davana termokruze

Termokrūzes kā laba korporatīvā dāvana

Ja meklējat korporatīvo dāvanu saviem darbiniekiem, atrast piemērotu risinājumu, kas patiktu visiem var būt izaicinājums. Tradicionāli korporatīvās dāvanas tiek pasniegtas darbiniekiem svētkos, lai parādītu cik ļoti tie tiek novērtēti.

Šajā bloga rakstā mēs izpētīsim kāpēc termokrūzes kalpos kā izcila korporatīvā dāvana priekš jūsu uzņēmuma.

Turpmāk rakstā apskatīti šādi jautājumi:

1. Kas ir termokrūzes?
2. Kāpēc termokrūze ir laba dāvana darbiniekiem?
3. Kā izvēlēties piemērotāko termokrūzi
4. Termokrūžu kā dāvanu pasniegšanas iespējas
5. Kur iegādāties termokrūzes priekš darbinieku sveikšanas?

Kas ir termokrūzes? 

Termokrūzes ir krūzes, kas ilgstoši uzturēs tajā iepildīto dzērienu siltu vai aukstu. Tas noteikti būs liels ieguvums dāvanas saņēmējam – kafijas vai tējas baudītājam ceļā.

labakas termokruzes

Piemēram, kad mājās nepaspēj izdzert savu karsto dzērienu, tad termokrūzē to var baudīt pa ceļam uz darbu vai jau darba vietā. Termokrūzes spēj saglabāt siltumu vidēji ap 5 stundām, kas atkarīgs no krūzes tilpuma un materiāla.

Labākās termokrūzes spēj noturēt dzērienu karstu arī 8 stundas – īpaši, ja tās šajā laikā netiek atvērtas. Tas var būt īpaši noderīgi, ja dodaties pārgājienā, vai strādājat dabā, un vēlaties baudīt siltu kafiju pie pusdienām.

Kāpēc termokrūze ir laba dāvana darbiniekiem?

Pirmkārt, tā ir korporatīva dāvana, kuru viegli personalizēt. Termokrūze ar apdruku, uzņēmuma logo vai kādu uzmundrinošu saukli noteikti radīs sajūtas, ka darbinieks saņem ko īpašu – speciāli viņam radītu dāvanu.

Otrkārt, termokrūze ir praktiska dāvana, jo tā tiks izmantota ne tikai darbā, bet arī mājās vai citās aktivitātēs. Tā vienmēr būs līdzi un pa rokai. Kas gan var būt vēl labāk, ka dāvinātā dāvana bieži tiks lietota un jūsu logo tiks ik dienu aplūkots neskaitāmas reizes.

Treškārt, termokrūze ir dāvana, kas saņēmējam kalpos ilgāku laiku. Tas radīs sajūtu, ka uz dāvinātāju var paļauties un uzticēties.

Kā izvēlēties piemērotāko termokrūzi

Tirgū pieejamas visādu veidu un tilpumu termokrūzes. Meklējot piemērotāko termokrūzi saviem darbiniekiem kā dāvanu – iesakam izvēlēties tādu, kas ir jūsu uzņēmuma krāsās. Vēl termokrūzes krāsu var izvēlēties pēc tās psiholoģiskās nozīmes. Krāsu psiholoģija nosaka, ka katra krāsai ir sava emocija un tā rada citādāku sajūtu saņēmējam. Piemēram, dzeltenā krāsa izceļas ar optimismu, gaišumu un laimi, taču sarkanā pazīstama kā eneģijas stimulants.

Ja Jūsu uzņēmumā ir pieejams kafijas automāts – tad piemērota termokrūze būtu konkrēta augstuma, lai to ērti varētu uzpildīt. Vispiemērotākās ir vidēja izmēra termokrūzes 350ml izmērā. Tās der lielākajā daļā kafijas automātu, arī visos degvielas uzpildes tīklu kafijas aparātos.

Savukārt, ja kolektīvā ir darbinieki, kas bieži vada auto un ir ceļā, tad svarīgi būtu, lai termokrūzei ir ērts padzeršanās risinājums. Piemēram, termokrūzes ar pogas mehānismu, no kurām var padzerties kad poga piespiesta, bet, kad tā ir atlaista, krūze droši aiztaisās ciet. Tas ir ērts un drošs risinājums autobraucējiem, jo nav jāatlaiž abas rokas no stūres, lai kaut ko atskrūvētu vai atvērtu.

