colorwood latvia stendi

Kā stendi var palielināt zīmola atpazīstamību?

Vai jūs izmanojat iespēju pārdot vairāk produktus ar skaisti noformētiem produktu stendiem? Ja nē, tad tā ir lieliska iespēja kā uzlabot savus pārdošanas rezultātus. Šajā rakstā aplūkosim, cik svarīgi ir labi produktu stendi, kā izvēlēties jūsu produktam piemērotākos stendus.

Papildus arī sniegsim ieteikumus, kā tos pareizi uzstādīt un kur labāk novietot. Ievērojot šos vienkāršos soļus, jūs būsiet ceļā uz sava zīmola atpazīstamības un pārdošanas apjoma palielināšanu īsā laikā.

Laba stenda nozīme

Produktu stends ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma mārketinga rīkiem. Tas ir lielisks veids, kā parādīt savu produktu vislabākajā iespējamajā gaismā un veicināt zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomus. Izvēloties piemērotāko stendu, ir svarīgi ņemt vērā dažus faktorus. 

koka displeja stendi

Kā izvēlēties savam produktam piemērotu stendu?

Izvēloties savam produktam piemērotu stendu, ir svarīgi ņemt vērā dažus faktorus. Ja pārdodat produktu, kas vislabāk piemērots vīriešiem, izvēlieties vīrišķīga dizaina produktu stendu. Faktori, kas jāņem vērā, izvēloties savam veikalam piemērotu stendu:

  • Pirmkārt, pārliecinieties, ka tas izskatās labi – neviens nevēlas izstādīt produktu, kas izskatās lēti. 
  • Otrkārt, apsveriet, kā zīmola izvietošana ietekmē jūsu produktu – vai labs produktu stends palīdzēs palielināt jūsu zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomus? 
  • Treškārt, apsveriet, kāda veida stends ir vispiemērotākais jūsu produktam – labākie stendi ir pieejami uzņēmumam ColorWoodLatvia.
  • Un visbeidzot, pārliecinieties, vai stends ir viegli pārvietojams, lietojams – klienti un jūs paši novērtēsiet šīs ērtības, pārdodot un veicot pirkumus.

Produktu stendi ir būtiska jebkura mazumtirdzniecības veikala sastāvdaļa. Tie palīdz uzlabot produktu redzamību, palielināt pārdošanas apjomus un pat veicināt zīmola atpazīstamību.

Svarīgs ir arī izmērs un forma – padomājiet par to, kas vislabāk izskatīsies plauktā un kā tas iederēsies jūsu veikala kopējā izskatā. Arī cena ir vērā ņemams faktors – nepārspīlējiet tikai tāpēc, ka varat. 

Atcerieties, ka jums nav nepieciešams visdārgākais stends, lai sasniegtu labus rezultātus. Patiesībā lētāks stends var būt tikpat efektīvs.

Tāpēc nebaidieties eksperimentēt ar dažādām iespējām, līdz atradīsiet ideālo savam veikalam. Dažādus stendu veidus, un kur tos iegādāties var aplūkot lapā Display Stands Market.

koka stends

Kā izveidot skaistu un efektīvu produktu ekspozīciju?

Kad runa ir par produktu stendiem, ir dažas lietas, kas jāņem vērā. Apskatīsim tās sīkāk.

  1. Izmantojiet attēlus, kuri uzrunā jūsu auditoriju: Kad runa ir par produktu izstādīšanu, labs stends var daudz ko mainīt. Tas ne tikai palīdzēs jums efektīvāk parādīt savu produktu, bet arī veicinās jūsu zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomus. Pārliecinieties, ka produktu stendā tiek izmantoti tādi attēli, ar kuriem jūsu klienti atpazīs tieši jūs. Pievienojiet aprakstus, kas palīdzēs labāk uztvert attēlu un potenciālajiem pircējiem vieglāk saprast, kāpēc viņiem vajadzētu iegādāties jūsu produktu. Labi reklāmas displeja stendi piesaistīs uzmanību un potenciālus klientus.
  2. Izvēlieties neierastu dizainu: Zīmola veidošana un mārketings ir saistīts ar to, lai jūsu produkts nonāktu pie īstajiem cilvēkiem un īstajā laikā. Izvēloties produktu stendu vai leti, noteikti apsveriet domu par neparastu formu, kas izceļas. Svarīgi ir pārliecināties, ka dizains ir ideāli piemērots jūsu zīmolam un produktam. Pārliecinieties, ka izvēlētie materiāli ir kvalitatīvi un lieliski izskatīsies. Piemēram, izmantojot dabiskus materiālus kā koku, var radīt autentiskāku un augstvērtīgāku izskatu. Ir labi saskaņot stendu dizainu ar citām mārketinga mēbelēm. Piemēram, lai tās būtu tādā pašā krāsā un no līdzīga materiāla kā cenu norādes veikala ārpusē.
  3. Pieskaņojiet stendus gadalaikiem: Sekojot gadalaikiem, varat izveidot vizuāli pievilcīgus displejus, kas atbilst jūsu uzņēmuma tēlam un stilam. Piemēram, ziemā produktu stendus var izrotāt ar sniegpārslām, eglītēm un citiem ziemas tematikas priekšmetiem. Pavasarī, gaidot Mātes dienu, stendos var izcelt košas krāsas un ziedus. Savukārt, vasarā stendos var izvietot arbūzu šķēles, peldriņķi un citus vasaras tematikas priekšmetus.
  4. Izmantojiet POP displejus: POP displeji jeb produktu informācijas uznirstošie logi ir lielisks veids, kā izglītot pircējus par produktu. POP displejos parasti tiek parādīta svarīga informācija par produktu, uzmanību piesaistošā veidā. Piemēram, daudzos displeju stendos virs pārdodamā produktu lieliem burtiem tiek parādītas produkta specifikācijas. Dažos gadījumos uznirstošajos stendos ar informāciju par produktu tiek rādīti pat noderīgi videoklipi.
  5. Produktu testēšana: Produkta testēšana ir lielisks veids, kā palīdzēt pircējiem izlemt, vai viņiem vajadzētu iegādāties produktu. Nodrošinot produktu bezmaksas paraugu testēšanu, jūs varat dot pircējiem iespēju izmēģināt produktu pirms tā iegādes. Savukārt, izstādot veikalā testējamos produktus, varat parādīt pircējiem, cik vienkārši ir lietot un izbaudīt produktu.

