dāvanu kartes Latvijā

Labākās dāvanu kartes Latvijā

Dāvanu kartes ir lieliska dāvanas izvēle svētkos un īpašos notikumos. Ir dažādas sveikšanas situācijas, kad tieši dāvanu karte ir labākā dāvanas izvēle. Un nav brīnums, jo dāvanu kartes sniedz iespēju pašam izvēlēties, ko iegādāties vai izbaudīt. Dāvanu karšu klāsts ir visai plašs, tāpēc nolēmām apkopot labākās dāvanu kartes Latvijā.

Mūsuprāt, labākā dāvanu karte ir tāda, kas sniedz pēc iespējas lielāku izvēli jubilāram. Ja jau tiek uzdāvināta dāvanu karte, tad lai tā arī ļauj izvēlēties pašam – kurš veikals, kāda atpūta vai cits pakalpojums būs piemērotākais un nepieciešamākais.

Populāras ir palikušas dāvanu kartes internetā, jo tās var iegādāties ļoti ērti un ātri. Vien dažas minūtes un dāvana ir sarūpēta! Nereti tās var arī izmantot pirkumiem internetā.

Esam izveidojuši sarakstu, kuras, mūsuprāt, ir labākās dāvanu kartes Latvijā. Dāvanu kartes, kas sniedz vislielāko izvēles iespēju. Jo tieši tāpēc jau dāvanu kartes ir tik laba dāvana.

AKROPOLE dāvanu karte

akropole veikalu davanu karte

Pirmā dāvanu karte, ko izvēlējāmies pievienot mūsu sarakstam, ir AKROPOLE dāvanu karte, kas ir derīga divos lielākajos iepirkšanās centros Rīgā un visā Latvijā. Tie ir AKROPOLE Rīgā Maskavas ielā un arī kādreiz zināmā ALFA, kuras šī brīža pilnais nosaukums ir AKROPOLE ALFA Brīvības gatvē

Abos iepirkšanās centros ir ļoti plašs veikalu un pakalpojumu piedāvājums no kā izvēlēties. Tajos kopā ir vairāk kā 300 apģērbu, apavu, bērnu preču, aktīvās atpūtas preču, mājlietu un elektropreču veikali.

Taču ar veikalu piedāvājumu viss nebeidzas, jo AKROPOLE centros ir arī dažādas atpūtas un izklaides vietas. Līdz ar to savu dāvanu karti var iztērēt ne tikai pirkumiem, bet arī, piemēram, kino apmeklējumiem vai slidošanai. Tāpat tur ir arī dažādas kafejnīcas un restorāni, kuros izvēlēties sev maltītes.

Uzreiz gan jāpiemin, ka ne visos šo lielveikalu veikalos un pakalpojumu vietās var izmantot dāvanu karti. To nevarēs izmantot bankās, tabakas produktu veikalos, kā arī teātra un pasākumu biļešu iegādei, un vēl vairākos veikalos un pakalpojumu sniegšanas vietās.

Universālā FromMe karte 

fromme davanu kartes

Mūsu nākošā izvēle ir FromMe karte. Tā sniedz daudz un dažādas izmantošanas iespējas, kas sniedzas ārpus tirdzniecības centru sienām, un būtībā ir izmantojama visā Latvijā. Piedāvājumu klāstā ir veikali, restorāni, atpūtas un izklaides iespējas, veselības iestādes.

FromMe.lv ir interneta platforma, kurā var iegādāties daudz un dažādas veikalu un atpūtas vietu dāvanu kartes. To piedāvājumā ir arī vairākas universālās dāvanu kartes, kas tās saņēmējam dod iespēju izvēlēties, kur to izmantot. Populārākā ir FromMe karte, ko var izmantot 50 labi zināmos veikalos, restorānos, atpūtas vietās u.c.

Šīs dāvanu kartes piedāvājuma klāsts izceļas ar to, ka tajā ir arī interneta veikali. Tieši tāpēc esam to iekļāvuši saraksta otrajā vietā, jo ar to FromMe karte atšķiras no lielveikalu dāvanu kartēm – to var izmantot neizejot no mājas.

Universālā dāvanu karte ir pieejama jūsu vēlamā summā sākot no 10 EUR līdz pat 400 EUR. To var izmantot pa daļām dažādās vietās, līdz tās summa ir pilnībā iztērēta. Ja 50 uzņēmumu klāstā nevar atrast piemērotāko, dāvanu karti bez maksas var samainīt pret jebkuru citu no FromMe dāvanu kartes atrodamo piedāvājumu.

Pieminēsim arī dažas citas FromMe universālās dāvanu kartes, kas aizvien dod iespēju izvēlēties, bet jau šaurākā, jeb mērķtiecīgākā piedāvājumu klāstā.

FromMe.lv piedāvātās universālās dāvanu kartes:

  • Restorāni Rīgā dāvanu karte, kas apvieno 10+ populārus restorānus Rīgā un Pierīgā.
  • DĀVANA HOBIJAM, kas apvieno 20+ hobija preču veikalus un atpūtas vietas.
  • Ražots Latvijā sniedz iespēju atbalstīt vietējos ražotājus, izmantojot dāvanu pie tiem.
  • Izlaušanās istaba pēc izvēlēs apvieno 20+ kvestu jeb izlaušanās istabu piedāvājumus.
  • Dāvanas VIŅAM, VIŅAI un PĀRIM, kas apkopo grupu ar piedāvājumiem šīm auditorijām.

Visai plašs piedāvājums, par kuru vēl varētu stāstīt, bet jādodas tālāk.

STOCKMANN dāvanu karte

stockmann davanu kartes Latvija

Mums Latvijā gan ir tikai viens STOCKMANN universālveikals, taču dāvanu karte šajā veikalā ir izmantojama arī Somijas un Baltijas universālveikalos. Tā ir laba dāvana tiem, kam patīk iepirkties izsmalcinātākos veikalos – līdz ar to, protams, arī dārgākos. Dāvanu karti var iegādieties vērtībā no 50 EUR līdz 200 EUR, nominālos, kas dalās ar 50.

Lielveikalā STOCKMANN ir lieliska izvēle gan gardēžiem, gan skaistuma un modes cienītājiem. Īpaši šis universālveikals izceļas tieši ar ēdieniem un produktiem, kas šeit tiek piedāvāti. Tās ir visdažādākās pasaules delikateses, kuras izkārtotas STOCKMANN pārtikas veikala plauktos. Dāvanu kartes ir derīgas 24 mēnešus pretī ierastajiem 12.

STOCKMANN dāvanu karte atsķiras no pārējām lielveikalu dāvanu kartēm ar to, ka tai ir augstāks prestižs. Šāda dāvanu karte atstās labāku iespaidu, jo izmantojama premium klases veikalos. Tas gan arī uzliek par “pienākumu” šo dāvanu karti iegādātie slielākā vērtībā, lai varētu kaut ko labi izvēlēties.

SKY veikalu dāvanu karte

SKY davanu kartes Latvija

SKY lielveikali tiek uzskatīti galvenokārt par garšu paradīzi, par foršu Eiropas garšas baudītāju veikalu. SKY lielveikalu centros ir visdažādākie veikali, taču daudzi uz šejieni dodas tieši neparastu ēdienu meklējumos, lai papildinātu savu ikdienas un svētku ēdienkarti.

Tā ir lieliska dāvanu karte īstenam gardēdim, kurš vienmēr mēģina atrast svaigākās un neparastākās ēdienu sastāvdaļas. Dažādi sieri, mērces, sāļās uzkodas un daudz ko citu. Pēc SKY moto viņiem vissvarīgākais ir prieks – jo prieks vairo prieku.

Origo veikalu dāvanu karte

origo davanu karte

Vēl viena populāra izvēle ir Origo veikala dāvanu karte. Tas ir lielveikals pie pašas Vilcienu stacijas, kas uzreiz to padara par dažādu notikumu un cilvēku plūsmas centru. Pēc Origo ēkas atjaunojumiem lielveikals ir palicis vēl patīkamāks un populārāks.

Origo lielveikala dāvanu karte ir izmantojama norēķiniem visiem t/c Origo veikaliem, pie pakalpojumu sniedzējiem, restorānos un kafejnīcās. Te varēs iepirkties gan apģērbiem, gan grāmatām, gan arī dažādām elektroprecēm. Klasiska dāvanu karte, kuras maksimālā summa šobrīd ir gan tikai 150 EUR.

SPICE dāvanu karte

spice home davanu karte

Arī SPICE dāvanu karte ir populāra izvēle, jo šis tirdzniecības centrs piedavā ļoti plašas iepirkšanās iespējas. Tas nodrošina iespēju iepirkties t/c Spice un arī viņu t/c Spice Home veikalos un pie pakalpojumu sniedzējiem, kopumā vairāk nekā 200 tirdzniecības vietās. Tie ir veikali (tajā skaitā arī RIMI Hyper un citos pārtikas veikalos), kafejnīcās un restorānos, aptiekās, salonā Day Spa Kolonna, preses kioskos un pie pakalpojumu sniedzējiem.

