriju, veicinot zīmola lojalitāti.
  • Sadarbojieties un veidojiet partnerus: stratēģiskās partnerības var ievērojami palielināt jūsu sasniedzamību neatkarīgi no tā, vai tās ir pārtikas piegādes platformas vai sociālo mediju infulenceri.

McDonald’s turpina ieviest jauninājumus un pielāgoties mainīgajai patērētāju uzvedībai un tehnoloģiju attīstībai. No TV reklāmām līdz TikTok tendencēm, viņi ir apguvuši attīstības mākslu, vienlaikus paliekot uzticīgi savam zīmolam. Tā ir “laimīga maltīte” jebkuram mārketinga speciālistam, kas meklē iedvesmu. Kā arī McDonald’s ir attīstījis savu izkārtojumu.

McDonalds veikals

McDonald’s zīmola konsekvence globālajos tirgos

Jūs braucat pa nepazīstamu pilsētu, varbūt pat svešu valsti, un pēkšņi tālumā redzat pazīstamās zelta arkas. Pazīstamības sajūta pārņem jūs, jo jūs zināt, ko gaidīt iekšā. Tāda ir McDonald ‘s vara un tās ievērojamā zīmola konsekvence. Mes izpētīsim, kā šis ātrās ēdināšanas gigants saglabā konsekventu zīmola tēlu visā pasaulē. Ir svarīga arī McDonald’s attīstība un reklāmu stratēģija.

Logotips, kam nav nepieciešams ievads

Nevar noliegt McDonald’s logotipa spēku. Šīs zelta arkas, kas veido nepārprotamu “M”, ir kļuvušas par zīmola simbolu. Spožums slēpjas logotipa vienkāršībā un atpazīstamībā.

Neatkarīgi no tā, kur atrodaties, logotips paliek nemainīgs. Neatkarīgi no tā, vai esat Ņujorkā vai Tokijā, šīs zelta arkas garantē pazīstamo McDonald’s pieredzi: ātru apkalpošanu, atpazīstamu ēdienkarti un ģimenei draudzīgu atmosfēru. Šis konsekventais logotipa lietojums ievērojami veicina McDonald’s zīmola atpazīstamību pasaulē. 

Formas tērpa dizains

Formas tērpu dizains McDonalds

McDonald apņemšanās ievērot zīmola konsekvenci pārsniedz logotipu. Tas attiecas uz formas tērpiem, ko viņu darbinieki valkā visā pasaulē. Šie tērpi, kuros bieži ir apvienots melns, balts un McDonald’s raksturīgā dzeltenā nokrāsa, rada vienotu zīmola tēlu, ko klienti atpazīst uzreiz.

Lai gan precīzs stils un dizains var nedaudz atšķirties atkarībā no reģionālajām vēlmēm un klimatiskajiem apstākļiem, kopējais izskats paliek nemainīgs. Šī vienveidība aptver restorānu dizainu un izkārtojumu, un tā ir atpazīstama neatkarīgi no tā, kur atrodaties.

“I’m lovin’ it” sauklis

Globālais sauklis “I’m Lovin’ It” ir tulkots dažādās valodās, taču saglabā to pašu noskaņojumu. Šis universālais vēstījums nostiprina McDonald ‘s zīmola tēlu kā ātrās ēdināšanas restorāns, kas par prioritāti izvirza garšu un baudu. 

Vai atceries McDonalds mūziku? Tā tiek atskaņota dažādās valodās televizoros un radio visā pasaulē, vēl vairāk uzlabojot zīmola konsekvenci un atpazīstamību. 

Lokalā edienkarte

Lai gan konsekvence ir ļoti svarīga McDonald’s, viņi saprot, cik svarīgi ir nodrošināt vietējās gaumes. McDonald’s piedāvā reģionam specifiskas ēdienkartes, lai piesaistītu vietējos klientus, neatkāpjoties no saviem galvenajiem piedāvājumiem. Lai gan jūs varat iegūt Big Mac jebkur, varat arī paķert McSpicy Paneer Indijā vai Teriyaki Mac Burger Japānā. Citi līdzīgi veikali izmanto cenu norādes ārpus veikala.