Efektīva stenda izvēle

Nobeigumā var secināt, ka stendi un produktu letes nav tikai funkcionāli elementi preču izvietošanai, bet gan palīdz veidot klientu uztveri un uzlabot zīmola atpazīstamību. Estētiski pievilcīgu un labi izvietotu displeju stratēģiska izmantošana var ievērojami uzlabot zīmola atpazīstamību un veicināt pārdošanu.

Ievērojot šos vienkāršos padomus, var izveidot skaistus un efektīvus produktu stendus, kas veicinās jūsu zīmola atpazīstamību un pārdošanas apjomus. Nemaz nerunājot par to, ka pircējiem būs prieks iegādāties jūsu uzņēmuma produktus.

dāvanu kartes Latvijā

Labākās dāvanu kartes Latvijā

Dāvanu kartes ir lieliska dāvanas izvēle svētkos un īpašos notikumos. Ir dažādas sveikšanas situācijas, kad tieši dāvanu karte ir labākā dāvanas izvēle. Un nav brīnums, jo dāvanu kartes sniedz iespēju pašam izvēlēties, ko iegādāties vai izbaudīt. Dāvanu karšu klāsts ir visai plašs, tāpēc nolēmām apkopot labākās dāvanu kartes Latvijā.

Mūsuprāt, labākā dāvanu karte ir tāda, kas sniedz pēc iespējas lielāku izvēli jubilāram. Ja jau tiek uzdāvināta dāvanu karte, tad lai tā arī ļauj izvēlēties pašam – kurš veikals, kāda atpūta vai cits pakalpojums būs piemērotākais un nepieciešamākais.

Populāras ir palikušas dāvanu kartes internetā, jo tās var iegādāties ļoti ērti un ātri. Vien dažas minūtes un dāvana ir sarūpēta! Nereti tās var arī izmantot pirkumiem internetā.

Esam izveidojuši sarakstu, kuras, mūsuprāt, ir labākās dāvanu kartes Latvijā. Dāvanu kartes, kas sniedz vislielāko izvēles iespēju. Jo tieši tāpēc jau dāvanu kartes ir tik laba dāvana.

AKROPOLE dāvanu karte

akropole veikalu davanu karte

Pirmā dāvanu karte, ko izvēlējāmies pievienot mūsu sarakstam, ir AKROPOLE dāvanu karte, kas ir derīga divos lielākajos iepirkšanās centros Rīgā un visā Latvijā. Tie ir AKROPOLE Rīgā Maskavas ielā un arī kādreiz zināmā ALFA, kuras šī brīža pilnais nosaukums ir AKROPOLE ALFA Brīvības gatvē

Abos iepirkšanās centros ir ļoti plašs veikalu un pakalpojumu piedāvājums no kā izvēlēties. Tajos kopā ir vairāk kā 300 apģērbu, apavu, bērnu preču, aktīvās atpūtas preču, mājlietu un elektropreču veikali.

Taču ar veikalu piedāvājumu viss nebeidzas, jo AKROPOLE centros ir arī dažādas atpūtas un izklaides vietas. Līdz ar to savu dāvanu karti var iztērēt ne tikai pirkumiem, bet arī, piemēram, kino apmeklējumiem vai slidošanai. Tāpat tur ir arī dažādas kafejnīcas un restorāni, kuros izvēlēties sev maltītes.

Uzreiz gan jāpiemin, ka ne visos šo lielveikalu veikalos un pakalpojumu vietās var izmantot dāvanu karti. To nevarēs izmantot bankās, tabakas produktu veikalos, kā arī teātra un pasākumu biļešu iegādei, un vēl vairākos veikalos un pakalpojumu sniegšanas vietās.

Universālā FromMe karte 

fromme davanu kartes

Mūsu nākošā izvēle ir FromMe karte. Tā sniedz daudz un dažādas izmantošanas iespējas, kas sniedzas ārpus tirdzniecības centru sienām, un būtībā ir izmantojama visā Latvijā. Piedāvājumu klāstā ir veikali, restorāni, atpūtas un izklaides iespējas, veselības iestādes.