Arī SPICE dāvanu kartes maksimālā vērtība ir 400 EUR. SPICE varētu būt īpaši laba izvēle tiem, kas ir iecienījuši ne tikai apģērbu veikalus un iepriekš minētos pakalpojumus, bet arī SPICE HOME piedavātās lietas mājoklim.

Rīga Plaza dāvanu karte

Riga Plaza davanu karte

Un visbeidzot vēlamies iekļaut arī Rīga Plaza dāvanu karti, jo tā ļauj iepirkties pie 150 dažādiem veikaliem un pakalpojumu sniedzējiem. Zināms, ka Rīga Plaza lielveikalā ir visai liela izvēle arī izklaidei un kafejnīciņām, kur garšīgi paēst. Tāpēc dāvanu karte ir piemērota plašam saņēmēju lokam – bērniem, pusaudžiem, vecākiem, absolventiem un citiem!

Rīga Plaza dāvanu karte izceļas ar to, ka tā nav vienkārša karte. Tā ir starptautiska Master Card norēķinu karte, uz kuras dāvinātājs var uzlikt summu vērtībā no 10 EUR līdz 150 EUR pēc savas izvēles. 

Šīs ir, mūsuprāt, labākās dāvanu kartes Latvijā.

Ja esi dāvanu meklējumos, tad iesakām izlasīt arī rakstus par to, kādas ir dāvanas vīrietim, kas noderēs viņa biznesam vai to, kāpēc laba izvēle ir termokrūzes kā laba korporatīvā dāvana.

Dāvanu karte

Dāvanu kartes ir veids kā pārdot vairāk

Dāvanu kartes ir lielisks veids, kā palielināt pārdošanas apjomu. Tomēr daudzi uzņēmumi aizvien atrod visai daudz atrunas, lai to nedarītu. Mūsuprāt, tas ir liels potenciāls, kas netiek izmantots. Un tas ir aktuāli gan tirdzniecības uzņēmumiem, gan pakalpojumu sniedzējiem.

Šajā bloga ierakstā izklāstīsim, kāpēc dāvanu kartes ir lielisks veids, kā palielināt ieņēmumus un ne tikai.

Dāvanu kartes rada papildus ieņēmumus

Visai bieži, kad cilvēki nezin, ko davnināt, lieliska alternatīva ir dāvanu karte. Tā dāvanas saņēmējam dod iespēju pašam izvēlēties, kas nepieciešams. Tā ir viena no noderīgākajām dāvanām.

Dāvanu kartes iegāde ir kā avansa maksājums par nākotnes pirkumu. Tas ir kā  sertifikāts, ko var iegādāties par noteiktu summu. Pēc dāvanu kupona iegādes saņēmējs to var apmainīt pret pakalpojuma sniedzēja produktiem vai pakalpojumiem.

Dāvanu kuponu saņēmējs var izmantot jebkurā pakalpojuma sniedzēja tirdzniecības vietā. To var izmantot dažāda veida preču un pakalpojumu iegādei.Dāvanu kuponu parasti izsniedz uz noteiktu laiku, pēc kura beidzas tā derīguma termiņš. Dāvanu kupona derīguma termiņš ir norādīts kuponā.

Kad izvēlas dāvināt dāvanu kartes

Dāvanu kartes visai bieži izvēlas dāvināt situācijās, kad cilvēku pārāk labi nepazīst un precīzi nezin dāvanas saņēmēja vēlmes vai esošo “derēbju skapja” saturu. Un tādas situācijas ir visai bieži – dāvanas kolēģiem, darbiniekiem, attāliem paziņām. Tā ir arī laba korporatīvā dāvana.

Dāvanu kartes arī dāvina, kad vēlas uzdāvināt kaut ko tiešām vērtīgu. Šādās reizēs pastāv liels risks aizšaut garām – uzdāvināt ko tādu, kas nebūs 100% vajadzīgs. Ja tāda dāvana ir par 200 EUR, tad tas ir visai nelāgi.

Dāvanu kuponi ir lieliska alternatīva parastām dāvanām, turklāt tie neaizņem daudz vietas un nav novecojuši. Dāvanu kuponi ir arī lielisks veids, kā iepazīstināt cilvēkus ar jauniem restorāniem, veikaliem un spa procedūrām.

Kā ieviest dāvanu kartes

Kas ir nepieciešams, lai ieviestu dāvanu kartes:

  1. Dāvanu kartes dizains
  2. Dāvanu kartes izmantošanas noteikumi
  3. Process dāvanu karšu tirdzniecībai un izmantošanai
  4. Izmaiņas kases aparātā, ja ir fizisks veikals
  5. izmaiņas mājas lapā, ja ir interneta veikals

Mazliet sīkāk par katru no šiem punktiem.

Dāvanu kartes dizains

Dāvanu kartes dizaina izstrādei labāk piesaistīt kādu mākslinkieku. Bet ir jāņem vērā tas, ka uz dāvanu kartes būs nepieciešams iestrādāt laukus ar konkrētu informāciju. Šo informāciju tad ir konkrēti jāiedot dizainerim, lai tam ir skaidrs – kas ir viņa māklas uzdevums, un kādas konkrētas praktiskas lietas ir jāiestrādā dāvanu kartē.

Par konkrētu informāciju, kurai ir jābūt uz dāvanu kartes iekļausim citā mūsu rakstā.

Dāvanu kartes dizains nebūs noteicošais, vai jūsu dāvanu karte tiks pirkta. Galvenais tomēr ir veikala piedāvājums, kas noteiks dāvanu kartes vērtību. Bet kā jau visam, gan jums pašiem, gan klientam labāk patiks dizainiski skaista dāvanu karte.

Lai izveidotu savu dāvanu karti, ļoti labi ir apkopot dažādus piemērus, no kuriem iedvesmoties. Tam var izmantot gan jau kādus Latvijas uzņēmumu dāvanu karšu paraugus vai meklēt idejas ārzemēs. Lieliska vieta, kur meklēt paraugus ir Pinterest. Varat arī ielūkoties mūsu rakstā, kas ir labākās dāvanu kartes Latvijā.

Dāvanu kartes noteikumi

Dāvanu kartei ir jāizstrādā noteikumi. Ne visus noteikumus ir nepieciešams uzrakstīt uz dāvanu kartes. Dāvanu kartes noteikumi var būt kā daļa no vispārējiem uzņēmuma pirkuma noteikumiem. Ir vēlams ar dāvanu karšu izmantošanu saistītos jautājumus arī kaut kur atsevišķi aprakstīt, piemēram, jautājumu un atbilžu sadaļā.

Galvenās lietas, kas jāpiemin dāvanu karšu izmantošanas noteikumos:

  1. Dāvanu karšu izmantošanas termiņš.
  2. Vai pastāv dāvanu karšu pagarināšanas iespēja.
  3. Kur un kādu preču vai pakalpojumu iegādei ir izmantojama dāvanu karte.
  4. Vai dāvanu karti var izmantot pa daļām, vai tā ir jaizmanto visa uzreiz.
Davanu kartes izmantosana

Process dāvanu karšu tirdzniecībai un izmantošanai

Ieviešot dāvanu karti ir pašiem savāstarpā jāvienojas, kur dāvanu karte būs nopērkama. Vai tas būs fiziskajā veiklalā, interneta veikalā vai varbūt pie kāda dāvanu karš pārdošanas starpnieka.

Tas pats attiecas arī uz veidu, kā dāvanu karte tiks izmantota. Vai to varēs izmantot pirkumiem fiziskā veikalā vai arī interneta veikalā. Iespējas ir dažādas. Praksē reāli ir daudz un dažādi gadījumi, kas visai labi strādā. Klientiem gan vislabāk patiks, ka dāvanu karti var izmantot visos veidos, kur ir iespējams veikt pirkumu un samaksāt par to.

Ir jānosaka arī, par kādām precēm vai pakalpojumiem varēs norēķināties ar dāvanu karti. Visai bieži uzņēmumi nosaka specifiskus noteikumus, ko tieši var iegādāties ar dāvanu karti. Vislabākais būtu noteikt, ka ar dāvanu karti var iegādāties visu, ko uzņēmums piedāvā. Jo pretējā gadījumā ir jārēķinās, ka varētu būt klienti, kam nepatiks kādi īpašie ierobežojumi.

Izmaiņas kases aparātā

Lai ar dāvanu kartēm būtu iespējams norēķināties, ir jāveic izmaiņas kases aparāta uzstādījumos. Kases aparātā tiks uzstādīts specifisks pirkuma apmaksas veids “Norēķins ar dāvanu karti”. Tam tad tiek uzstādīts automātiskais grāmatojums.

