alus mārketings

Efektīvas alus pārdošanas stratēģijas

Starp daudzajiem alus veidiem un alus darītavām izcelties ir ļoti svarīgi. Alus mārketinga pamatā lielā mērā ir vizuālā pievilcība. Tas ir īpaši svarīgi attiecībā uz produktiem ar ierobežotām reklāmas iespējām.

Lai gan vissvarīgākā ir garša, lai pārliecinātu pircējus rokās paņemt pudeli, vispirms ir nepieciešama spēcīga vizuālā stratēģija.

Iepakojuma spēks

Iedomājieties, ka ejat pa veikalu, visapkārt ir daudz izvēļu. Katra pudele cīnās par jūsu uzmanību. Kas liek jums apstāties un pastiept roku? Vilina iepakojuma valdzinājums, šis klusais, bet pārliecinošais stāstnieks. Iepakojums nav tikai iesaiņojums. Tā ir mākslas forma, priekšvēstnesis pašam dzērienam, kas slēpjas iekšpusē.

Alus etiķetes var stāstīt stāstu, paust zīmola vērtības vai izraisīt noteiktas emocijas. Pārliecinieties, ka iepakojums informē par to, vai jūsu alum ir gara vēsture vai arī tas ir jaunums. Apsveriet iespēju izmantot videi draudzīgu iepakojumu, lai piesaistītu arī klientus, kuriem rūp videi draudzīgi risinājumi. Labi pārdomāts iepakojums ne tikai lieliski izskatās, bet arī izraisa rezonansi mērķauditorijā.

Veikalu stendu efektīva izmantošana

Vai esat kādreiz iegājis veikalā, lai nopirktu vienu lietu, bet izgājis ar trim? Pie tā vainīgs ir nevainojamais veikala iekārtojums. Šiem vizuālajiem magnētiem ir liela ietekme uz mūsu pirkumu lēmumiem. Alus zīmoliem cīņa par uzmanību nebeidzas ar garšīga alus pagatavošanu, bet gan ar tā izvietojumu.

Pamanāmi dzērienu displeja stendi var uzlabot jūsu alus izredzes jebkurā veikalā. Apsveriet šādus aspektus:

  • Augstums: Acu augstumā novietotais alus parasti piesaista lielāku uzmanību.
  • Grupēšana: Grupējiet alu pēc tā veida vai garšas. Tas ne tikai izglīto patērētājus, bet arī var palielināt pārdošanas apjomus.
  • Interaktīvi elementi: QR kodi, kas “aizved” pie pieskaņota alus vai jautra zīmola video var vēl vairāk iesaistīt pircējus.

Ierobežotās tirāžas izmantošana

Ierobežotās tirāžas pievilcība ir nenoliedzama. Varbūt esat piedzīvojuši, cik daudz uzmanības piesaista kāds notikums ar ierobežotu biļešu skaitu? Alus pasaule dejo pēc tās pašas stabules. Ierobežotas tirāžas ievieš mūsos bailes nokavēt šo iespēju. Tā liek mums uztvert šos unikālos brūvējumus kā kolekcionējamus priekšmetus, pieredzi un stāstus, kas gaida, kad ar tiem varēsim dalīties.

Sezonas vai tematisku ierobežotu izlašu alus izlaišana uztur produktu līniju tonusā un reizē rada arī intrigu. Runa nav tikai par jaunu garšu, bet gan par pieredzes radīšanu. Sasaistiet to ar svētkiem, vietējiem vai nozīmīgiem notikumiem. Sajūsma, ko rada iespēja nogaršot kaut ko, kas pieejams tikai ierobežotu laiku, bieži vien ir lielāka par lojalitāti zīmolam.

Pozitīvo atsauksmju kultivēšana

Laikmetā, kad tvīts, ziņa vai atsauksme var ietekmēt vai pat sagraut zīmolus, kolektīvajai balsij ir milzīga nozīme. Mēs bieži meklējam apstiprinājumu no saviem vienaudžiem, un, runājot par alu, atzinīgi vērtēta atsauksme vai drauga ieteikums var viegli nosvērt svaru (gluži kā alus) kausus par labu konkrētam zīmolam.