FromMe.lv ir interneta platforma, kurā var iegādāties daudz un dažādas veikalu un atpūtas vietu dāvanu kartes. To piedāvājumā ir arī vairākas universālās dāvanu kartes, kas tās saņēmējam dod iespēju izvēlēties, kur to izmantot. Populārākā ir FromMe karte, ko var izmantot 50 labi zināmos veikalos, restorānos, atpūtas vietās u.c.

Šīs dāvanu kartes piedāvājuma klāsts izceļas ar to, ka tajā ir arī interneta veikali. Tieši tāpēc esam to iekļāvuši saraksta otrajā vietā, jo ar to FromMe karte atšķiras no lielveikalu dāvanu kartēm – to var izmantot neizejot no mājas.

Universālā dāvanu karte ir pieejama jūsu vēlamā summā sākot no 10 EUR līdz pat 400 EUR. To var izmantot pa daļām dažādās vietās, līdz tās summa ir pilnībā iztērēta. Ja 50 uzņēmumu klāstā nevar atrast piemērotāko, dāvanu karti bez maksas var samainīt pret jebkuru citu no FromMe dāvanu kartes atrodamo piedāvājumu.

Pieminēsim arī dažas citas FromMe universālās dāvanu kartes, kas aizvien dod iespēju izvēlēties, bet jau šaurākā, jeb mērķtiecīgākā piedāvājumu klāstā.

FromMe.lv piedāvātās universālās dāvanu kartes:

  • Restorāni Rīgā dāvanu karte, kas apvieno 10+ populārus restorānus Rīgā un Pierīgā.
  • DĀVANA HOBIJAM, kas apvieno 20+ hobija preču veikalus un atpūtas vietas.
  • Ražots Latvijā sniedz iespēju atbalstīt vietējos ražotājus, izmantojot dāvanu pie tiem.
  • Izlaušanās istaba pēc izvēlēs apvieno 20+ kvestu jeb izlaušanās istabu piedāvājumus.
  • Dāvanas VIŅAM, VIŅAI un PĀRIM, kas apkopo grupu ar piedāvājumiem šīm auditorijām.

Visai plašs piedāvājums, par kuru vēl varētu stāstīt, bet jādodas tālāk.

STOCKMANN dāvanu karte

stockmann davanu kartes Latvija

Mums Latvijā gan ir tikai viens STOCKMANN universālveikals, taču dāvanu karte šajā veikalā ir izmantojama arī Somijas un Baltijas universālveikalos. Tā ir laba dāvana tiem, kam patīk iepirkties izsmalcinātākos veikalos – līdz ar to, protams, arī dārgākos. Dāvanu karti var iegādieties vērtībā no 50 EUR līdz 200 EUR, nominālos, kas dalās ar 50.

Lielveikalā STOCKMANN ir lieliska izvēle gan gardēžiem, gan skaistuma un modes cienītājiem. Īpaši šis universālveikals izceļas tieši ar ēdieniem un produktiem, kas šeit tiek piedāvāti. Tās ir visdažādākās pasaules delikateses, kuras izkārtotas STOCKMANN pārtikas veikala plauktos. Dāvanu kartes ir derīgas 24 mēnešus pretī ierastajiem 12.

STOCKMANN dāvanu karte atsķiras no pārējām lielveikalu dāvanu kartēm ar to, ka tai ir augstāks prestižs. Šāda dāvanu karte atstās labāku iespaidu, jo izmantojama premium klases veikalos. Tas gan arī uzliek par “pienākumu” šo dāvanu karti iegādātie slielākā vērtībā, lai varētu kaut ko labi izvēlēties.

SKY veikalu dāvanu karte

SKY davanu kartes Latvija

SKY lielveikali tiek uzskatīti galvenokārt par garšu paradīzi, par foršu Eiropas garšas baudītāju veikalu. SKY lielveikalu centros ir visdažādākie veikali, taču daudzi uz šejieni dodas tieši neparastu ēdienu meklējumos, lai papildinātu savu ikdienas un svētku ēdienkarti.

Tā ir lieliska dāvanu karte īstenam gardēdim, kurš vienmēr mēģina atrast svaigākās un neparastākās ēdienu sastāvdaļas. Dažādi sieri, mērces, sāļās uzkodas un daudz ko citu. Pēc SKY moto viņiem vissvarīgākais ir prieks – jo prieks vairo prieku.

Origo veikalu dāvanu karte

origo davanu karte

Vēl viena populāra izvēle ir Origo veikala dāvanu karte. Tas ir lielveikals pie pašas Vilcienu stacijas, kas uzreiz to padara par dažādu notikumu un cilvēku plūsmas centru. Pēc Origo ēkas atjaunojumiem lielveikals ir palicis vēl patīkamāks un populārāks.

Origo lielveikala dāvanu karte ir izmantojama norēķiniem visiem t/c Origo veikaliem, pie pakalpojumu sniedzējiem, restorānos un kafejnīcās. Te varēs iepirkties gan apģērbiem, gan grāmatām, gan arī dažādām elektroprecēm. Klasiska dāvanu karte, kuras maksimālā summa šobrīd ir gan tikai 150 EUR.