Jāatceras, ka arī veikala produktu klāstā ir jāieliek specifisks produkts “Dāvanu karte”, kas idejiski atšķiras no pārējiem piedāvātajiem produktiem. Tas ir virtuāls produkts, tāpēc arī tā pārdošanai ir specifiska uzskaite.

Par dāvanu karšu grāmatošanu ļoti precīzi ir aprakstīts rastā Dāvanu karšu grāmatošana.

Izmaiņas mājas lapā

Lai dāvanu kartes izmantotu kā apmaksas līdzekli interneta veikalā, ir nepieciešams veikt izmaiņas mājas lapā.

Pirmkārt ir nepieciešams pirkuma nofrmēšanas procesā izveidot specifisku apmaksas veidu “Dāvanu karte”. Šajā veidā tad jāparedz, ka lietotājs ievada dāvanu kartes numuru. Sistēmā ir jāiestrādā veids, kā tiks pārbaidīta dāvanu kartes identificēšanas informācija.

Pastāv vairāki varianti, kā sistēma var automātiski pārbaudīt un izmantot dāvanu karti. Bet var izmantot arī risinājumus, kur veikala darbinieks palīdz pārbaudīt dāvanu karti, un tad to izmanto pirkuma apmaksas pilnīgai vai dāļējai segšanai.

Uztici dāvanu karšu izveidi ārējam servisam

Veikals var veidot pats savu dāvanu karti, bet ir iespējaspieslēgt kādu ārējo risinājumu.

Lielveikalu dāvanu kartes

Viens no visai izplatītiem ārējiem risinājumiem ir lielveikalu vienotās dāvanu kartes. Šajā gadījumā dāvanu kartes dizainu, iegādes un izmantošanas procesu izveido lielveikals. Katram no dāvanu kartes iesaistītajiem uzņēmumiem tad šis risinājums jāiestrādā savos procesos un kases sistēmā.

Šī risnājuma izveidei gan ir viens būtisks priekšnoteikums – jūsu uzņēmumam ir jāatrodas lielveikalā.

Mīnuss gan ir tāds, ka tā īsti nebūs jūsu uzņēmuma dāvanu karte. Jo uzdavinot kādam šādu dāvanu karti, pastāv tikai neliela iespēja, ka to izmantos tieši jūsu uzņēmumā.

Dāvanu karšu servisi

Latvijā ir vairāki dāvanu portāli, kur iegādāties elektroniskas dāvanu kartes. Tādi ir Lieliska dāvana, Dāvanu serviss, Biļešu serviss, FromMe.lv un varbūt vēl kādi. Tajos var iegādāties dažādas dāvanu kartes un dāvanu kuponus, ko izmantot jūsu uzņēmumā.

Lielākajā daļā no šo dāvanu servisu piedāvājuma ir dāvanu kuponi, ko izmantot konkrētam pakalpojumam. Prakstiksi vienīgais no šī loka, kuram piedāvājumā ir reālu veikalu dāvanu kartes, kuras var izmantot ierastā veidā ir FromMe dāvanu kartes. To piedāvājumā ir visai daudz veikalu dāvanu kartes, kuras iegādāties pircējam nepieciešamā summā, un tās var izmantot pa daļām.

Cik zināms, tad tieši FromMe.lv piedāvā arī draudzīgākās procentu likmes un sadarbības noteikumus. Piemēram, tikai FromMe.lv piedāvājumā tiek piedāvāts ievietot arī saiti uz partnera mājas lapu.

Izvēle ir tavās rokās, ieviest vai neieviest dāvanu kartes. Dāvanu kartes varētu būt labs punts jūsu mārketinga stratēģijā. Lasi mūsu blogu un uzzinī vēl citus labus veidus, kā uzlabot savus pārdošanas rezultātus.

davanu kartes vertiba

Dāvanu karšu patiesā vērtība

Daudzveidīgajā un pastāvīgi mainīgajā dāvanu un uzņēmējdarbības veicināšanas pasākumu jomā dāvanu kartes ir populāras. Tomēr, neskatoties uz šo atpazīstamību, joprojām pastāv nepareizi priekšstati un šaubas par to efektivitāti un vērtību.

Raksta mērķis ir skaidrot dāvanu karšu pasauli, sniedzot izpratni, kas aptver gan personīgo, gan biznesa kontekstu, un tas ir pielāgots gudriem Promocase.lv lasītājiem. Izpētot izplatītākās bažas un aptverot jaunākās tendences, mēs piedāvājam visaptverošu pārskatu par dāvanu karšu stratēģisko un personisko vērtību.

Mītu kliedēšana par dāvanu kartēm

Pretēji uzskatam, ka dāvanu kartes ir bezpersoniska dāvanas izvēle, patiesībā tās var būt pārdomātas un radīt personisko pieskārienu personai. Ja dāvanu karte ir rūpīgi izvēlēta, pamatojoties uz saņēmēja interesēm vai vajadzībām, tā kļūst daudz vairāk nekā tikai žests.

Tā atspoguļo dziļu izpratni par saņēmēja vēlmēm, padarot to par pārdomātu un uzmanīgu rīcību. Galvenais ir izvēlēties dāvanu karti, kas rezonē ar saņēmēju, neatkarīgi no tā, vai tā ir paredzēta viņa iecienītākajam grāmatu veikalam, kārotai spa atpūtai vai vērtīgai maltītei.

Mūsdienu dāvanu kartes ir daudzveidīgas un elastīgas

Mūsdienu dāvanu kartes lauž mītus par to, ka tās ir aprobežotas. Mūsdienu tirgus piedāvā pārsteidzošu iespēju daudzveidību, sākot no tiešsaistes iepirkšanās gigantiem un beidzot ar vietējo amatnieku darinājumiem.

Šī daudzpusība ne tikai sniedz saņēmējam plašas izvēles iespējas, bet arī nodrošina, ka dāvanu ir tikpat patīkami saņemt, kā to bez piepūles dāvināt. Dāvanu karšu elastīgums aptver dažādas nozares, padarot tās piemērotas visdažādākajām vēlmēm un notikumiem.

Pārskatāmība un patērētājiem draudzīgas iespējas

Priekšstats par dāvanu kartēm ar slēptām komisijas maksām un ierobežojošiem derīguma termiņiem kļūst par pagātni. Pašreizējās tendences dāvanu karšu nozarē ir vērstas uz patērētājiem draudzīgu politiku.

Tas ietver pagarinātus derīguma termiņus un samazinātas vai atceltas papildu maksas, padarot dāvanu kartes par pārredzamāku un vērtīgāku izvēli gan dāvinātājiem, gan saņēmējiem.

personalizeta davanu karte

Dāvanu karšu personalizēšanas māksla

Pareizas dāvanu kartes izvēle ir māksla, kas apvieno saņēmēja gaumes izpratni un zināšanas par pieejamajām iespējām. Labi izvēlēta dāvanu karte var būt ļoti personiska un pārdomāta dāvana, jo īpaši, ja tā atbilst saņēmēja hobijiem, interesēm vai vajadzībām. Šis pārdomātais atlases process ir tas, kas pārvērš vienkāršu dāvanu karti par nozīmīgu un vērtīgu dāvanu.

Dāvanu karšu atlases personalizēšana:

  • Apzināt saņēmēju: Sākumā apsveriet saņēmēja hobijus, iecienītākos veikalus vai pakalpojumus. Kafijas cienītājam ideāli derētu dāvanu karte no vietējās kafejnīcas vai pazīstama kafijas tīkla. Grāmatu entuziastam lieliska izvēle var būt karte no grāmatnīcas vai tiešsaistes grāmatu pakalpojuma.
  • Īpašas intereses un hobiji: Pievērsiet uzmanību saņēmēja hobijiem un kaislībām. Dāvanu karte dārzkopības veikalam dārzkopības entuziastam vai sporta inventāra veikalam fitnesa fanātiķim liecina par jūsu personisko līdzdalību.

Personiska pieskāriena pievienošana:

  • Personalizēti karšu dizaini: Daudzi mazumtirgotāji piedāvā pielāgojamu dāvanu karšu dizainu. Izvēlieties dizainu, kas atbilst saņēmēja personībai vai interesēm. Piemēram, karte ar dabas tematiku brīvdabas entuziastam vai mākslinieciska dizaina karte kādam mākslas baudītājam.
  • Personalizēti vēstījumi: Pievienojiet sirsnīgu, ar roku rakstītu piezīmi, paskaidrojot, kāpēc izvēlējāties dāvanu karti, vai pievienojiet personisku vēstījumu, ja pasūtījumu veicat tiešsaistē. Tas var pārvērst dāvanu karti par personiskāku un sirsnīgāku dāvanu.
  • Radoši iepakojiet: Dāvanu karti pasniedziet unikālā veidā. Piemēram, ievietojiet karti nelielā dāvanu kastītē, ar viņu interesēm saistītā grāmatā vai pievienojiet to nelielai simboliskai dāvaniņai, kas papildina dāvanu kartes tematiku.

