McDonald's logo

McDonald ‘s attīstība un reklāma

McDonald ‘s, kas gadu desmitiem ir sinonīms ātrajiem ēdieniem, nekad nav bijis tāds, kas atpūstos uz lauriem, īpaši attiecībā uz reklāmu. Uzņēmuma evolūcija no televīzijas uz sociālajiem medijiem ir meistarklase.

Ceļosim cauri laikam, no džinglu laikmeta līdz haštagu laikmetam, un redzēsim, ko varam mācīties no McDonald digitālās reklāmas evolūcijas. McDonald’s ir konsekvents globālajos tirgos.

McDonald’s televīzijā

Zelta arkas televīzijā debitēja 1960. gados, un McDonald ‘s ātri vien kļuva par komerciālu reklāmu galveno sastāvdaļu. McDonald’s TV reklāmas raksturoja džingli, neaizmirstami uzraksti un pats Ronalds Makdonalds. 

Vai atceraties slaveno reklāmu “Two all-beef patties”? Šis lielais Mac džingls bija tūlītējs trieciens, kas sasniedza miljoniem skatītāju.

McDonald’s tīmekļa vietnes

Tā kā internets ikdienas dzīvi sāka ietekmēt 90. gados un 2000. gadu sākumā, “McDonald ‘s” saskatīja iespēju un savu reklāmas spēli izmantoja tiešsaistē. Viņi atklāja savu vietni, kas nodrošināja platformu, lai demonstrētu savu ēdienkarti, kopīgotu reklāmas informāciju un sazinātos ar klientiem.

Viņu tīmekļa vietne arī ļāva viņiem reklamēties tādā veidā, ko neierobežo TV reklāmas laika ierobežojumi. Viņi varētu dalīties ar dziļāku saturu, sākot no pilnīgas uztura informācijas un beidzot ar detalizētu uzņēmuma vēsturi.

Sociālie mēdiji

Sociālo mediju platformas, piemēram, Facebook, Twitter un Instagram, eksplodēja digitālajā vidē, tāpēc McDonald’s izmantoja šīs jaunās iespējas. Viņi izveidoja platformai specifiskas kampaņas, kas ļāva tieši mijiedarboties ar saviem klientiem.

Lielisks piemērs ir kampaņa “Tweet What You Eat”, kurā lietotāji tika mudināti rakstīt savus McDonald’s pasūtījumus ar tēmturi #MCDStories. Šī kampaņa palielināja viņu iesaistīšanos sociālajos medijos un sniedza McDonald’s vērtīgu ieskatu par klientu vēlmēm.

Mobilās lietotnes un piegādes platformas

Piegādes platformas McDonald's

Līdz ar viedtālruņu pieaugumu McDonald’s ieraudzīja vēl vienu iespēju reklāmas attīstībai. Viņi palaida savu mobilo lietotni, nodrošinot tādas funkcijas kā veikalu meklētāji, digitālie kuponi un mobilā pasūtīšana.

Turklāt viņi sadarbojas ar pārtikas piegādes platformām, piedāvājot savu ēdienkarti klientiem, kuri dod priekšroku ēst mājās. McDonald’s tiek reklamēts tādās lietotnēs kā Uber Eats vai DoorDash. Tas ir stratēģisks solis, lai saglabātu savu aktualitāti pasaulē, kas arvien vairāk ir vērsta uz mobilajām ierīcēm.

Influenceru mārketings 

Influenceris McDonald's

McDonald ‘s digitālās reklāmas evolūcijas jaunākā robeža ir influenceru mārketings. Sociālo mediju zvaigžņu sasniedzamības un ietekmes izmantošana. Viņi ir izveidojuši tādas kampaņas kā Travis Scott Meal un BTS Meal, sasniedzot miljoniem fanu visā pasaulē.

Šī sadarbība rada plašu sociālo mediju rosību, mudinot fanus apmeklēt McDonald’s un nogaršot savu elku iecienītākās maltītes. Tā ir gudra stratēģija, kas apvieno slavenību popularitāti ar sociālo mediju mārketingu. 

McDonald ‘s digitālās reklāmas atziņas

McDonald’s reklāmas ceļojums piedāvā vērtīgas mācības mārketinga speciālistiem:

  • Pielāgojieties: izmantojiet jaunas platformas un tendences un atbilstoši pielāgojiet savu stratēģiju.
  • Iesaistiet savu auditoriju: no TV reklamām līdz Twitter atsaucēm, McDonald’s vienmēr ir centies piesaistīt savu auditoriju, veicinot zīmola lojalitāti.
  • Sadarbojieties un veidojiet partnerus: stratēģiskās partnerības var ievērojami palielināt jūsu sasniedzamību neatkarīgi no tā, vai tās ir pārtikas piegādes platformas vai sociālo mediju infulenceri.

McDonald’s turpina ieviest jauninājumus un pielāgoties mainīgajai patērētāju uzvedībai un tehnoloģiju attīstībai. No TV reklāmām līdz TikTok tendencēm, viņi ir apguvuši attīstības mākslu, vienlaikus paliekot uzticīgi savam zīmolam. Tā ir “laimīga maltīte” jebkuram mārketinga speciālistam, kas meklē iedvesmu. Kā arī McDonald’s ir attīstījis savu izkārtojumu.