SPICE dāvanu karte

spice home davanu karte

Arī SPICE dāvanu karte ir populāra izvēle, jo šis tirdzniecības centrs piedavā ļoti plašas iepirkšanās iespējas. Tas nodrošina iespēju iepirkties t/c Spice un arī viņu t/c Spice Home veikalos un pie pakalpojumu sniedzējiem, kopumā vairāk nekā 200 tirdzniecības vietās. Tie ir veikali (tajā skaitā arī RIMI Hyper un citos pārtikas veikalos), kafejnīcās un restorānos, aptiekās, salonā Day Spa Kolonna, preses kioskos un pie pakalpojumu sniedzējiem.

Arī SPICE dāvanu kartes maksimālā vērtība ir 400 EUR. SPICE varētu būt īpaši laba izvēle tiem, kas ir iecienījuši ne tikai apģērbu veikalus un iepriekš minētos pakalpojumus, bet arī SPICE HOME piedavātās lietas mājoklim.

Rīga Plaza dāvanu karte

Riga Plaza davanu karte

Un visbeidzot vēlamies iekļaut arī Rīga Plaza dāvanu karti, jo tā ļauj iepirkties pie 150 dažādiem veikaliem un pakalpojumu sniedzējiem. Zināms, ka Rīga Plaza lielveikalā ir visai liela izvēle arī izklaidei un kafejnīciņām, kur garšīgi paēst. Tāpēc dāvanu karte ir piemērota plašam saņēmēju lokam – bērniem, pusaudžiem, vecākiem, absolventiem un citiem!

Rīga Plaza dāvanu karte izceļas ar to, ka tā nav vienkārša karte. Tā ir starptautiska Master Card norēķinu karte, uz kuras dāvinātājs var uzlikt summu vērtībā no 10 EUR līdz 150 EUR pēc savas izvēles. 

Šīs ir, mūsuprāt, labākās dāvanu kartes Latvijā.

Ja esi dāvanu meklējumos, tad iesakām izlasīt arī rakstus par to, kādas ir dāvanas vīrietim, kas noderēs viņa biznesam vai to, kāpēc laba izvēle ir termokrūzes kā laba korporatīvā dāvana.

arbuzu griezejs

Arbūzu griezējs – pārdod vēl vairāk arbūzu

Ar svaigi sagriezta arbūza aromātu karstā vasaras dienā jau pietiek, lai piesaistītu ikviena uzmanību. Tā kā siltākajos mēnešos pieprasījums pēc arbūziem aug, tie kļūst par vienu no galvenajām precēm lielveikalos un tirdziņos.

Tāpēc arbūzu veiksmīgas pārdošanas prasme kļūst par obligātu biznesa stratēģiju. Šis raksts būs vērtīgs tiem, kuri vēlas palielināt pārdošanas apjomus, izmanojot inovatīvu gadžetu – arbūzu griezējs. Mūsdienu laikmetā priekšrocība tirgū ir saistīta ar inovācijām un pielāgošanos jaunākajām tendencēm.

Kāpēc arbūzi ir viens no TOP produktiem?

Skaidrs, ka vasarā arbūzi ir sezonā un tos pērkam gandrīz mēs visi. Un tomēr daudziem šis našķis ir iecienīta uzkoda arī pārējos gada mēnešos – ja vien auglis ir atrodams veikalos. Arbūzs ir viens no mūsu iecienītākajiem augļiem, ko baudīt daudzu iemeslu dēļ. Lūk, daži no tiem!

Lielisko arbūzu plusi:

  • Maz kaloriju – arbūzi ir dabiski mazkaloriju produkti, kas vienlaikus ir sātīgi ūdens satura dēļ, tāpēc tie ir ieteicama izvēle tiem, kas uzrauga savu svaru vai kaloriju daudzumu.
  • Sulīgā un saldā garša – arbūzs ir lielisks našķis, kas ir garšīgs un reizē arī atsvaidzinošs.
  • Lieliska uzturvērtība – arbūzi ir bagāti ar vitamīniem (piemēram, C un A vitamīnu), minerālvielām (piemēram, kāliju) un antioksidantiem (tostarp likopēnu). Šīs uzturvielas sniedz dažādas priekšrocības veselībai, sākot no imunitātes uzlabošanas līdz sirds veselības atbalstam.
  • Vairums sastāva ir ūdens – arbūzi satur aptuveni 92 % ūdens, tāpēc tie ir atspirdzinoši un veselīgi. Tas padara tos par piemērotiem augļiem zaudēto šķidrumu atjaunošanai, īpaši pēc treniņiem vai karstā laikā.
  • Daudzpusība – arbūzu var iekļaut dažādos ēdienos, sākot no salātiem līdz pat desertiem, padarot to par daudzpusīgu augli kulinārijas pasaulē.
  • Pieejamība – pateicoties modernajai lauksaimniecības praksei un transportam, arbūzi tagad ir pieejami daudzos reģionos visu gadu, ļaujot cilvēkiem tos baudītne tikai vasarā.
  • Sentimentālā vērtība – daudziem arbūzi atsauc atmiņā vasaras piknikus, ģimenes saietus vai bērnības brīžus. Šī sentimentālā vērtība palielina to pievilcību visu gadu.