Uz piedzīvojumiem balstītas dāvanu kartes:

  • Piedzīvojums: Apsveriet iespēju iegādāties uz pieredzi balstītas dāvanu kartes, piemēram, spa dienu, kulinārijas nodarbību vai biļeti uz izrādi vai koncertu. Šāda veida dāvanu kartes piedāvā neaizmirstamu prieku.
  • Vietējie piedzīvojumi: Lai iegūtu personīgāku pieskārienu, izvēlieties vietējo uzņēmumu vai pakalpojumu dāvanu kartes, kas piedāvā unikālu pārdzīvojumu, atbalstot vietējo kopienu un sniedzot vienreizēju baudījumu.
digitalas davanu kartes

Dāvanu karšu tehniskā puse

Dāvanu kartes ir ievērojami attīstījušās salīdzinājumā ar to sākotnējām formām. Šajā sadaļā tiks aplūkots tehnoloģiskais progress, kas ir pārveidojis dāvanu kartes no vienkāršiem papīra kuponiem par sarežģītiem digitāliem risinājumiem.

  1. Pāreja no papīra uz plastmasu

Sākotnēji dāvanu kartes bija tikai papīra formas sertifikāti. Plastmasas karšu inovācija izraisīja revolūciju šajā nozarē, piedāvājot izturību un pazīstamu formu, kas līdzīgs kredītkartēm. Savukārt magnētiskās joslas un svītrkodi ļāva vieglāk izsekot un pārvaldīt atlikumus, padarot dāvanu kartes drošākas un lietotājam draudzīgākas.

  1. Digitālās pārvērtības

Digitālās jeb e-dāvanu kartes iezīmēja būtiskas pārmaiņas. Tās tiek piegādātas, izmantojot e-pastu vai mobilās lietotnes, nodrošinot tūlītējas un ērtas dāvanu saņemšanas iespējas.

Mūsdienu e-dāvanu kartēs bieži tiek izmantoti QR kodi, kurus var skenēt tieši no viedtālruņa, un tās ir viegli integrējamas ar mobilajiem makiem un maksājumu sistēmām.

  1. Uzlabotas drošības funkcijas

Fiziskās dāvanu kartes tagad bieži vien ir aprīkotas ar slēptu PIN kodu vai drošu aktivizācijas kodu, kas tiek atklāts tikai pirkuma brīdī, tādējādi nodrošinot papildu drošības līmeni. E-dāvanu kartēs tiek izmantotas uzlabotas šifrēšanas un autentifikācijas metodes, lai aizsargātu darījumus un lietotāja sensitīvos datus.

Sekojiet līdzi dāvanu karšu tendencēm

Ir ļoti svarīgi sekot līdzi jaunākajām tendencēm dāvanu karšu nozarē. Šajā sadaļā tiks izceltas pašreizējās tendences, kas veido dāvanu karšu nākotni.

  • Videi draudzīga izvēle: Mūsdienās arvien populārāka kļūst pāreja uz ilgtspējīgām digitālajām dāvanu kartēm.
  • Specializētās dāvanu kartes: Pieaug pieprasījums pēc dāvanu kartēm, kas piedāvā nevis materiālas dāvanas, bet gan piedzīvojuma iespējas. Arvien lielāku popularitāti gūst specifiskas interešu kategorijas dāvanu kartes, piemēram, videi draudzīgi produkti vai spēles.
  • Integrācija ar lojalitātes programmām: Dāvanu karšu apvienošana ar lojalitātes programmām sniedz papildu vērtību patērētājiem un dod labumu uzņēmumiem, jo palielina klientu saglabāšanu. Šī integrācija ļauj uzņēmumiem apkopot vērtīgus datus par iepirkšanās paradumiem un vēlmēm.

Jauns skatījums uz dāvanu kartēm

Nobeigumā var secināt, ka dāvanu kartes ir dinamisks un daudzpusīgs dāvināšanas rīks un uzņēmējdarbības stratēģijas līdzeklis. Promocase.lv lasītājiem ir svarīgi izprast dāvanu karšu nianses un priekšrocības, lai efektīvi izmantotu to priekšrocības.

Neatkarīgi no tā, vai dāvanu kartes paredzētas personīgai apdāvināšanai vai uzņēmējdarbības rezultātu uzlabošanai, tās piedāvā plašas iespējas. Atklājiet labākās dāvanu kartes Latvijā un uzziniet vairāk par to, kas ir dāvanu karte. Tā kā dāvanu karšu joma turpina attīstīties, lai maksimāli izmantotu to potenciālu, ir svarīgi būt informētam.

online davanu kartes

Kur pirkt digitālās dāvanu kartes

Mūsdienās dāvanu pasniegšanas veids ir ievērojami attīstījies un mainījies – lielā mērā pateicoties straujajai tehnoloģiju attīstībai. Ir pagājuši tie laiki, kad dāvanu pasniegšana nozīmēja fizisku priekšmetu apmaiņu. Līdz ar digitālo laikmetu nāk talkā digitālas dāvanas – šodien izcelsim tieši digitālās dāvanu kartes.

Tās bez šaubām ir kļuvušas par ērtu, viegli personalizējamu un pārdomātu veidu, kā izrādīt atzinību un mīlestību svētkos. Turklāt jāsaka, ka digitālās dāvanu kartes ir labs variants, jo tās ir piemērotas gan plašam saņēmēju lokam, gan arī dažādos svētkos, dzimšanas dienās un īpašos notikumos.

Šajā rakstā apskatīsim dažas digitālās dāvanu kartes no visas pasaules, tai skaitā arī FromMe.lv dāvanu karšu servisu.

Kāpēc izvēlēties pirkt dāvanu kartes internetā

Dāvanu karšu pirkšana internetā ir prakse, kas pēdējos gados ir guvusi milzīgu popularitāti. Taču kas padara to par tik pievilcīgu dāvanu variantu?

Galvenās priekšrocības, kāpēc pirkt dāvanu kartes internetā:

  • Ērtības un viegla pieejamība – viens no galvenajiem iemesliem dāvanu karšu iegādei internetā ir ērtības. Tās var iegādāties no jebkuras vietas un jebkurā laikā, bez nepieciešamības apmeklēt fizisku veikalu. Šī ērtā piekļuve ir īpaši izdevīga pēdējā brīža pircējiem vai tiem, kuriem ir aizņemts grafiks.
  • Plašs izvēles klāsts – interneta platformas piedāvā plašu dāvanu karšu klāstu no dažādiem zīmoliem un pakalpojumiem. Šī dažādība nodrošina, ka var atrast piemērotāko dāvanu karti ikvienam neatkarīgi no viņu interesēm vai vēlmēm.
  • Personalizācijas iespējas – daudzas dāvanu karšu platformas ļauj personalizēt digitālās dāvanu kartes ar sveicieniem, smaidiņiem un dizainu, piešķirot dāvanai personisku pieskārienu.
  • Videi draudzīga izvēle – digitālās dāvanu kartes ir videi draudzīgs risinājums, jo tās samazina nepieciešamību pēc plastmasas un papīra, ko tradicionāli izmanto fiziskajās dāvanu kartēs.

Digitālās dāvanu karšu iegādes ērtības, daudzveidība, personalizēšana un videi draudzīgums padara tās par ideālu izvēli mūsdienu patērētājiem.

interneta veikali ar davanu kartem

Populāras dāvanu kartes internetā – Latvijā un pasaulē

Internets ir pilns ar dažādām platformām, kas piedāvā digitālās dāvanu kartes, taču dažas izceļas ar savu uzticamību, daudzveidību un lielisko lietotāja pieredzi.

Amazon veikala dāvanu kartes

Pirmais piemērs ir visiem zināmais Amazon veikals. Tas pazīstams ar savu plašo un daudzveidīgo piedāvājumu, starp ko var izvēlēties arī tikpat plašu digitālo dāvanu karšu klāstu. Šīs dāvanu kartes var izmantot, lai iegādātos gandrīz jebko Amazon plašajā katalogā, kurā ietilpst grāmatas, elektronika, apģērbs un daudz kas cits. 

Var izvēlēties precīzu summu, kuru vēlaties dāvināt, un ir iespējas personalizēt dāvanu karti ar dažādiem ziņojumiem vai izvēlēties no dažādiem dizainiem. Šo dāvanu karšu digitālā piegāde notiek gandrīz acumirklī, tāpēc tās ir ideāli piemērotas pēdējā brīža dāvināšanai.