Mudiniet apmierinātos klientus atstāt pozitīvas atsauksmes. Izvietojiet pozitīvas atsauksmes netālu no kases. Saskaņā ar BrightLocal veiktās aptaujas datiem 91 % 18-34 gadus vecu patērētāju uzticas tiešsaistes atsauksmēm tikpat lielā mērā kā personīgiem ieteikumiem. Nenovērtējiet to par zemu!

Jaunākās tendences: ilgtspējīgums

alus marketinga strategija

Zaļais ir jaunais zelts. Tā kā mūsu pasaule virzās uz ilgtspējīgām izvēlēm, alus darīšanas nozare nav izņēmums. Patērētāji novērtē ne tikai garšu, bet arī grib redzēt zīmolu atbildību. Alus darītavas, kas piekopj videi draudzīgu praksi, ne tikai pauž savu nostāju, bet arī bruģē ceļu jaunam apzināta patēriņa laikmetam.

Ņemot vērā globālo virzību uz ilgtspēju, daudzas alus darītavas pievēršas videi draudzīgiem alus darīšanas procesiem. Tas ne tikai labvēlīgi ietekmē planētu, bet arī ir svarīgs pārdošanas aspekts. Uzsveriet savu ilgtspējīgu praksi savos mārketinga materiālos un pat apsveriet iespēju uz etiķetēm izvietot ilgtspējības zīmes.

Nobeigums

Šajā konkurētspējīgajā tirgū ir ļoti svarīgi izprast sava alus vizuālo pievilcību. Pareizā mārketinga stratēģija ne tikai nodrošinās, ka jūsu alus garšos, bet arī vizuāli priecēs potenciālos patērētājus. Vienmēr atcerieties: alus pasaulē pirmais iespaids bieži vien ir pudeles etiķete un izskats. Pievērsiet tam uzmanību. Priekā!

Cenu norādes ārpusē

Cenu norādes ārpus veikala vai restorāna

Iepērkoties vai pusdienojot ārpus mājas, vēlas labi pavadīt laiku. Daudziem cilvēkiem ļoti patīk skaidrība un konkrētība. Tāpēc klienti pirms pirkuma veikšanas vēlas zināt, cik daudz viņi iztērēs. Cenu norādīšana pie veikaliem un restorāniem uzlabo to pamanāmību, uzrunā klientus kā arī sniedz tiem nepieciešamo skaidrību.

Izvietojot cenas, uzņēmumi var piesaistīt vairāk klientu, kuri var pieņemt pamatotus lēmumus par to, vai viņi var atļauties piedāvātos produktus vai pakalpojumus. Turklāt cenu norādes ārpus telpām arī ļauj klientiem vieglāk salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos.

Šajā rakstā aplūkosim cenu zīmju izvietošanas ārpus veikaliem un restorāniem priekšrocības un sniegsim pārskatu par dažādiem izkārtņu veidiem. Katram no veidiem aprakstīsim galvenās priekšrocības un trūkumus.

Šis raksts jums palīdzēs saprast, kāpēc cenu zīmju izvietošana ārpus telpām ir svarīga. Šī informācija noderēs uzņēmumiem, lai pieņemtu pamatotus un argumentētus lēmumus par to, kādu izkārtni izvēlēties atbilstoši savām vajadzībām.

Cenu norādes pie kafejnīcas

Iemesli, kāpēc vajadzīgas cenu izkārtnes

Lūk daži svarīgākie iemesli, kāpēc veikaliem un restorāniem vajadzētu izvietot cenu zīmes ārpus telpām.

Pievilcība un reklāma

Cenu norādes rāmji, dēļi un turētāji var būt vizuāli pievilcīgi. Tie var būt kā būtiska daļa no restorāna vai veikala dizaina un identitātes. Tie palīdz restorāniem vai veikaliem būt pamanāmākiem. Tos būtu labi izvēlēties sadarīgiem ar produktu izvietošanas stendiem veikalā.

Akcijas piedāvājumi uz cenu norādēm var būt arī labs reklāmas līdzeklis. Akcijas piedāvājumi var piesaistīt klientus, kuri citādi nebūtu apsvēruši iespēju tur iepirkties vai ēst.