Šī stratēģija nostiprina McDonald’s kopējo zīmola tēlu kā globālu ātrās ēdināšanas ķēdi, kas rūpējas par vietējām vēlmēm. Šī stratēģija rada līdzsvaru starp zīmola konsekvenci un kultūru. 

Pastāvīga lietotāja pieredze

Pēdējos gados McDonald’s ir izmantojis digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu klientu pieredzi. No pašapkalpošanās kioskiem līdz mobilajām lietotnēm priekšpasūtīšanai, McDonald’s seko līdzi digitālajam laikmetam. Šī digitālā transformācija ir vēl viens McDonald’s globālā zīmola konsekvences aspekts. Klienti visā pasaulē var sagaidīt līdzīgu digitālo pieredzi, pasūtot no skārienekrāna kioska Berlīnē vai izmantojot mobilo lietotni Pekinā.

Šī konsekventā digitālā klātbūtne apvienojumā ar tradicionālajiem zīmola veidošanas centieniem padara McDonald’s par pasaulē atzītu un iemīļotu zīmolu. McDonald ‘s tiek slavets par stratēģisku logotipu, vienotu dizainu, konsekventu ziņojumapmaiņu, lokalizāciju un digitālu pārveidošanu. Un rezultāts? Liela Mac izmēra zīmola atpazīstamība, ko cenšas sasniegt uzņēmumi visā pasaulē. Kā arī McDonald’s ir attīstījis savu izkārtojumu.

Cenu norādes ārpusē

Cenu norādes ārpus veikala vai restorāna

Iepērkoties vai pusdienojot ārpus mājas, vēlas labi pavadīt laiku. Daudziem cilvēkiem ļoti patīk skaidrība un konkrētība. Tāpēc klienti pirms pirkuma veikšanas vēlas zināt, cik daudz viņi iztērēs. Cenu norādīšana pie veikaliem un restorāniem uzlabo to pamanāmību, uzrunā klientus kā arī sniedz tiem nepieciešamo skaidrību.

Izvietojot cenas, uzņēmumi var piesaistīt vairāk klientu, kuri var pieņemt pamatotus lēmumus par to, vai viņi var atļauties piedāvātos produktus vai pakalpojumus. Turklāt cenu norādes ārpus telpām arī ļauj klientiem vieglāk salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos.

Šajā rakstā aplūkosim cenu zīmju izvietošanas ārpus veikaliem un restorāniem priekšrocības un sniegsim pārskatu par dažādiem izkārtņu veidiem. Katram no veidiem aprakstīsim galvenās priekšrocības un trūkumus.

Šis raksts jums palīdzēs saprast, kāpēc cenu zīmju izvietošana ārpus telpām ir svarīga. Šī informācija noderēs uzņēmumiem, lai pieņemtu pamatotus un argumentētus lēmumus par to, kādu izkārtni izvēlēties atbilstoši savām vajadzībām.

Cenu norādes pie kafejnīcas

Iemesli, kāpēc vajadzīgas cenu izkārtnes

Lūk daži svarīgākie iemesli, kāpēc veikaliem un restorāniem vajadzētu izvietot cenu zīmes ārpus telpām.

Pievilcība un reklāma

Cenu norādes rāmji, dēļi un turētāji var būt vizuāli pievilcīgi. Tie var būt kā būtiska daļa no restorāna vai veikala dizaina un identitātes. Tie palīdz restorāniem vai veikaliem būt pamanāmākiem. Tos būtu labi izvēlēties sadarīgiem ar produktu izvietošanas stendiem veikalā.

Akcijas piedāvājumi uz cenu norādēm var būt arī labs reklāmas līdzeklis. Akcijas piedāvājumi var piesaistīt klientus, kuri citādi nebūtu apsvēruši iespēju tur iepirkties vai ēst.

Pārredzamība un skaidrība

Cenu izvietošana ārpus telpām palīdz klientiem uzzināt produktu un pakalpojumu piedāvājumu un to cenas.