Turklāt Amazon dāvanu kartēm nav derīguma termiņa, kas nodrošina, ka saņēmēji var tās izmantot jebkurā laikā. Šī elastība kopā ar plašo Amazon pieejamo produktu klāstu padara viņu dāvanu kartes par daudzpusīgu un novērtētu dāvanu izvēli jebkuram gadījumam.

FromMe.lv dāvanu kartes

Nākošā izvēle ir pašmāju latviešu dāvanu karšu platforma – FromMe.lv. Viņi ir īpaši zināmi ar to, ka specializējas visdažādāko dāvanu karšu piedāvāšanā, kas pielāgotas dažādām interesēm un gadījumiem. Mājaslapa izceļas ar lietotājam draudzīgu dizainu, padarot dāvanu kartes izvēles un iegādes procesu vienkāršu un patīkamu.

FromMe.lv piedāvā dažādas iespējas, sākot no populāriem veikaliem un restorāniem līdz izklaides un atpūtas pieredzei, nodrošinot, ka ikvienam ir kaut kas piemērots. Ievērojama FromMe.lv iezīme ir iespēja personalizēt dāvanu kartes. Tās var personalizēt pēc dizaina krāsas, sveiciena teksta, klāt pievienotiem smaidiņiem, šokolādes un pat apsveikuma kartītes.

Platforma lepojas arī ar drošiem darījumiem un ātru digitālo piegādi, nodrošinot, ka jūsu dāvana droši un ātri sasniedz saņēmēju. Vietnē FromMe.lv pieejamās daudzpusības un personalizēšanas iespējas padara to par populāru izvēli tiem, kas meklē praktisku un aizraujošu dāvanu izvēli.

davanu kartes

Apple veikala dāvanu kartes

Apple veikala dāvanu kartes ir vēl viena lieliska dāvanas izvēle, kas piemērota ikvienam, kas ir Apple produktu vai pakalpojumu cienītājs. Šīs dāvanu kartes var izmantot, lai iegādātos plašu preču klāstu, tostarp jaunāko Apple aparatūru, piederumus un programmatūru.

Apple piedāvā gan digitālās, gan fiziskās dāvanu karšu versijas. Digitālo versiju var iegādāties internetā un nosūtīt pa e-pastu, kas ietver personalizētu ziņojumu, padarot to par ideālu pēdējā brīža dāvanu. Fiziskā versija, ko var nosūtīt pa pastu ar personalizētu ziņojumu, piedāvā tradicionālāku dāvināšanas pieredzi.

Viena no būtiskām Apple veikala dāvanu karšu priekšrocībām ir tā, ka tām nekad nebeidzas derīguma termiņš. Tādā veidā dodot saņēmējam brīvību tās izmantot, kad vien vēlas. Šī funkcija ir īpaši izdevīga, ņemot vērā biežo jaunu Apple produktu un atjauninājumu izlaišanu.

Google Play pakalpojumu dāvanu karte

Pretēji – Google Play dāvanu kartes ir lieliska dāvanas iespēja Android lietotājiem. Tie nodrošina naudas vērtības punktus, ko var izmantot Google Play veikalā, kurā ir pieejams plašs aplikāciju, spēļu, filmu, TV šovu, grāmatu klāsts u.c. Šīs dāvanu kartes ir īpaši forša izvēle, jo tās piedāvā saņēmējam plašu izvēli, sākot no izklaides līdz produktivitātes lietotnēm.

Google Play dāvanu kartes iegāde ir vienkāršs process, un kartēm ir dažādi nomināli, lai tās atbilstu dažādiem budžetiem. Šo dāvanu karšu digitālo versiju var nosūtīt tieši uz saņēmēja e-pastu ar personisku ziņojumu, piešķirot dāvanai pārdomātu vērtību.

Android lietotājiem Google Play dāvanu kartes paver durvis uz plašu digitālā satura pasauli, padarot tās par daudzpusīgu un vērtīgu dāvanu.

Dāvanu kartes eBay veikalā

eBay ir globāls tiešsaistes tirgus, kurā var atrast gandrīz jebko. eBay dāvanu kartes ir lieliska izvēle tiem, kam patīk daudzveidība un aizraujoša solīšana izsolēs vai unikālas un grūti atrodamas preces.

Šīs digitālās dāvanu kartes var izmantot, lai iegādātos plašu eBay piedāvāto produktu klāstu. Un tās ir lieliski piemērotas saņēmējiem, kuri novērtē platformas piedāvāto elastību un daudzveidību.

Padomi digitālās dāvanu kartes izvēlei

Lai gan digitālo dāvanu karšu iegāde ir vienkārša, ir padomi un ieteikumi, kas var uzlabot jūsu pieredzi.

Ieteikumi digitālo dāvanu karšu iegādei:

  • Izlasiet nosacījumus – ir svarīgi saprast ar dāvanu karti saistītos derīguma termiņu, maksas un jebkādus lietošanas ierobežojumus.
  • Apsveriet saņēmēja vēlmes – izvēlieties dāvanu karti, kas atbilst saņēmēja interesēm un vajadzībām. Personalizēšana var padarīt dāvanu vēl īpašāku.
  • Pārbaudiet akcijas – daudzas platformas piedāvā akcijas vai atlaides dāvanu kartēm, īpaši svētku sezonā.
  • Drošības pasākumi – pārliecinieties, ka vietne ir droša un ar cienījamu reputāciju, lai izvairītos no krāpniecības.

Ievērojot šos ieteikumus, jūs varēsiet maksimāli izmantot digitālo dāvanu karšu pirkumus, nodrošinot patīkamu pieredzi gan jums, gan dāvanas saņēmējam.

Apskatiet citus mūsu rakstus par dāvanām šeit:

dāvanu kartes

Dāvanu karšu programmu ieviešana pārdošanas veicināšanai

Mazumtirdzniecības vide nepārtraukti attīstās, un uzņēmumi cenšas atrast arvien inovatīvus veidus, kā palielināt pārdošanas apjomus un veicināt klientu lojalitāti. Viena no stratēģijām, kas ir pierādījusi savu efektivitāti, ir dāvanu karšu programmas.

Mēs esam pārliecināti par to, ka dāvanu kartes kalpo kā ērta un pievilcīga iespēja klientiem, vienlaikus arī sniedzot mazumtirgotājiem daudzus ieguvumus. Piemēram, lielākus sākotnējos ieņēmumus, jaunu klientu piesaisti un atkārtotu apmeklējumu veicināšanu. 

Šajā rakstā mēs aplūkosim dažādus veiksmīgu dāvanu karšu programmu aspektus mazumtirdzniecības vidē, sākot no šo programmu ieviešanas līdz efektīvai to izmantošanai.

Kā uzsākt efektīvu dāvanu karšu programmu

Veiksmīgas dāvanu karšu programmas pamatā ir tās loģiska, rūpīga iestatīšana. Tas ietver kārtīgu apsvēršanu par to, kādus dāvanu karšu veidus saviem klientiem piedāvāt, to integrēšanu esošajās sistēmās un izpratni par attiecīgajiem juridiskajiem aspektiem.

Dāvanu karšu veida izvēle ir galvenais iestatīšanas elements. Izvēlieties starp fiziskām, digitālām vai abām formām, ņemot vērā klientu vēlmes un darbības iespējas.

Pēc tam nodrošiniet netraucētu integrāciju ar savu POS (Point of Sale) jeb pārdošanas brīža sistēmu, lai nodrošinātu ērtus darījumus. Un, protams, esiet informēti par likumiem, kas saistīti ar dāvanu karšu derīguma termiņiem un maksām, lai nodrošinātu atbilstību.

Dāvanu karšu programmas izveide, pievēršot uzmanību šīm detaļām, būs spēcīgs pamats tās panākumiem. Tas ir būtisks solis, lai nodrošinātu, ka jūsu programma darbojas bez problēmām un ka klienti to labi novērtē.

davanu karsu programma

Radošas mārketinga stratēģijas dāvanu karšu programmas reklamēšanai

Kad dāvanu karšu programma ir ieviesta, nākamais solis ir tās efektīva pārdošana. Radošs un stratēģisks mārketings var ievērojami uzlabot jūsu dāvanu karšu atpazīstamību un pievilcību.