Kā arī mazāk nesvarīgi ir tas, lai termokrūze būtu hermētiski noslēgta, gadījumā ja tā apgāžās, lai saturs paliktu iekšā nevis klēpī vai auto salonā.

Termokrūžu kā dāvanu pasniegšanas iespējas

davanu komplekts ar termokruzi

Termokrūzi iespējams pasniegt vienkārši tā pat vai arī to glīti iesaiņot dāvanu kastē ar gardumiem, kafiju un tēju. Šādi dāvanu komplekti dod daudz lielāku pievienoto vērtību saņēmējam, jo tiek papildināta galvenā dāvana. Piemēram, Ziemassvētkos pie termokrūzes būtu jauki saņemt piparkūkas vai kādu gardu šokolādi.

Iesaiņojot termokrūzi glītā kastē ar sarkanu banti un nelielu gardumu. Tas liks dāvanas saņēmējam pamanīt jūsu centību iet vienu soli tālāk, lai iepriecinātu viņu. Tas būs tikai neliels žests, bet tas padarīs dāvanu acij baudāmāku un piešķirs to īpašo sajūtu.

Kur iegādāties termokrūzes priekš darbinieku sveikšanas?

Ja domājat darbiniekiem iegādāt noderīgas dāvanas, tad termokrūzes ir labs variants. Atliek vien pieņemt lēmumu, kur un kādas vislabāk iegādāties, lai tās pēc iespējas atbilst jūsu vajadzībām, bet vienlaikus arī nepārmaksājot.

Kā labs variants, kur iegādāties termokrūzes ir specializētajā ūdens pudeļu, termosu un termokrūžu internetveikalā UDENSPUDELE.LV. Veikalā plašā daudzumā pieejamas dažādas termokrūzes katrai gaumei, kā arī tiek piedāvāts tās apdrukāt un iesaiņot glītā kastē kopā ar kādu gardumu.

Un pat ja nav ideju par piemērotu dāvanu un tās noformējumu, internetveikalā iespējams aplūkot un iegādāties jau gatavus dāvanu komplektus, kas papildināti ar kafiju, tēju un dažādiem gardumiem.

Ja runa ir par korporatīvajām dāvanām, termokrūzes noteikti ir populāra un darbinieku vidū ļoti novērtēta izvēle. Šajā bloga rakstā mēs esam izklāstījuši dažus iemeslus, kāpēc termokrūze būs laba korporatīvā dāvana. Mēs ceram, ka šī informācija jums būs noderīga izvēloties savu nākamo darbinieku dāvanu, kas liks viņiem justies augsti novērtētiem! 

Apskati arī citus, ar dāvanām saistītus bloga rakstus. Piemēram, Kā reklamēt produktus kā labas dāvanas un Kas ir dāvanu karte un kas ir dāvanu kupons?

Pasūtījumu bezmaksas piegādes realitāte

Starptautiskiem pasūtījumiem piedāvātā “bezmaksas piegādes” opcija ir efektīvs mārketinga instruments, kas bieži ietekmē to, vai patērētājs nopirks šo preci. Taču bezmaksas piegādes darbības princips nav tik elementārs, kā tas varētu likties. Šis raksts izskata kas patiešām slēpjas zem šīs iespējas, sniedzot gan patērētājiem, gan uzņēmumiem skaidrāku priekšstatu.

Bezmaksas piegādes ekonomika

Iedziļinoties bezmaksas pārvadāšanas mehānismā, mēs noskaidrojam patiesās izmaksas, kas slēpjas aiz šī pievilcīgā piedāvājuma. Šajā sadaļā tiks analizēta uzņēmumu ierastā prakse – piegādes izmaksu iekļaušana produktu cenās. Rakstā tiks atklāta stratēģiskā cenu veidošana, kas padara “bezmaksas” piegādi patiesi iespējamu.

