alus mārketings

Efektīvas alus pārdošanas stratēģijas

Starp daudzajiem alus veidiem un alus darītavām izcelties ir ļoti svarīgi. Alus mārketinga pamatā lielā mērā ir vizuālā pievilcība. Tas ir īpaši svarīgi attiecībā uz produktiem ar ierobežotām reklāmas iespējām.

Lai gan vissvarīgākā ir garša, lai pārliecinātu pircējus rokās paņemt pudeli, vispirms ir nepieciešama spēcīga vizuālā stratēģija.

Iepakojuma spēks

Iedomājieties, ka ejat pa veikalu, visapkārt ir daudz izvēļu. Katra pudele cīnās par jūsu uzmanību. Kas liek jums apstāties un pastiept roku? Vilina iepakojuma valdzinājums, šis klusais, bet pārliecinošais stāstnieks. Iepakojums nav tikai iesaiņojums. Tā ir mākslas forma, priekšvēstnesis pašam dzērienam, kas slēpjas iekšpusē.

Alus etiķetes var stāstīt stāstu, paust zīmola vērtības vai izraisīt noteiktas emocijas. Pārliecinieties, ka iepakojums informē par to, vai jūsu alum ir gara vēsture vai arī tas ir jaunums. Apsveriet iespēju izmantot videi draudzīgu iepakojumu, lai piesaistītu arī klientus, kuriem rūp videi draudzīgi risinājumi. Labi pārdomāts iepakojums ne tikai lieliski izskatās, bet arī izraisa rezonansi mērķauditorijā.

Veikalu stendu efektīva izmantošana

Vai esat kādreiz iegājis veikalā, lai nopirktu vienu lietu, bet izgājis ar trim? Pie tā vainīgs ir nevainojamais veikala iekārtojums. Šiem vizuālajiem magnētiem ir liela ietekme uz mūsu pirkumu lēmumiem. Alus zīmoliem cīņa par uzmanību nebeidzas ar garšīga alus pagatavošanu, bet gan ar tā izvietojumu.

Pamanāmi dzērienu displeja stendi var uzlabot jūsu alus izredzes jebkurā veikalā. Apsveriet šādus aspektus:

  • Augstums: Acu augstumā novietotais alus parasti piesaista lielāku uzmanību.
  • Grupēšana: Grupējiet alu pēc tā veida vai garšas. Tas ne tikai izglīto patērētājus, bet arī var palielināt pārdošanas apjomus.
  • Interaktīvi elementi: QR kodi, kas “aizved” pie pieskaņota alus vai jautra zīmola video var vēl vairāk iesaistīt pircējus.

Ierobežotās tirāžas izmantošana

Ierobežotās tirāžas pievilcība ir nenoliedzama. Varbūt esat piedzīvojuši, cik daudz uzmanības piesaista kāds notikums ar ierobežotu biļešu skaitu? Alus pasaule dejo pēc tās pašas stabules. Ierobežotas tirāžas ievieš mūsos bailes nokavēt šo iespēju. Tā liek mums uztvert šos unikālos brūvējumus kā kolekcionējamus priekšmetus, pieredzi un stāstus, kas gaida, kad ar tiem varēsim dalīties.

Sezonas vai tematisku ierobežotu izlašu alus izlaišana uztur produktu līniju tonusā un reizē rada arī intrigu. Runa nav tikai par jaunu garšu, bet gan par pieredzes radīšanu. Sasaistiet to ar svētkiem, vietējiem vai nozīmīgiem notikumiem. Sajūsma, ko rada iespēja nogaršot kaut ko, kas pieejams tikai ierobežotu laiku, bieži vien ir lielāka par lojalitāti zīmolam.

Pozitīvo atsauksmju kultivēšana

Laikmetā, kad tvīts, ziņa vai atsauksme var ietekmēt vai pat sagraut zīmolus, kolektīvajai balsij ir milzīga nozīme. Mēs bieži meklējam apstiprinājumu no saviem vienaudžiem, un, runājot par alu, atzinīgi vērtēta atsauksme vai drauga ieteikums var viegli nosvērt svaru (gluži kā alus) kausus par labu konkrētam zīmolam.

Mudiniet apmierinātos klientus atstāt pozitīvas atsauksmes. Izvietojiet pozitīvas atsauksmes netālu no kases. Saskaņā ar BrightLocal veiktās aptaujas datiem 91 % 18-34 gadus vecu patērētāju uzticas tiešsaistes atsauksmēm tikpat lielā mērā kā personīgiem ieteikumiem. Nenovērtējiet to par zemu!

Jaunākās tendences: ilgtspējīgums

alus marketinga strategija

Zaļais ir jaunais zelts. Tā kā mūsu pasaule virzās uz ilgtspējīgām izvēlēm, alus darīšanas nozare nav izņēmums. Patērētāji novērtē ne tikai garšu, bet arī grib redzēt zīmolu atbildību. Alus darītavas, kas piekopj videi draudzīgu praksi, ne tikai pauž savu nostāju, bet arī bruģē ceļu jaunam apzināta patēriņa laikmetam.

Ņemot vērā globālo virzību uz ilgtspēju, daudzas alus darītavas pievēršas videi draudzīgiem alus darīšanas procesiem. Tas ne tikai labvēlīgi ietekmē planētu, bet arī ir svarīgs pārdošanas aspekts. Uzsveriet savu ilgtspējīgu praksi savos mārketinga materiālos un pat apsveriet iespēju uz etiķetēm izvietot ilgtspējības zīmes.

Nobeigums

Šajā konkurētspējīgajā tirgū ir ļoti svarīgi izprast sava alus vizuālo pievilcību. Pareizā mārketinga stratēģija ne tikai nodrošinās, ka jūsu alus garšos, bet arī vizuāli priecēs potenciālos patērētājus. Vienmēr atcerieties: alus pasaulē pirmais iespaids bieži vien ir pudeles etiķete un izskats. Pievērsiet tam uzmanību. Priekā!