Pārredzamība un skaidrība

Cenu izvietošana ārpus telpām palīdz klientiem uzzināt produktu un pakalpojumu piedāvājumu un to cenas.

Tas var piesaistīt vairāk klientus, kam patīk skaidrība vai tiem ir ierobežots budžets. Redzot cenu, tie var viegli pieņemt pamatotu lēmumu par to, vai var atļauties piedāvātos produktus un pakalpojumus.

Ērtība un efektivitāte

Cenu norādīšana ārpus telpām arī atvieglo klientiem salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos, kas var palīdzēt pieņemt pamatotāku lēmumu par to, kur iepirkties vai paēst. Ir daudzi klienti, kas to augstu novērtē.

Labi redzamas cenas tiem ļauj arī ietaupīt laiku dodoties iekšā vairākos veikalos. Rūpīgi jāpārdomā, kuras cenas izrādīt ārpusē, lai tās aicinātu ienākt veikalā. Jo veikalā potenciālajam klientam varēs piedāvāt vēl citas preces izliktas skaistos displeja stendos. Tā būs iespēja arī klientu konsultantiem palīdzēt klientam izvēlēties piemērotākos un labākos produktus vai pakalpojumus.

Cenu izkārtņu veidi, ko var izvēlēties

Zemāk uzskaitītas dažādi produkti, kas palīdzēs izstādīt cenu norādes veikala vai restorāna ārpusē. Ir vairāki izkārtņu veidi, no kuriem izvēlēties, tostarp A-veida izkārtnes, izkārtnes uz logiem, baneri, krīta plāksnes un elektroniskās izkārtnes, un katram no tiem ir savas priekšrocības un trūkumi.

A-veida rāmja cenu dēļi

A-veida rāmju izkārtnes ir populāra izvēle cenu izvietošanai ārpus veikaliem un restorāniem. Tās ir viegli pārvietojamas, un tās var novietot redzamās vietās, piemēram, uz ietves. Tomēr tās var aizņemt daudz vietas, un vējš vai cilvēki tās var viegli apgāzt.

Logu izkārtnes

Citas izplatītas cenu norādīšanas iespējas ir izkārtnes uz logiem. Tās var novietot loga iekšpusē vai ārpusē, un tās ir redzamas gan no veikala vai restorāna iekšpuses, gan ārpuses. Tomēr tās var nebūt tik labi redzamas kā A-veida rāmja izkārtnes, un tās var aizsegt skatlogu vitrīnas.

Dizainiski baneri

Baneri var būt lieliska iespēja īpašu piedāvājumu vai pasākumu popularizēšanai, un tos var izkārt ārpus telpām vai pāri ielai. Tomēr tie var būt grūti salasāmi no attāluma un var nebūt piemēroti visiem uzņēmumu veidiem.

Krīta tāfeles

Krīta tāfeles ir populārs veids, kā izvietot cenas un ēdienkartes ārpus restorāniem. Tās ir viegli pielāgojamas, un tās var bieži mainīt, taču to atjaunināšana un uzturēšana var būt laikietilpīga.

Elektroniskās izkārtnes

Elektroniskās izkārtnes var būt labs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas attēlot dinamisku saturu vai bieži mainīt cenas. Tomēr tās var būt dārgas un to uzturēšanai var būt nepieciešamas tehniskās zināšanas.

Šādas cenu norādes būs labi pamanāmas un radīs ļoti labu iespaidu par uzņēmumu. Labākos piedāvājumus var atrast lapā Display Stands Market sadaļā Outdoor digital signage.

Dārzeņu stenda cenas

Kā izvēlēties piemērotāko

Kopumā cenu zīmju izvietošana pie veikaliem un restorāniem ir svarīga pārredzamības, klientu piesaistes, ērtības un reklāmas nolūkā. Izvēloties sev piemērotāko izkārtņu veidu, uzņēmumiem jāņem vērā savas konkrētās vajadzības un budžets. Svarīgs ir arī esošais veikala vai restorāna dizains. Jebkurā gadījumā tā ir būtiska daļa no uzņēmuma mārketinga stratēģijas.

Papildus ir vērts izvēli balstīt arī uz uzņēmuma vērtībām, piemēram izvēloties ilgtspējīgus materiālus vai vietējo rāzotāju produkciju.