Izmaksu apvienošana

Pats jēdziens “bezmaksas piegāde” nav tas pareizākais apzīmējums, jo pārvadāšana nevar būt par velti. Piegādes izmaksas parasti ir integrētas produkta cenā, un to segšana tiek neuzkrītoši pārnesta uz klientu pleciem.

Piemēram, prece, kas pati maksā 50 eiro, ar 10 eiro piegādes izmaksām var tikt pārdota par 60 eiro ar “bezmaksas piegādes” iespēju. Šī taktika ir psiholoģiski pievilcīga, jo pircējiem nav jāuztraucas par papildus piegādes izmaksām, tādējādi atvieglojot lēmumu pieņemšanu.

Ietekme uz patērētāju uzvedību

Bezmaksas piegādes vilinājums ievērojami ietekmē klientu uzvedību un lēmumu pieņemšanu. Izprotot bezmaksas piegādes piedāvājuma psiholoģisko ietekmi, var izprast patērētāju vēlmes un pirkšanas paradumus.

Patērētāju uztveramā vērtība ir tāda, ka viņi biežāk uzskata, ka prece ir vērtīga vai izdevīga, ja tā tiek piegādāta ar bezmaksas piegādi. Šī opcija var būt arī kā papildu pirkšanas motivācija. Vēlme samazināt piegādes izdevumus var rosināt patērētājus veikt pirkumu, no kura viņi pretējā gadījumā varētu izvairīties.

piegades sleptas izmaksas

Efektīva piegāde ar Ursus Forwarding

Turpmāk ies runa par uzņēmumu, kas ir izcils efektīvas starptautiskās transportēšanas piemērs. Viņu iegūtā pieredze apliecina, ka loģistikas prasmes ir ļoti noderīgas. Tās palīdz atrast ekonomiskus risinājumus, kas savukārt dod iespēju piedāvāt “bezmaksas piegādi” klientiem.

Ursus Forwarding ir pazīstams loģistikas pakalpojumu uzņēmums, kas efektīvi tiek galā ar sarežģījumiem saistītiem ar starptautiskajiem kravu pārvadājumiem. Uzņēmums piedāvā virkni pakalpojumu, piemēram, autotransporta, jūras, gaisa un dzelzceļa kravu pārvadājumus, kā arī noliktavu pakalpojumus. To efektivitāte loģistikas pārvaldībā ļauj piedāvāt patērētājiem konkurētspējīgas cenas, kas ietekmē uz “bezmaksas pārvadājumu” piedāvājuma izmaksām.

Bezmaksas piegādes būtība

Šajā sadaļā sīkāk aplūkosim, ko patiesībā nozīmē “bezmaksas piegāde”. Ir svarīgi izlauzties cauri virspusējam piedāvājuma valdzinājumam un novērtēt, kas patiesībā slēpjas aiz šīs iespējas. Izpētīsim, kā uzņēmumi bieži pielāgo savas stratēģijas un cenas, lai pielāgotos bezmaksas piegādes piedāvājumam. Kā arī redzēsim, kā tas patiesībā iespaido galapatērētāju.

Padomi patērētājiem

Zemāk ir sniegti praktiski padomi pircējiem, kā orientēties bezmaksas preču piegādes pasaulē. Vēlamies uzsvērt, cik svarīgi ir pieņemt apzinātus lēmumus un izprast patieso vērtību, kas slēpjas aiz šiem vilinošiem piedāvājumiem.

Vienmēr salīdziniet kopējo maksu ar citiem šīs preces mazumtirgotājiem. Ņemiet vērā gan produkta cenu, gan piegādes izmaksas. Izvērtējiet, vai bezmaksas piegādes iespēja patiešām palielina pirkuma vērtību, vai tam ir vienkārši paaugstināts uzcenojums.

Padomi uzņēmumiem

Šeit ir aplūkoti daži stratēģiskie risinājumi un uzņēmumu iespējamie ieguvumi, piedāvājot bezmaksas piegādi. Galvenokārt uzmanība tiek pievērsta tam, kā uzņēmumi var līdzsvarot klientu piesaistīšanu un savas rentabilitātes saglabāšanu.