Dāvanu karšu mārketinga idejas:

  • Interaktīvas sociālo mediju kampaņas – izveidojiet interaktīvu saturu, piemēram, aptaujas, viktorīnas vai izaicinājumus sociālajos medijos, kuros piedaloties vai uzvarot, tiek izmantotas jūsu dāvanu kartes.
  • Digitālie displeji – izmantojiet uzmanību piesaistošus digitālos displejus, lai piesaistītu veikala klientus.
  • Savstarpējas reklāmas pasākumi – sadarbojieties ar citiem uzņēmumiem, lai gūtu abpusēju labumu.
  • E-pasta mārketinga kampaņas – izmantojiet savu e-pasta sarakstu, lai informētu klientus par dāvanu karšu iespējām, īpašiem piedāvājumiem un to iegādes priekšrocībām.
  • Sadarbība ar influenceriem – sadarbojieties ar sociālo mediju ietekmētājiem vai vietējām slavenībām, lai popularizētu savas dāvanu kartes plašākai auditorijai.
  • Klientu atsauksmes – dalieties ar stāstiem vai atsauksmēm no klientiem, kuri ir dāvinājuši vai saņēmuši jūsu dāvanu kartes, parādot reālo vērtību.
  • Dāviniet dāvanu kopā ar pirkumu – piedāvājiet nelielu dāvanu karti kā bonusu pie noteiktiem pirkumiem, lai veicinātu lielākus pārdošanas apjomus.
  • Ieteikumu programmas – mudiniet klientus ieteikt jūsu produktus draugiem, paziņām un ģimenei, piedāvājot viņiem dāvanu karti par katru veiksmīgu ieteikumu.
  • Sezonas un tematiskās akcijas – saskaņojiet dāvanu karšu akcijas ar sezonas notikumiem, vietējiem svētkiem vai populārām tēmām, lai piedāvājums būtu svaigs un aktuāls.
  • Labdarības partnerība – sadarbojieties ar labdarības organizāciju un ziedojiet daļu no katras dāvanu kartes pārdošanas, tādējādi uzlabojot sava zīmola sociālās atbildības tēlu.
  • Personalizētas dāvanu kartes – piedāvājiet klientiem iespēju personalizēt dāvanu kartes, tādējādi piešķirot unikālu akcentu, kas var patikt dāvanu devējiem.

Efektīvas mārketinga stratēģijas ne tikai popularizē jūsu dāvanu kartes, bet arī uzlabo jūsu zīmola vispārējo atpazīstamību. Šis jūsu programmas aspekts ir ļoti svarīgs, lai piesaistītu jaunus klientus un saglabātu jūsu dāvanu karšu aktualitāti. Turklāt šīs stratēģijas var izmantot gan veikali, gan tiešsaistes pārdošanas kanāli.

Ņemiet vērā sezonālās tendences dāvanu karšu pārdošanā

Sezonālās tendences piedāvā unikālas iespējas, kā palielināt dāvanu karšu pārdošanu. Pielāgojot savu dāvanu karšu programmu šīm tendencēm, jūs varat gūt labumu no lielākas iepirkšanās aktivitātes noteiktos gada laikos.

Runājot par sezonālās pārdošanas stratēģijām, izmēģiniet, piemēram, tematiskus dizainus. Piedāvājiet sezonāli tematiskas dāvanu kartes, lai piesaistītu klientus. Padomājiet arī par īpašām svētku akcijām – varbūt izmantojiet svētku sezonas, lai piedāvātu īpašus dāvanu piedāvājumus un komplektus.

Efektīvi izmantojot sezonālās tendences, var novērot ievērojamu dāvanu karšu pārdošanas apjoma pieaugumu. Šāda pieeja ne tikai palielina īstermiņa pārdošanas apjomus, bet arī palīdz izveidot ilgtermiņa klientu bāzi.

klientu lojalitate

Dāvanu karšu programmu izmantošana klientu lojalitātei

Dāvanu kartes ir ne tikai tūlītējas pārdošanas rīks – tās var stratēģiski izmantot, lai veicinātu klientu lojalitāti un sekmētu atkārtotu uzņēmējdarbību.

Lojalitātes programmu integrācijas piemēri varētu būt atlīdzības par pirkumiem. Apbalvojiet klientus ar dāvanu kartēm par noteiktu tēriņu robežvērtību sasniegšanu. Cits piemērs varētu būt ekskluzīvi piedāvājumi – piedāvājiet īpašus dāvanu karšu piedāvājumus lojalitātes programmas dalībniekiem. 

Dāvanu karšu integrēšana jūsu klientu lojalitātes stratēģijās var palielināt klientu noturību un ilgtermiņa lojalitāti. Šāda pieeja vienkāršu pirkumu pārvērš par pastāvīgām klientu attiecībām.

Noslēgumā jāsaka, ka dāvanu kartes un dāvanu karšu programmas ir daudzpusīgs un efektīvs līdzeklis, ar kura palīdzību mazumtirgotāji var palielināt pārdošanas apjomus. Tāpat arī piesaistīt un noturēt klientus, kā arī uzlabot sava zīmola klātbūtni. 

No rūpīgas izveides un radoša mārketinga līdz sezonālo tendenču izmantošanai un to integrēšanai lojalitātes programmās – katrs dāvanu karšu programmas aspekts var veicināt dinamiskāku un ienesīgāku mazumtirdzniecības biznesu. 

To arī novēlam!

korporativa davana

Kādai jābūt vērtīgai korporatīvajai dāvanai?

Uzņēmējdarbības pasaulē darbinieku apdāvināšana ir kas vairāk nekā parasta dāvanas pasniegšana.
Tas var būt pateicības apliecinājums un attiecību veidošanas līdzeklis. Dažkārt tas ir stratēģisks gājiens.

Promocase.lv lasītājiem, kuri pastāvīgi darbojas sarežģītajā mārketinga un pārdošanas nozarē, ir būtiski izprast korporatīvās dāvanas patieso vērtību un ar to saistītos riskus.

Šajā rakstā aplūkota korporatīvās dāvanas daudzpusīgā nozīme. Tajā no dažādām pusēm tiek izvērtētas vērtīgas korporatīvās dāvanas priekšrocības un riski.

uznemuma davanas kolegiem

Vērtības nodošana svarīgāka par cenu

Laba korporatīvā dāvana ir saistītas ne tik ļoti ar tās naudas izteiksmi. Drīzāk būtu jāpārdomā, kādas ir darba attiecības Jūsu darba kolektīvā vai ar biznesa partneriem. Līdz ar to caur dāvanu būtu jāatspoguļo kāda konkrēta vērtība. Tas var būt labas gribas žests, pateicības apliecinājums vai smalks pamudinājums nākotnes biznesa perspektīvām.

Izcilas korporatīvās dāvanas vērtība slēpjas tās spējā stiprināt attiecības un nodot pareizo vēstījumu.

Labi pārdomāta dāvana, piemēram, zīmola termokrūze, var atgādināt saņēmējam par Jūsu uzņēmuma kvalitātes zīmi un uzmanības veltīšanu detaļām. Runa ir par tādu dāvanu izvēli, kas sasaucas gan ar dāvinātāja, gan saņēmēja korporatīvo kultūru, radot paliekošus iespaidus.

Dāvanas izvēles riski

Lai gan korporatīvās dāvanas var stiprināt saikni, tās var arī negatīvi ietekmēt, ja netiek rūpīgi pārdomātas. Nepareiza saņēmēja vēlmju vai kultūras īpašību novērtēšana var izraisīt nevēlamu reakciju.

Apsveriet nepareizas interpretācijas riskus – pārāk dāsna dāvana var tikt uzskatīta par kukuli. Tajā pašā laikā lēta dāvana var tikt uztverta kā necieņas izrādīšana. Ir svarīgi atrast līdzsvaru.

Piemēram, dārga pulksteņa dāvināšana var būt nepamatoti dārga izvēle, bet gaumīgs galda piederums varētu būt tieši tas, kas nepieciešams. Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, ir svarīgi izprast saņēmēja statusu, uzņēmuma politiku un Jūsu attiecību kontekstu.

Izveidojiet Jūsu korporatīvo dāvanu stratēģiju

Lai izvairītos no korporatīvās dāvināšanas kļūdām, ir nepieciešama praktiska un apzināta pieeja. Mums ir jāsaprot, kāds īsti ir dāvanas mērķis un jāapzinās iespējamās sekas.

Dāvanām jābūt noderīgām, bet jāsaglābā profesiona pieeja. Piemēram, īpašie piedāvājumi vai dāvanu kartes pakalpojumiem vai precēm, kas atbilst Jūsu darbinieku interesēm.

Pārliecinieties, ka Jūsu dāvanas ir piemērotas attiecīgajam notikumam vai biznesa attiecību veidam. Turklāt, sekojot līdzi korporatīvo dāvanu tendencēm, piemēram, videi draudzīgiem izstrādājumiem, var arī piešķirt dāvanām ilgstspējīgu vērtību.

Korporatīvo dāvanu tendences

Izvērtējot mūsdienu korporatīvo dāvanu tendences, var apliecināt uzņēmumu mūsdienīgo skatījumu uz dāvanas saturu un saņemšanas veidus.