Būtībā garšas, veselībai labvēlīgo īpašību, daudzpusības un sentimentālās vērtības kombinācija padara arbūzus par pieprasītu augli visa gada garumā. Un tagad, kad esam uzzinājuši, kāpēc arbūzs ir tik ļoti iecienīts auglis, jānoskaidro, kā to pārdot vēl lielākā apjomā!

Tālāk rakstā esam apkopojuši noderīgus padomus, kā veicināt arbūzu pārdošanas apjomus vēl vairāk!

arbuzu griezejs marketingam

1. Labs arbūzu griezējs – investīcija attīstībā

Lielisks rīks un gadžets, kas var palīdzēt darbībā ar arbūziem, ir arbūzu griezējs. Tas ir kas vairāk kā tikai darba instruments, jo, mūsuprāt, tas arī maina pārdošanas apjomus uz labo pusi. 

Tā galvenā vērtība ir spēja ātri un efektīvi sagriezt augļus – iegūt glītas, viendabīgas šķēles, kas ir pievilcīgas patērētāja acīm. Tas arī paātrina griešanas procesu, nodrošinot, ka klienti ilgi negaida. 

Jāpiemin, ka šis gadžets gan ir universāls, jo tas ir derīgs ne tikai arbūziem, bet arī citiem augļiem, kas veikalā tiek pārdoti sagrieztā veidā. Šis arbūzu griezējs rezultātā arī noved pie daudzām citām priekšrocībām – tas ne tikai nodrošina atkritumu samazināšanu, bet arī nodrošina viendabīgus gabalus, kurus ir viegli iepakot un izstādīt veikala stendos. 

2. Rūpējieties par labu augļu prezentāciju 

Pirmais iespaids ir svarīgs. Tas, kā arbūzi tiek noformēti un izstādīti stendos, var ietekmēt pircēja lēmumu par pirkumu.

Spilgta ekspozīcija ar veselu arbūzu, sagrieztu gabalu un citu saistītu produktu kombināciju var būt vilinoša. Izmantojot arbūzu griezēju, nodrošiniet, lai šķēles būtu viendabīgas un svaigas. Regulāri rotējiet augļu krājumus, lai svaigākie arbūzi būtu priekšā.

3. Piedāvājiet pircējiem dažādu lielumu arbūzu gabaliņus

Vēl viena lieta, kas jāņem vērā, ir tā, ka katram klientam ir savas atšķirīgās vēlmes. Piedāvājot dažādas iespējas, jūs apmierināsiet plašāku auditoriju.

Tāpēc papildus veseliem arbūziem apsveriet iespēju sadalīt arbūzu mazākos gabaliņos. Mazāki gabaliņi ir piemēroti atsevišķiem cilvēkiem vai mazām ģimenēm, kas, iespējams, nevēlas iegādāties veselu arbūzu. 

Turklāt jau sagriezti arbūzi ir arī ērti, jo tiem nepieciešams mazāk vietas glabāšanai un tos ir vieglāk ēst esot arī ceļā. Ar arbūzu griezēju lielveikali var efektīvi sadalīt arbūzus šādos mazākos gabaliņos, nodrošinot viendabīgumu un svaigumu. 

inovativs arbuzu griezejs

Inovatīvs arbūzu griezējs mārketinga attīstībai

Nobeigumā var secināt, ka arbūzu griezējs ir nozīmīgs līdzeklis inovatīvā arbūzu mārketingā un pārdošanā. Iekļaujot šo rīku pārdošanas stratēģijā, pārdevēji var uzlabot patērētāju pieredzi un pasniegt savu produktu kā jaunu un praktisku.

Šādu radošu rīku un metožu izmantošana būs ļoti svarīga tiem, kas vēlas gūt panākumus konkurētspējīgajā augļu tirgū vai veikalā. Tāpēc arbūzu griezēja izmantošana nav tikai ieteikums, bet gan stratēģisks solis ikvienam tirgotājam, kura mērķis ir palielināt pārdošanas apjomu un atstāt paliekošu iespaidu tirgū.

Mēs ceram, ka šie padomi būs noderīgi! Lai izdodas pārdot pēc iespējas vairāk arbūzus un citus augļus!

Veikala dekorēšana Ziemassvētkos

Veikala dekorēšana Ziemassvētkos

Ziemassvētku sezona ir viens no gaidītākajiem svētkiem ne tikai mums pašiem un mūsu ģimenēm, bet arī uzņēmumiem. Tas ir laiks, kad veikali, tirdzniecības centri un citas komerciālas iestādes ķeras pie visdažādākajiem svētku rotājumiem. Patiesībā veikala dekorēšana Ziemassvētkos ir ļoti svarīga daudzu iemeslu dēļ.

Pirmkārt, pievilcīgs veikala iekārtojums var radīt patīkamu atmosfēru, piesaistot vairāk pircēju. Otrkārt, svētku rotājumi rada jauku noskaņu, sniedzot pircējiem patīkamāku iepirkšanās pieredzi, kas bieži var palielināt pārdošanas apjomus. Un visbeidzot, svētku sezona ir iespēja zīmolam parādīt savu radošumu un veidot ciešāku saikni ar savu auditoriju.

Tāpēc Ziemassvētku sezonā ir ļoti svarīgi pareizi iekārtot veikalu dekorācijas. Šajā rakstā apskatīsim padomus par to, kā tiek organizēta veikala dekorēšana Ziemassvētkos pēc iespējas efektīvāk un skaistāk.