Pirmkārt, izvērtējiet, vai bezmaksas piegādes piedāvājums ir izdevīgs pārdošanas apjomu palielināšanai un klientu apmierinātības veicināšanai. Otrkārt, atrodiet līdzsvaru starp produktu cenu noteikšanu un piegādes izmaksām, lai saglabātu savas darbības peļņu.

bezmaksas piegades butiba

Slēptās izmaksas un ieguvumi

Izpētot ne tikai acīmredzamus aspektus, mēs aplūkojam arī mazāk pamanāmās izmaksas un ieguvumus, ko uzņēmumiem un patērētājiem sniedz interneta veikalu piedāvātā bezmaksas piegāde. Šis ieskats palīdz izprast šīs populārās mārketinga stratēģijas plašāko ekonomisko ietekmi.

No uzņēmumu puses jāpiemin, ka bezmaksas piegāde var būt spēcīgs klientu piesaistīšanas un noturēšanas instruments. Saglabājot rentabilitāti, kompānijām parasti ir jāpalielina pārdošanas apjomu, lai segtu bezmaksas piegādes izmaksas, ko viņi nodrošina klientiem.

Patērētājus savukārt vēršam uzmanīties no pārlieku lieliem tēriņiem. Bezmaksas piegādes kārdinājums var novest pie liekiem pirkumiem. Kā arī neļaujiet, lai bezmaksas piegādes piedāvājums aizsegtu produkta kvalitāti un tā kopējo vērtību jūsu acīs.

Nobeigumā

Jēdziens “bezmaksas piegāde” starptautiskiem pasūtījumiem ir daudzveidīga mārketinga stratēģija, kas būtiski ietekmē gan pircējus, gan pārdevējus. Tādiem uzņēmumiem kā Ursus Forwarding efektīvai kravu pārvadājumu pārvaldībai ir izšķiroša nozīme, lai bezmaksas piegāde būtu dzīvotspējīga.

Savukārt pircējiem vajag saglabāt modrību, lai šis piedāvājums patiešām būtu viņiem izdevīgs. Visbeidzot tikai izprotot bezmaksas piegādes pamatus, gan patērētāji, gan uzņēmumi var veikt apzinīgu lēmumus un izveidot labākas stratēģijas.

sixslots kazino

Interneta kazino lojalitātes bonusi un priekšrocības

Lojalitātes programmas ar īpašām akcijām un bonusiem ir pirmklasīgs veids, kā veidot ilgtermiņa attiecības ar klientu. Mūsdienās ir daudz uzņēmumu, kas, neatkarīgi no darbības apmēra, veida vai vides, piekopj šādu praksi un cenšas saviem lojālajiem klientiem nodrošināt dažādas priekšrocības. Klienti tiek aicināti abonēt uzņēmuma jaunumus, krāt punktus, krāt zīmogus, ieteikt pakalpojumus draugiem utt., pretī saņemot īpašus akcijas piedāvājumus, uzņēmuma produktus, dāvanu kartes un citus labumus. Diezgan droši var pieņemt, ka lielākā daļa cilvēku, ja nav izmantojuši kādas lojalitātes priekšrocības, tad noteikti zina vismaz kādu uzņēmumu, kas tādas piedāvā. 

Viena no nozarēm, kas nav iedomājama bez bonusiem un lojalitātes programmām, ir azartspēļu nozare. Internetā ir vairākas mājas lapas, kas regulāri seko līdzi dažādiem kazino piedāvājumiem un sniedz detalizētu apskatu par katru no tiem, piemēram, SixSlots.com. Turpmākajā rakstā apskatīsim dažu Latvijā licencētu kazino – Klondaika kazino, MrGreen, WilliamHill – iepazīšanās bonusus, akcijas piedāvājumus un lojalitātes programmas. 

Klondaika kazino bonusi un Klondaika Online Rewards

Latvijā visilgāk pastāvošais kazino Klondaika piedāvā tiešsaistes kazino spēles, live kazino, sporta totalizatoru, citiem vārdiem sakot,– pilnvērtīgu, aizraujošu un neaizmirstamu spēļu pieredzi. Klondaika kazino novērtē katra klienta uzticību, tamdēļ ir izveidojis īpašu lojalitātes programmu Klondaika Online Rewards. 

