Dāvanu karte

Kas ir dāvanu karte un kas ir dāvanu kupons?

Dāvanu kartes ir labs veids, kā veicināt sava uzņēmuma pārdošanu. Par to ieviešanu jau rakstījām Dāvanu kartes ir veids kā pārdot vairāk. Bet šajā rakstā izskaidrosim ar ko atšķiras dāvanu kartes no dāvanu kuponiem. Kādam šķiet, ka tas ir viens un tas pats, bet tas tā nav.

Sākumā vienā teikumā paskaidrosim:

  • DĀVANU KARTES ir alternatīvs maksāšanas līdzeklis, ar ko var norēķināties par precēm vai pakalpojumiem, ko piedāvā kāds konkrēts uzņēmums vai uzņēmumu kopums.
  • DĀVANU KUPONS ir priekšapmaksā apmaksāts konkrēts pakalpojums vai iepirkšanās iespēja par kādu konkrētu summu, ko var ērti pasniegt kā dāvanu.

Turpinājumā vairāki raksturlielumi, kas raksturo katru no šiem produktiem, tajā pašā laikā iezīmējot to atšķirības.

Dāvanu karte sniedz iespēju izvēlēties

Dāvanu karti parasti var iegādāties izvēlētā summā. Kā dāvana tā sniedz visai plašu izmantošanas iespēju klāstu – tādā izpratnē, ka ar to var iegādāties jebko, ko konkrētais uzņēmums piedāvā.

Uz dāvanu kartes ir norādīta tās vērtība. To parasti var izmantot vairākos piegājienos līdz tās vērtība ir pilnībā izmantota.

Dāvanu kartēm parasti nav atlaižu piedāvājumi. Dāvanu karte būtībā ir kā naudas ekvivalents. Tā kā naudai parasti netiek sniegtas atlaides, arī dāvanu kartēm atlaides nav.

Dāvanu kartes pamatā ir veikalos ar plašu piedāvājuma klāstu. Jo tāda ir labā dāvanu kartes vērtība – ar to var izvēlēties iegādāties kaut ko sev derīgu un vajadzīgu.

Dāvanu kuponi atlaidēm

Dāvanu kupons ir formāts, kā uzdāvināt emocijas

Dāvanu kuponi parasti ir fiksētā summā, un to var izmantot kāda konkrēta piedāvājuma izmantošanai. Parasti tas ir kāds konkrēts pakalpojums, bet var būt arī kā iepsēja iegādāties kādu konkrētu produktu ar personalizēšanas iespēju.

Uz dāvanu kupona visai bieži nenorāda tā vērtību. Tas ir līdzīgi kā no dāvanām parasti noņem cenu zīmes. Tā kā tā ir konkrēta dāvana, ko izmantot, tad tās saņēmējam būtībā nav svarīgi, cik tā maksā.

Dāvanu kuponi parasti ir tie, ko var ieādāties par īpašām atlaidēm. Uzņēmums pats var piedāvāt kādus kuponus, kas veicina kāda specifiska produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Visai bieži savu produktu vai pakalpojumu kuponus var piedāvāt tādos interneta portāos kā Pērkam Kopā, Lieliska dāvana vai FromMe.lv.

Dāvanu kuponi var būt idejiski kā dāvanu kartes – piemēram, dāvanu karte restorānā 30 EUR vērtībā. Bet tad tā visticamāk būs izmantojama tikai vienreiz. Idejiski tas būs dāvanu kupons vakariņām 30 EUR vērtībā.

Kāpēc tas ir svarīgi?

Dāvanas saņēmējam bieži vien tas nav svarīgi. Bieži vien arī uzņēmumam tas var būt nesvarīgi, kā nosaukt savu piedāvāto dāvanu karti. Galvenais, lai klients saņem to, ko vēlas.

Bet šis ir svarīgi, lai pašiem priekš sevis definētu, kādu dāvanu karšu veidu ieviest, un kā to varēs izmantot.