Ziemassvētku dekorācijas padara svētku iepirkšanos patīkamāku

Ziemassvētku iepirkšanās steiga var sagādāt daudz stresa – īpaši, ja iepirkšanos atliekam uz pēdējo brīdi. Ar gariem dāvanu sarakstiem, cilvēku pārpildītiem tirdzniecības centriem un spiedienu atrast ideālas dāvanas ir viegli izjust sezonas spriedzi. Un kamēr pircēji steidzas no viena veikala uz otru, bieži vien mirdzošās svētku gaismiņas un izrotātie skatlogi ir tie, kas sniedz svētku noskaņu.

Šiem elementiem, lai gan šķietami vienkāršiem, ir liela nozīme iepirkšanās pieredzē. Tikai iedomājieties, ka novembrī vai pat decembrī nāktos iepirkties un staigāt pa tirdzniecības centru bez svētku dekoriem. Tā būtu ikdienišķa un garlaicīga pieredze.

Tagad pievienojiet procesam augstu, izrotātu eglīti, veikalu gaiteņus, kas izklāti ar zeltītām pasaku lampiņām, un pašus veikalus, kas izrotāti ar sniegpārsliņām, ziemeļbriežiem un Ziemassvētku vecīša tēliem. Atmosfēra uzreiz mainās. Iepirkšanās kļūst patīkamāka, jo skaisti Ziemassvētku rotājumi uzreiz aicina jūs nokļūt ziemas pasakā.

Turklāt, pat pētījumi liecina par to, ka videi ir izšķiroša nozīme garastāvokļa ietekmē. Vizuāli pievilcīga vide var izraisīt pozitīvas emocijas. Priežu smarža no vainagiem, svecīšu maigais mirdzums un skaisti noformētu skatlogu skats var pārcelt pieaugušos atpakaļ bērnībā, atgādinot par svētku prieku tāpat vien. Tāpēc veikala dekorēšana Ziemassvētkos ir nozīmīgs process, kas būs tā vērts.

Veikala dekorēšana Ziemassvētkos

Kā izdekorēt veikalu Ziemassvētku sezonā – soli pa solim

Veikala dekorēšana Ziemassvētkos neapšaubāmi prasa radošuma, stratēģijas un organizācijas apvienojumu. Tāpēc nolēmām izveidot apvienotu sarakstu par to, ko ņemt vērā un kā šo procesu efektīvi organizēt.

Lūk, soli pa solim, kā izdekorēt veikalu Ziemassvētku sezonā.

1. Nostādiet mērķi

Pirms ķerties klāt pie rotāšanas, nosakiet savu galveno mērķi. Uzdodiet sev kādu no šādiem jautājumiem. Vai dekorējat savu veikalu, lai uzlabotu svētku noskaņu, reklamētu konkrētus produktus vai palielinātu apmeklētāju plūsmu? Jūsu mērķis būs jūsu dekorēšanas izvēles pamatā.

2. Izvēlieties tematiku

Nākamā lieta, kas jāizdara, ir jāizvēlas tematika. Galvenā svētku tematika var palīdzēt parūpēties par to, lai dekorācijas būtu savstarpēji saistītas un savā starpā piestāvētu viena otrai. Tematikas pamatā var būt noteiktas krāsas, konkrēti svētki vai jebkura radoša ideja, kas sasaucas ar jūsu zīmolu un mērķauditoriju.

3. Nosakiet savu budžetu

Tālāk jums ir jārūpējas par budžetu. Ir skaidrs, ka veikala dekorēšana Ziemassvētkos prasa diezgan daudz līdzekļus. Tāpēc nosakiet, cik daudz esat gatavs tērēt dekorācijām. Tas palīdzēs sašaurināt jūsu izvēles iespējas un nodrošinās, ka jūs neiztērēsiet pārāk daudz naudas.

4. Plānojiet veikala un dekoru izkārtojumu

Nākamā lieta, kas jāizdara, ir jāizplāno veikala izkārtojums un vieta, kur tiks izvietotas dekorācijas. Tas ir svarīgi, jo jums ir jāizvērtē telpa, kas jums ir pieejama, un jāzina, kur un kādi rotājumi var atrasties.

Lūk, daži padomi izkārtojumā:

  • Logi – jūsu veikala logi ir pirmais, ko redz klienti. Tāpēc apsveriet iespēju izveidot pievilcīgu vitrīnu, kas atspoguļo jūsu tematikas būtību.
  • Ieeja – padariet to pievilcīgu. Tas varētu ietvert sagaidīšanas zīmi, grīdas uzlīmes vai pat ornamentētu arku.
  • Plaukti un letes – stratēģiski izplānojiet produktu izvietojumu kopā ar rotājumiem, nodrošinot to, ka dekori papildina, nevis aizēno produktus.
  • Griesti un sienas – papildu dziļumu var piešķirt piekārti rotājumi, plakāti vai pat pasaku gaismas.
svētku dekorācijas un tematika

5. Ieguldiet līdzekļus kvalitatīvos rotājumos

Lai gan varētu būt vilinoši samazināt izmaksas, ieguldījumi augstas kvalitātes rotājumos ilgtermiņā var būt ekonomiskāki. Tas ir tāpēc, ka tie parasti kalpo ilgāk un tos var izmantot atkārtoti. Nākamajā gadā, kad pienāks Ziemassvētki, jūs varēsiet izmantot dažus dekorus no iepriekšējiem gadiem un tos sajaukt tos kopā ar jauniem. Tā katru gadu miksēt un veidot ar vien jaunas kombinācijas.