Šobrīd aktuālas ir videi draudzīgas dāvanas, labsajūtas pasākumi vai nelieli tehniskie rīki. Šādas dāvanas parāda, ka uzņēmums ir uz nākotni orientēts un atbilst mūsdienu vērtībām un dzīvesveidam. Piemēram, izvēloties stilīgu, videi draudzīgu piezīmju grāmatu vai labsajūtas pakalpojumu abonementu, var gūt paliekošu iespaidu.

labas kolegu davanas

Pārdomāta uzņēmuma apdāvināšanas māksla

Korporatīvo dāvanu piemeklēšana ir māksla. Rūpīga un pārdomāta izvēle būtiski veicina biznesa attiecību veidošanu un stiprināšanu.

Pēc Promocase.lv lasītāju domām korporatīvās dāvanas patiesā vērtība nav iekļauta tikai tās cenā, bet gan tās nozīmīgumā, atbilstībā un vēstījumā saņēmējam. Rūpīgi apsverot dāvanas izvēli, izprotot saņēmēju un esot informētam par dāvanu tendencēm, uzņēmumi var veikli un veiksmīgi orientēties sarežģītajā korporatīvo dāvanu izvēles pasaulē .

davanu reklamas

Kā reklamēt produktus kā labas dāvanas

Katram uzņēmumam ir svarīgi sasniegt pēc iespējas vairāk potenciālos klientus. Īpaši tas atiecas uz uzņēmumiem, kas tikko ienākuši tirgū vai maziem uzņēmumiem, kam ir šķietami grūti izcelties tirgū. Svarīgi ir uzrunāt klientus, kam varētu patikt jūsu piedāvātie produkti vai pakalpojumi. Bet dubulta iespēja ir piedāvāt savus produktus kā dāvanas. Tas ir veids, kā klienti par jums nodos informāciju tālāk dāvanas saņēmējam.

Šajā rakstā pastāstīsim par dažām idejām, kā labāk savus produktus reklamēt kā labas dāvanas. Tā ir arī laba iespēja labāk izcelties tirgū un kļūt atpazīstamākiem.

Katru dienu, kāds svin sev nozīmīgus svētkus, tāpēc dāvanas ir vajadzīgas ikvienam. Un, ja idejas ir izsmeltas, tad cilvēki vēršas pēc palīdzības interneta dzīlēs. Tāpēc foršs veids, kā pārdot savu produktu – reklamēt to kā labu dāvanu ideju.

Reklamēt produktus dāvanu kopkatalogos

Dāvanu kopkatalogi ir mājaslapas, kurās apkopotas daudz un dažādas dāvanu idejas. Šādās mājaslapās ir apkopotas dāvanu idejas no vairākiem uzņēmumiem un pakalpojumu sniedzējiem. Tādējādi palīdzot uzņēmumam celt atpazītamību un palielināt uzņēmuma mājaslapas atrodamību Google meklētājā.

Viena no labākajām vietām, kur savus produktus reklamēt kā dāvanas ir Top Dāvanas LV. Tas ir dāvanu katalogs, kur apkopotas idejas dāvanām un konkrētas vietas, kur dāvanas iegādāties. Dāvanu idejas var atlasīt pēc saņēmēja, svētkiem vai pēc dāvanas sniegtās vērtības.

bloga raksti ar dāvanu idejām

Veidot blogu ar dāvanu ideju rakstiem

Bloga raksti ir veids kā celt uzņēmuma atpazīstamību gan savā mājaslapā, gan ārejoši – citos blogos. Pirms viedot bloga rakstus ar uzņēmuma produktu kā dāvanu ideju, iesakām definēt uzņēmuma atslēgvārdus. Tādējādi radot lielāku efektivitāti bloga rakstiem un iespējamību, ka klienti atradīs jūsu uzņēmumu.

Izvēloties bloga rakstus izvietot ārejoši, ieteikums:

  • Veido sadarbības ar uzņēmumiem, kas nav pietuvināti uzņēmuma produktiem, bet tomēr, kāda līdzība ir atrodama starp sadarbības uzņēmumu un jūsu uzņēmuma produktu.  
davanu kartes

Izveidot dāvanu karti

Ja plāno par dāvanu kartes nepieciešamību, tad ieskaties rakstā – Dāvanu kartes ir veids kā pārdot vairāk, kas būs kā labs ieskats tajā, ko dāvanu kartes var sniegt uzņēmumam. Bet klientam, tās sniedz brīvības sajūtu. Ļaujot dāvanas saņēmējam, izvēlēties to, pēc kā ir nepieciešamība visvairāk.

Ja dāvanu kartes tevi ir uzrunājušas, tad izlasi arī interesanto un noderīgo rakstu par to, Kas ir dāvanu karte un kas ir dāvanu kupons?

Labs veids, kā sasniegt auditoriju ar uzņēmuma dāvanu karti:

  • Piemēro to konkrētai dzīves situācijai. Piemēram, kā dāvanu karti hobijam.
  • Izveido dāvanu karti FromMe.lv, radot iespēju sasniegt vēl lielāku auditoriju.
facebuk reklamas

Facebook reklamēt savus produktus kā dāvanas

Lai sasniegtu uzņēmuma definēto mērķauditoriju un kļūtu pamanāmāks – reklamē uzņēmuma produktu Facebook platformā. Facebook ir lielisks pārdošanas rīks. 

Veidi, kā kļūt pamanāmākam Facebook:

  • Veido reklāmas, atlasot konkrētu sasniedzamo auditoriju.
  • Ievieto uzņēmuma produktu dažādās dāvanu meklētāju/dāvanu ideju grupās.
  • Izmanto #, izvēloties populārākos, meklētākos,  kas atbilst uzņēmuma produktam.
Google Ads reklamas

Google Ads koncentrēt uz dāvanu atslēgas vārdiem

Ikviens uzņēmums būtu nepieciešams noteikt sev konkrētus atslēgas vārdus. Pēc kuriem būtu iespējams atrast uzņēmums. Lai vēl efektīvāk sasniegtu savus potenciālos klientus, laba iespēja ir izmanto Google Ads. Kur uz konkrētiem atslēgas vārdiem, izvietot reklāmas, kas rādīsies Google meklēšanas rezultātos.

Lai izveidotu labākos atslēgas vārdus, iesakam ņemt vērā:

  • ‘’Iekāp’’ klienta kurpēs, domā kā klients – ko tas rakstīs, lai atrastu uzņēmumu.
  • Izvēlies populārus, bet tajā pašā laikā specifiskus atslēgas vārdus, kas raksturo uzņēmumu.

Reklamēt produktus kā labas dāvanas ir lielisks veids kā sasniegt savus potenciālos klientus. Jo svētki ir vienmēr un dāvanu idejas cilvēki meklēs ik dienu. Kā arī iesakām domāt plaši – neaprobežoties ar to, ka dāvanas var pasniegt tikai dzimšanas dienā vai vārda dienā. Jo svinamo svētku ir daudz, tāpēc ikviens uzņēmums savam produktam var piemērot sevi dažādiem svētkiem un dažādām dzīves situācijām.

interneta veikals

Interneta veikalu izaugsmes stratēģijas

Vakarā vairums veikalu tiek aizvērti. Taču interneta veikali digitālajā sfērā paliek mūžīgi atvērti, aicinot gan nakts pūces, gan globālos patērētājus. Tas ir digitālā tirgus valdzinājums, kur šī iepirkšanās pasaule ir klikšķa attālumā.

Tomēr līdz ar neierobežotām iespējām rodas arī problēmas. Ieskatoties e-komercijas plašumos, jūs, iespējams, aizdomājaties: kā jūsu zīmols var izkļūt no ēnas un nonākt uzmanības centrā? Pievienojieties mums šajā izpētē, kurā mēs atklāsim stratēģijas, kā pastiprināt jūsu klātbūtni un pārdošanas apjomus internetā.

Digitālā mārketinga apgūšana

Digitālais mārketings nenozīmē tikai mirgojošu reklāmu uz tīmekļa lapām vai sociālo mediju pārpildīšanu ar ziņām. Tas ir harmonisks mākslas un zinātnes apvienojums, kurā radošums sastopas ar algoritmisko precizitāti.

Mūsdienu patērētājs ir prasīgs un meklē patiesu saikni un autentiskus zīmolus lielā piedāvājuma vidū. Tātad, kā digitālais mārketings var kļūt par ceļu, kas ved šos klientus uz jūsu interneta veikalu?