Programma darbojas uz punktu krāšanas principu. Par katru likmi, kas tiks veikta kādā no kazino spēlēm, sporta totalizatorā vai live kazino, spēlētājs iegūst noteiktu skaitu punktu jeb atlīdzību. Punktu skaits ir atkarīgs no izvēlētās spēles, spēlētāja līmeņa un likmes summas. Kopumā Klondaika lojalitātes programmā ir 8 līmeņi ar atšķirīgiem līmeņa reizinātājiem un papildus bonusiem. Lieki piebilst, jo augstāks līmenis, jo vairāk punktus var iegūt. Programmas labākā daļa – katru pirmdienu punkti tiek pārvēsti naudā.

Bonuss jaunajiem klientiem

Bez lojalitātes programmas, Klondaika kazino piedāvā dāsnu iepazīšanās bonusu jaunajiem klientiem – 150 bezriska griezienus spēlē Book of Ra Classic. Lai aktivizētu Klondaikas bonusu, jāiemaksā vismaz 20 eiro. Bezriska griezieni ir griezieni, kur spēlētājs veic likmi, izmantojot savu naudu, bet, ja grieziens ir neveiksmīgs, tad summa tiek atgriezta spēlētāja kontā. Šis viennozīmīgi ir viens no populārākajiem tiešsaistes kazino bonusa veidiem, jo ļauj spēlētājam spēlēt bez riska zaudēt. 

Atgādinām, ka kazino jebkurā laikā var mainīt bonusa apjomu un nosacījumus, tāpēc vienmēr ir svarīgi rūpīgi iepazīties un izprast bonusa noteikumus. 

Mr Green novērtē un atalgo lojalitāti

2020. gadā Latvijā savu darbību sāka tiešsaistes kazino MrGreen. Piedāvājot kvalitatīvu live kazino, klasiskās kazino un džekpota spēles, un sporta totalizatoru, tiešsaistes vietne ātri ieguva popularitāti un plašu pastāvīgo klientu loku. Kā apgalvo Mr Green – pasaulē nav svarīgākas lietas par lojalitāti! 

Regulārie kazino klienti spēlē un krāj punktus, tā virzoties uz nākamo jeb augstāku līmeni. Katrs nākamais līmenis sniedz arvien iespaidīgāku pārsteigumu, lasi – atalgojumu. Kopumā Mr Green lojalitātes programmā ir 40 līmeņi. Sasniedzot pēdējo, četrdesmito līmeni, balvā var iegūt eleganto, zaļo Mini Cooper SE elektroauto. Lai spēlēšanu un dalību lojalitātes programmā padarītu vēl aizraujošāku, šobrīd trešdienas ir padarītas par laimīgajām dienām – par dienas pirmo iemaksu tiek piešķirti papildu lojalitātes punkti.

Sagaidīšanas bonuss jauniem klientiem

Mr Green savus jaunos klientus pārsteidz ar 100 bezriska griezieniem savā populārākajā spēlē Book of Dead. Lai iegūtu 100 griezienus bez riska, nepieciešams iemaksāt tikai 10 eiro depozītu. Ja tomēr spēļu automāti neuzrunā, Mr Green piedāvā vēl vienu reģistrēšanās bonusu – saņemt 3×100% bezriska likmes. Tā ir iespēja veikt likmes bez riska zaudēt. Lai izmantotu bonusu kādā no likmju piedāvājumiem totalizatorā, atliek vien veikt 10 eiro iemaksu. Diemžēl jaunie klienti var izmantot tikai vienu no iepazīšanās bonusiem. 

Regulāras akcijas

Arī regulārie klienti netiek aizmirsti, Mr Green nodrošina ne tikai lojalitātes programmu ar dažādām priekšrocībām, bet arī piedāvā dažādas kampaņas ar iespēju saņemt papildu punktus, bonusus un bezriska griezienus. Īpaši aizraujoša ir iknedēļas spēle, kuras ietvaros var saņemt papildu naudas balvu 2,5% vērtībā no veikto griezienu likmju summas. Šobrīd norit bezriska griezienu izaicinājums – sasniedz apgrozījuma līmeņus, spēlējot spēļu automāta spēles, un saņem līdz pat 365 bezriska griezieniem dažādās spēlēs. Mainīgais piedāvājums un laimestu dažādība garantē nemainīgu jautrību un azartu.