6. Noteikti iekļaujiet dekorācijās apgaismojumu

Tad, protams, nedrīkst aizmirst par apgaismojumu. Mūsuprāt, tā ir viena no svarīgākajām Ziemassvētku burvīgās noskaņas sastāvdaļām. Pareizs apgaismojums var ievērojami izcelt jūsu dekorēšanas centienus. Tāpēc apsveriet iespēju izmantot gaismiņas, kas būs gan skaistas, gan ekonomiskākas. Iesakām izvēlēties LED virtenes vai prožektorus, kas izceltu konkrētas vietas vai produktus.

7. Apsveriet izveidot interaktīvus dekorus

Kā jau minēts iepriekš, pievienojot interaktīvus elementus, piemēram, foto kabīnes vai digitālos ekrānus, kuros tiek demonstrētas akcijas, var uzlabot klientu iesaisti. Tas ir lielisks veids, kā izklaidēt iepirkšanās viesus un likt viņiem sajust Ziemassvētku burvību.

8. Nodrošiniet mobilitāti un drošību

Vēl viena lieta, kas ir jādara, ir jāpārliecinās, ka jūsu rotājumi netraucē veikala celiņiem. Tāpēc pārliecinieties par to, ka viss ir droši piestiprināts un nepastāv paklupšanas risks. Un vienmēr atcerieties nodrošināt to, lai avārijas izejas būtu brīvas.

9. Sadarboties ar savu personālu

Vēl viena lieta, ko vajadzētu darīt, ir sadarboties ar savu personālu. Jūsu darbinieki var sniegt nenovērtējamu atgriezenisko saiti, jo viņi ikdienā saskaras ar klientiem. Viņi var sniegt ieskatu par to, kas varētu patikt jūsu klientiem.

10. Testējiet un pēc nepieciešamības personalizējiet

Pēc tam, kad visas dekorācijas ir uzstādītas, izstaigājiet savu veikalu. Pārliecinieties, ka viss izskatās saskaņoti un pievilcīgi. Personalizējiet un labojiet visus elementus, kas šķiet nevietā. Iedomājieties, ka iepērkaties veikalā paši un novērtējiet svētku noskaņu.

11. Reklamējiet savu veikalu sociālajos medijos

Kad veikals ir gatavs un izdekorēts svētku sezonai, dalieties ar attēliem sociālajos medijos vai mārketinga e-pasta ziņojumos, lai vilinātu potenciālos klientus apmeklēt veikalu. Cilvēkiem patīk zīmoli, kas seko līdzi jaunumiem un dalās savos jaunumos ar pasauli. Pārliecinieties, ka esat uzņēmuši skaistus fotoattēlus!

12. Rūpējieties par svētku dekorācijām visas sezonas garumā

Regulāri pārbaudiet un kopiet savus rotājumus, īpaši, ja tie ir izvietoti ilgāku laiku. Tas ietver pārliecināšanos par to, lai visas gaismas darbojas, jebkuru putekļainu vietu tīrīšanu un nolietotu vai salūzušu priekšmetu maiņu.

Veikala dekorēšana Ziemassvētkos

Svētku dekorāciju burvība slēpjas Ziemassvētku gaismiņās

Mūsuprāt, svarīgākā dekorācija ir tieši apgaismojumā – Ziemassvētku lampiņās un virtenēs. Bez tām nav iedomājami šie svētki, tāpat arī neviena lokācija. Veikali jau tā vienmēr ir labi izgaismoti, taču svētku lampiņu virtenes būs lielisks papildinājums jebkurā gadījumā.

Turklāt Ziemassvētku gaismiņas nāk dažādās formās, izmēros un krāsās, kas nodrošina lielāku dekorēšanas elastību. Piemēram, veikali var izvēlēties maziņas pasaku gaismiņas, tīkla gaismiņas skatlogu vitrīnām vai animētus dizainus, lai radītu dinamisku izskatu.

Dažādība nodrošina faktu, ka ikviens uzņēmums, neatkarīgi no tā, vai tas ir mājīgs veikaliņš vai plašs tirdzniecības centrs, var atrast savai tematikai atbilstošas gaismiņas.

Nobeigumā jāsecina, ka veikala dekorēšana Ziemassvētkos sezonai ir gan māksla, gan stratēģija. Izmantojot pareizo gaismiņu, klasisko svētku veikala rotājumu un interaktīvo elementu kombināciju, uzņēmumi var radīt neaizmirstamu svētku atmosfēru. Tādu, kas klientiem patiks un ko viņi novērtēs.

Ieskatieties mūsu rakstos:

Un atcerieties, ka svētku sezona ir prieka, siltuma un svinību laiks. Pārliecinieties, ka jūsu veikals iedvesmo un uzbur svētku noskaņu!