McDonalds veikals

McDonald’s zīmola konsekvence globālajos tirgos

Jūs braucat pa nepazīstamu pilsētu, varbūt pat svešu valsti, un pēkšņi tālumā redzat pazīstamās zelta arkas. Pazīstamības sajūta pārņem jūs, jo jūs zināt, ko gaidīt iekšā. Tāda ir McDonald ‘s vara un tās ievērojamā zīmola konsekvence. Mes izpētīsim, kā šis ātrās ēdināšanas gigants saglabā konsekventu zīmola tēlu visā pasaulē. Ir svarīga arī McDonald’s attīstība un reklāmu stratēģija.

Logotips, kam nav nepieciešams ievads

Nevar noliegt McDonald’s logotipa spēku. Šīs zelta arkas, kas veido nepārprotamu “M”, ir kļuvušas par zīmola simbolu. Spožums slēpjas logotipa vienkāršībā un atpazīstamībā.

Neatkarīgi no tā, kur atrodaties, logotips paliek nemainīgs. Neatkarīgi no tā, vai esat Ņujorkā vai Tokijā, šīs zelta arkas garantē pazīstamo McDonald’s pieredzi: ātru apkalpošanu, atpazīstamu ēdienkarti un ģimenei draudzīgu atmosfēru. Šis konsekventais logotipa lietojums ievērojami veicina McDonald’s zīmola atpazīstamību pasaulē. 

Formas tērpa dizains

Formas tērpu dizains McDonalds

McDonald apņemšanās ievērot zīmola konsekvenci pārsniedz logotipu. Tas attiecas uz formas tērpiem, ko viņu darbinieki valkā visā pasaulē. Šie tērpi, kuros bieži ir apvienots melns, balts un McDonald’s raksturīgā dzeltenā nokrāsa, rada vienotu zīmola tēlu, ko klienti atpazīst uzreiz.

Lai gan precīzs stils un dizains var nedaudz atšķirties atkarībā no reģionālajām vēlmēm un klimatiskajiem apstākļiem, kopējais izskats paliek nemainīgs. Šī vienveidība aptver restorānu dizainu un izkārtojumu, un tā ir atpazīstama neatkarīgi no tā, kur atrodaties.

“I’m lovin’ it” sauklis

Globālais sauklis “I’m Lovin’ It” ir tulkots dažādās valodās, taču saglabā to pašu noskaņojumu. Šis universālais vēstījums nostiprina McDonald ‘s zīmola tēlu kā ātrās ēdināšanas restorāns, kas par prioritāti izvirza garšu un baudu. 

Vai atceries McDonalds mūziku? Tā tiek atskaņota dažādās valodās televizoros un radio visā pasaulē, vēl vairāk uzlabojot zīmola konsekvenci un atpazīstamību. 

Lokalā edienkarte

Lai gan konsekvence ir ļoti svarīga McDonald’s, viņi saprot, cik svarīgi ir nodrošināt vietējās gaumes. McDonald’s piedāvā reģionam specifiskas ēdienkartes, lai piesaistītu vietējos klientus, neatkāpjoties no saviem galvenajiem piedāvājumiem. Lai gan jūs varat iegūt Big Mac jebkur, varat arī paķert McSpicy Paneer Indijā vai Teriyaki Mac Burger Japānā. Citi līdzīgi veikali izmanto cenu norādes ārpus veikala.

Šī stratēģija nostiprina McDonald’s kopējo zīmola tēlu kā globālu ātrās ēdināšanas ķēdi, kas rūpējas par vietējām vēlmēm. Šī stratēģija rada līdzsvaru starp zīmola konsekvenci un kultūru. 

Pastāvīga lietotāja pieredze

Pēdējos gados McDonald’s ir izmantojis digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu klientu pieredzi. No pašapkalpošanās kioskiem līdz mobilajām lietotnēm priekšpasūtīšanai, McDonald’s seko līdzi digitālajam laikmetam. Šī digitālā transformācija ir vēl viens McDonald’s globālā zīmola konsekvences aspekts. Klienti visā pasaulē var sagaidīt līdzīgu digitālo pieredzi, pasūtot no skārienekrāna kioska Berlīnē vai izmantojot mobilo lietotni Pekinā.

Šī konsekventā digitālā klātbūtne apvienojumā ar tradicionālajiem zīmola veidošanas centieniem padara McDonald’s par pasaulē atzītu un iemīļotu zīmolu. McDonald ‘s tiek slavets par stratēģisku logotipu, vienotu dizainu, konsekventu ziņojumapmaiņu, lokalizāciju un digitālu pārveidošanu. Un rezultāts? Liela Mac izmēra zīmola atpazīstamība, ko cenšas sasniegt uzņēmumi visā pasaulē. Kā arī McDonald’s ir attīstījis savu izkārtojumu.