William Hill lojalitātes programma – tas ir kosmoss

Tradīcijām bagātais azartspēļu operators WilliamHill savus uzticamos klientus atalgo ar īpašu lojalitātes programmu. Arī šajā programmā regulāri jāspēlē kazino, lai krātu punktus un virzītos cauri lojalitātes līmeņiem. Punktus var saņemt par jebkuru likmi vai kazino griezienu. 

Šobrīd pastāv 8 līmeņi – Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond un Black. Brīdī, kad tiek sasniegts jauns līmenis, klienta kontā tiek pievienota skaidras naudas biļete, ko uzreiz var apmainīt pret īstiem eiro. Sekot līdzi izmaiņām un izaugsmei var WilliamHill.lv kontā. Lojalitātes programma – bezgalīga kā kosmoss, ar nepacietību atliek gaidīt William Hill solītos papildu pārsteigumus.

William Hill lojalitātes programma

Iepazīšanās bonusi

Arī tiešsaistes kazino William Hill jaunos klientus sveic ar iespaidīgiem reģistrēšanās bonusiem, atliek vien izvēlēties sev piemērotāko. 300 bezriska griezieni ir īpaši dāsns kazino starta bonuss jauniem spēlētājiem. Šis bonuss ļoti labi patiks spēļu automātu cienītājiem, jo griezieni tiek piešķirti 3 līmeņos – 100 spēlē Book of Ra Deluxe, 100 spēlē Book of Secrets un 100 Book of Souls. Ņem vērā, ka bezriska griezieni ir jāizmanto 30 dienu laikā pēc to saņemšanas. 

Otrs piedāvājums iepriecina sporta totalizatora fanus – 5×10 eiro likmes bez riska. Jau iepriekš apskatījām, ka šis bonuss sniedz iespēju veikt likmes bez riska zaudēt. Lai iegūtu kādu no vilinošajiem bonusiem, atliek vien reģistrēties un veikt 10 eiro depozīta iemaksu. 

Regulāri kazino un sporta bonusi

William Hill kazino regulāri pievieno jaunus un iespaidīgus piedāvājumus. Daudziem no šiem piedāvājumiem ir derīguma termiņš, un tie izmantojami tikai vienu reizi. Apskatot sporta totalizatora aktuālākos piedāvājumus, var secināt, ka piedāvājums ir ļoti plašs – sākot ar 100% bezriska likmi 10 eiro vērtībā, beidzot ar bezriska likmju maratonu ar iespēju saņemt bezriska likmes līdz pat 200 eiro vērtībā. Tikpat plašs ir bonusu piedāvājums kazino. Noteikti pieminēšanas vērtas ir laimīgās stundas, otrdienās un ceturtdienās no plkst. 18.00 līdz 20.00, kad tiek piešķirts divreiz vairāk lojalitātes punktu. Katru nedēļu tiek piedāvāta jauna un aizraujoša nedēļas spēle, kurā tiek piešķirts bezmaksas griezienu bonuss.

Svarīgi izvēlēties sev piemērotāko piedāvājumu

Tiešsaistes azartspēļu vietnes labprāt piešķir jaunajiem klientiem iepazīšanās bonusus. Tā ir veiksmīga reklāma kazino un lieliska iespēja spēlētājam iepazīt dažādas spēles, un, protams, iegūt lielākas izredzes laimēt. Neaizmirstot atalgot lojālākos spēlētājus, lielākā daļa interneta kazino nodrošina lojalitātes programmas un dažādas regulāras akcijas un piedāvājumus. Īpaša attieksme, personalizēti piedāvājumi un dāsni bonusi liek klientiem vietnē atgriezties biežāk. Svarīgākais ir izpētīt un iepazīties ar izraudzītā bonusa noteikumiem, lai piedāvājumu izmantotu pilnvērtīgāk. Tāpat ir vērtīgi atcerēties atbildīgas spēlēšanas pamatus – ierobežot spēlēšanas laiku, noteikt budžetu un uztvert spēlēšanu kā izklaidi, nevis iespēju nopelnīt.