  • SEO (optimizācija meklētājprogrammām): SEO ir tehnisks, bet ļoti svarīgs rīks, kas nodrošina, ka jūsu interneta veikals meklēšanas rezultātos ieņem augstu vietu. Jūs varat organiski palielināt datplūsmu, optimizējot produktu aprakstu meta tagus un izmantojot atbilstošus atslēgvārdus.
  • PPC (Pay-per-click): PPC ir maksas reklāmas modelis atšķirībā no SEO. Tādas platformas kā Google AdWords ļauj uzņēmumiem rādīt reklāmas meklēšanas rezultātos, iekasējot maksu tikai tad, kad uz reklāmas tiek uzklikšķināts.
  • Reklāma sociālajos plašsaziņas līdzekļos: Izmantojot tādas platformas kā Facebook, Instagram un Pinterest, var veidot mērķtiecīgas reklāmas kampaņas. Šīs platformas piedāvā precīzu mērķauditorijas atlasi, izmantojot plašos lietotāju datus.
  • Partnermārketings: Sadarbība ar influenceriem vai blogeriem, kuri ir atbilstoši jūsu zīmolam, var nodrošināt uzticamu kanālu, lai sasniegtu potenciālos klientus.
  • E-pasta mārketings: Regulāras jaunumu vēstules ar personalizētu saturu var paaugstināt konversijas rādītājus.

Izcelšanās starp konkurentiem

Interneta veikalu vidū valda rosība, dažkārt tas atgādina lielu tirgu ar neskaitāmiem stendiem. Katrs zīmols piedāvā kaut ko unikālu. Bet kā jūs varat izcelties konkurentu starpā?

  • Unikāls pārdošanas piedāvājums (USP): Nosakiet, kas jūsu veikalu atšķir no citiem. Tie varētu būt ar rokām darināti izstrādājumi, ilgtspējīga prakse vai ekskluzīvs dizains.
  • Iesaistošs saturs: Produktu videoklipi, emuāri vai lietotāju veidots saturs var uzlabot iesaisti.
  • Klientu atsauksmes: Vērienīgs uzticības veidošanas rīks. Mudiniet apmierinātos klientus atstāt pozitīvas atsauksmes.
  • Lojalitātes programmas: Piedāvājot ekskluzīvus piedāvājumus vai punktus par atkārtotiem pirkumiem, var nodrošināt klientu lojalitāti.
  • Optimāla lietotāja pieredze: Pārliecinieties, ka jūsu tīmekļa vietne reaģē uz mobilajām ierīcēm, ātri ielādējas un tai ir intuitīvs UI/UX dizains.

Apvāršņu paplašināšana ar ārzemju interneta veikaliem

Ārzemju interneta veikali ir iespēja paplašināt savu uzņēmumu un iegūt klientus visā pasaulē. Padomājiet par pasaules karti. Tagad iztēlojieties to nevis kā teritoriju, ko ierobežo robežas, bet gan kā plašu potenciālo klientu loku. Iziet ārpus savas mītnes zemes ir sena tirdzniecības prakse, bet e-komercijas jomā tas ir ceļojums, kas saistīts gan ar izaicinājumiem, gan milzīgu potenciālu.

  • Lokalizācija: Pielāgojiet savu saturu vietējai kultūrai, tostarp valodai, valūtai un reģionālajām tendencēm.
  • Starptautiskā SEO: Pārliecinieties, ka jūsu tīmekļa vietne ir optimizēta meklētājprogrammām, ko pārsvarā izmanto jūsu mērķa valstī.
  • Piegāde un atgriešana visā pasaulē: Sadarbojieties ar uzticamiem starptautiskiem kurjeriem un izstrādājiet skaidru atgriešanas politiku.

Abonēšanas modeļi

Iedomājieties dāvanu saņemšanas prieku bez raizēm, ko sagādā izvēlēšanās. Pasaulē, kas ir pilna ar izvēles iespējām, dāvanu kartes piedāvā paradoksālu atvieglojumu: izvēles brīvību noteiktās robežās. Uzņēmumiem tas nozīmē klientu plūsmu. Tomēr vai tā ir tikai svētku tendence vai arī tādējādi var iegūt pastāvīgu ieņēmumu plūsmu?

Abonēšanas pakalpojumi piedāvā klientiem komforta, pārsteiguma un ekskluzivitātes apvienojumu. Interneta veikali var nodrošināt regulāru klientu plūsmu un paredzamus ieņēmumus, piedāvājot ikmēneša vai ceturkšņa dāvanu kastes. Tomēr, lai saglabātu abonentus, ir būtiski pastāvīgi atjaunināt saturu.

Papildu ienākumu gūšana ar dāvanu karšu pārdošanu

Dāvanu kartes ir lielisks risinājums neizlēmīgiem pircējiem un ieņēmumu avots uzņēmumiem.

Tās var būt labs risinājums tiem, kuri pēdējā brīdī meklē dāvanu tuviniekiem vai tiem, kuri nav pārliecināti par dāvanas saņēmēja izmēru vai vēlmēm. Pārdot dāvanu kartes ir labs veids, kā iegūt tūlītējus ieņēmumus un piesaistīt jaunus klientus jūsu veikalam.

Secinājums

Pārvietošanās e-komercijas pasaulē ir līdzīga kuģošanai nezināmos ūdeņos: aizraujoša, bet vienlaikus biedējoša. Taču, izmantojot pareizās stratēģijas, pat plašais digitālais okeāns var šķist kā draudzīgs kaimiņu dīķis. Lai izdodas!

Dāvanu karte

Kas ir dāvanu karte un kas ir dāvanu kupons?

Dāvanu kartes ir labs veids, kā veicināt sava uzņēmuma pārdošanu. Par to ieviešanu jau rakstījām Dāvanu kartes ir veids kā pārdot vairāk. Bet šajā rakstā izskaidrosim ar ko atšķiras dāvanu kartes no dāvanu kuponiem. Kādam šķiet, ka tas ir viens un tas pats, bet tas tā nav.

Sākumā vienā teikumā paskaidrosim:

  • DĀVANU KARTES ir alternatīvs maksāšanas līdzeklis, ar ko var norēķināties par precēm vai pakalpojumiem, ko piedāvā kāds konkrēts uzņēmums vai uzņēmumu kopums.
  • DĀVANU KUPONS ir priekšapmaksā apmaksāts konkrēts pakalpojums vai iepirkšanās iespēja par kādu konkrētu summu, ko var ērti pasniegt kā dāvanu.

Turpinājumā vairāki raksturlielumi, kas raksturo katru no šiem produktiem, tajā pašā laikā iezīmējot to atšķirības.

Dāvanu karte sniedz iespēju izvēlēties

Dāvanu karti parasti var iegādāties izvēlētā summā. Kā dāvana tā sniedz visai plašu izmantošanas iespēju klāstu – tādā izpratnē, ka ar to var iegādāties jebko, ko konkrētais uzņēmums piedāvā.

Uz dāvanu kartes ir norādīta tās vērtība. To parasti var izmantot vairākos piegājienos līdz tās vērtība ir pilnībā izmantota.

Dāvanu kartēm parasti nav atlaižu piedāvājumi. Dāvanu karte būtībā ir kā naudas ekvivalents. Tā kā naudai parasti netiek sniegtas atlaides, arī dāvanu kartēm atlaides nav.

Dāvanu kartes pamatā ir veikalos ar plašu piedāvājuma klāstu. Jo tāda ir labā dāvanu kartes vērtība – ar to var izvēlēties iegādāties kaut ko sev derīgu un vajadzīgu.

Dāvanu kuponi atlaidēm

Dāvanu kupons ir formāts, kā uzdāvināt emocijas

Dāvanu kuponi parasti ir fiksētā summā, un to var izmantot kāda konkrēta piedāvājuma izmantošanai. Parasti tas ir kāds konkrēts pakalpojums, bet var būt arī kā iepsēja iegādāties kādu konkrētu produktu ar personalizēšanas iespēju.

Uz dāvanu kupona visai bieži nenorāda tā vērtību. Tas ir līdzīgi kā no dāvanām parasti noņem cenu zīmes. Tā kā tā ir konkrēta dāvana, ko izmantot, tad tās saņēmējam būtībā nav svarīgi, cik tā maksā.

Dāvanu kuponi parasti ir tie, ko var ieādāties par īpašām atlaidēm. Uzņēmums pats var piedāvāt kādus kuponus, kas veicina kāda specifiska produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Visai bieži savu produktu vai pakalpojumu kuponus var piedāvāt tādos interneta portāos kā Pērkam Kopā, Lieliska dāvana vai FromMe.lv.

Dāvanu kuponi var būt idejiski kā dāvanu kartes – piemēram, dāvanu karte restorānā 30 EUR vērtībā. Bet tad tā visticamāk būs izmantojama tikai vienreiz. Idejiski tas būs dāvanu kupons vakariņām 30 EUR vērtībā.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Dāvanas saņēmējam bieži vien tas nav svarīgi. Bieži vien arī uzņēmumam tas var būt nesvarīgi, kā nosaukt savu piedāvāto dāvanu karti. Galvenais, lai klients saņem to, ko vēlas.

Bet šis ir svarīgi, lai pašiem priekš sevis definētu, kādu dāvanu karšu veidu ieviest, un kā to varēs izmantot.