Tas var piesaistīt vairāk klientus, kam patīk skaidrība vai tiem ir ierobežots budžets. Redzot cenu, tie var viegli pieņemt pamatotu lēmumu par to, vai var atļauties piedāvātos produktus un pakalpojumus.

Ērtība un efektivitāte

Cenu norādīšana ārpus telpām arī atvieglo klientiem salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos, kas var palīdzēt pieņemt pamatotāku lēmumu par to, kur iepirkties vai paēst. Ir daudzi klienti, kas to augstu novērtē.

Labi redzamas cenas tiem ļauj arī ietaupīt laiku dodoties iekšā vairākos veikalos. Rūpīgi jāpārdomā, kuras cenas izrādīt ārpusē, lai tās aicinātu ienākt veikalā. Jo veikalā potenciālajam klientam varēs piedāvāt vēl citas preces izliktas skaistos displeja stendos. Tā būs iespēja arī klientu konsultantiem palīdzēt klientam izvēlēties piemērotākos un labākos produktus vai pakalpojumus.

Cenu izkārtņu veidi, ko var izvēlēties

Zemāk uzskaitītas dažādi produkti, kas palīdzēs izstādīt cenu norādes veikala vai restorāna ārpusē. Ir vairāki izkārtņu veidi, no kuriem izvēlēties, tostarp A-veida izkārtnes, izkārtnes uz logiem, baneri, krīta plāksnes un elektroniskās izkārtnes, un katram no tiem ir savas priekšrocības un trūkumi.

A-veida rāmja cenu dēļi

A-veida rāmju izkārtnes ir populāra izvēle cenu izvietošanai ārpus veikaliem un restorāniem. Tās ir viegli pārvietojamas, un tās var novietot redzamās vietās, piemēram, uz ietves. Tomēr tās var aizņemt daudz vietas, un vējš vai cilvēki tās var viegli apgāzt.

Logu izkārtnes

Citas izplatītas cenu norādīšanas iespējas ir izkārtnes uz logiem. Tās var novietot loga iekšpusē vai ārpusē, un tās ir redzamas gan no veikala vai restorāna iekšpuses, gan ārpuses. Tomēr tās var nebūt tik labi redzamas kā A-veida rāmja izkārtnes, un tās var aizsegt skatlogu vitrīnas.

Dizainiski baneri

Baneri var būt lieliska iespēja īpašu piedāvājumu vai pasākumu popularizēšanai, un tos var izkārt ārpus telpām vai pāri ielai. Tomēr tie var būt grūti salasāmi no attāluma un var nebūt piemēroti visiem uzņēmumu veidiem.

Krīta tāfeles

Krīta tāfeles ir populārs veids, kā izvietot cenas un ēdienkartes ārpus restorāniem. Tās ir viegli pielāgojamas, un tās var bieži mainīt, taču to atjaunināšana un uzturēšana var būt laikietilpīga.

Elektroniskās izkārtnes

Elektroniskās izkārtnes var būt labs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas attēlot dinamisku saturu vai bieži mainīt cenas. Tomēr tās var būt dārgas un to uzturēšanai var būt nepieciešamas tehniskās zināšanas.

Šādas cenu norādes būs labi pamanāmas un radīs ļoti labu iespaidu par uzņēmumu. Labākos piedāvājumus var atrast lapā Display Stands Market sadaļā Outdoor digital signage.

Dārzeņu stenda cenas

Kā izvēlēties piemērotāko

Kopumā cenu zīmju izvietošana pie veikaliem un restorāniem ir svarīga pārredzamības, klientu piesaistes, ērtības un reklāmas nolūkā. Izvēloties sev piemērotāko izkārtņu veidu, uzņēmumiem jāņem vērā savas konkrētās vajadzības un budžets. Svarīgs ir arī esošais veikala vai restorāna dizains. Jebkurā gadījumā tā ir būtiska daļa no uzņēmuma mārketinga stratēģijas.

Papildus ir vērts izvēli balstīt arī uz uzņēmuma vērtībām, piemēram izvēloties ilgtspējīgus materiālus vai vietējo rāzotāju produkciju.