Vakarkleita

Apģērbu veikala pārdošanas apjoma palielināšana, izmantojot efektīvu reklāmu

Šis raksts piedāvā ieskatu reklāmas stratēģijās apģērbu veikalu īpašniekiem vai mazumtirdzniecības un modes nozares privātpersonām, lai palielinātu pārdošanas apjomus. Reklāma ir būtiska klientu piesaistē, produktu reklamēšanā un pārdošanas veicināšanā apģērbu nozarē.

No modes preču veikaliem, kas pārdod vakarkleitas, līdz ievērojamākām tirdzniecības vietām, kas piedāvā plašu kleitu klāstu tiešsaistē. Šajā rakstā ietvertie principi un paņēmieni palīdzēs apģērbu tirgotājiem orientēties reklāmas jomā.

Vakarkleita

Reklāma sociālajos plašsaziņas līdzekļos

Sociālie mediji ir nozīmīgs reklāmas kanāls jebkuram apģērbu veikalam digitālajā laikmetā. Miljardiem cilvēku izmanto tādas platformas kā Instagram, tāpēc sociālo mediju reklāma piedāvā veidu, kā sasniegt plašu vai konkrētu auditoriju. Labi veidota sociālo mediju plūsma var efektīvi demonstrēt jūsu apģērbu kolekciju, piemēram, kleitas un vakarkleitas.

Ar mērķtiecīgu reklāmu sociālo mediju platformās varat sasniegt konkrētu demogrāfisko grupu, pamatojoties uz vecumu, atrašanās vietu un interesēm. Pieņemsim, ka jums ir jauna vakarkleitu kolekcija.Tādā gadījumā varat atlasīt reklāmu mērķauditoriju, sievietes vecumā no 18 līdz 45 gadiem, kuras izrādījušas interesi par modi un atrodas jūsu tuvumā.

E-pasta mārketings atkārtotiem klientiem

E-pasta mārketings joprojām ir ļoti efektīva reklāmas stratēģija uzņēmējdarbības veicināšanai. Šī metode ļauj atrast klientus, kuri jau iepriekš izrādījuši interesi par apģērbu veikalu.

Informējiet savus klientus ar personalizētiem e-pasta ziņojumiem, kuros parādītas jūsu jaunākās kolekcijas vai ekskluzīvie piedāvājumi. Izceliet dažus no svarīgākajiem elementiem, piemēram, modernas kleitas, kas pieejamas tiešsaistē, un uzkrītošas vakarkleitas. Atcerieties atļaut klientiem viegli anulēt abonementu, ja viņi to izvēlas. 

Modernas kleitas

Influenceru mārketings

Influenceru mārketings ir efektīvs veids, kā sasniegt potenciālos klientus modes industrijā. Jūs varat strādāt ar influenceriem, lai palielinātu sava zīmola popularitāti un reputāciju. 

Nosakiet influencerus, kuru stils sakrīt ar jūsu zīmolu. Lieciet viņiem valkāt un demonstrēt jūsu apģērbu savos blogos vai vlogos. Ja jūsu apģērbu veikals specializējas vakarkleitu ražošanā, varat strādāt ar influenceriem, kuri bieži apmeklē vakara pasākumus vai svinības.

SEO jūsu tiešsaistes apģērbu veikalam

Tīmekļa vietnes optimizēšana meklētājprogrammām (SEO) ir būtiska reklamēšanas stratēģija kleitu pārdošanai tiešsaistē. SEO padarīs jūsu tīmekļa vietni redzamāku lietotājiem, kuri meklē jūsu veikala piedāvātos produktus.

 Izmantojiet atslēgvārdus, kas saistīti ar jūsu produktiem, piemēram, “vakarkleitas, ko iegādāties”, “vasaras kleitas tiešsaistē” vai “izdevīgas modes kleitas”. Tas var uzlabot jūsu tīmekļa vietnes vietu meklētājprogrammas rezultātu lapās. Piesaistīt lielāku klientu plūsmu savam tiešsaistes veikalam un palielināt pārdošanas apjomu. 

Vietējās reklāmas izmantošana

Vietējā reklāma, piemēram, laikraksti, vēstules, var būt noderīga, it īpaši, ja jums ir fizisks apģērbu veikals. Tradicionālās reklamēšanas metodes var palīdzēt atlasīt vietējos klientus. 

Sarīkojiet modes skati vai atvērto durvju dienu savā veikalā un reklamējiet to uz vietas. Izceliet unikālās preces, ko piedāvājat, piemēram, jaunu vakarkleitu kolekciju, lai piesaistītu vairāk apmeklētāju. Publicējiet ziņas sociālajos tīklos un e-pastos, lai sasniegtu lielāku auditoriju.

Izvēlies pareizo reklāmu

Reklāma var ievērojami palielināt pārdošanas apjomu apģērbu veikalā. Jums ir jāzina sava auditorija. Tāpēc varat izvēlēties pareizo reklāmas kanālu kombināciju un demonstrēt to, kas padara jūsu veikalu unikālu.

Tas var būt jūsu izsmalcinātais vakarkleitu klāsts vai platforma kleitu iegādei tiešsaistē. Izmantojot pareizo stratēģiju, reklāma var kļūt par spēcīgu rīku. Tas var palielināt jūsu apģērbu veikala pārdošanas apjomu un uzlabot jūsu zīmola tēlu. Mārketingam ir liela nozīme.

Gondolas tipa plaukti

Veikala aprīkojums: produktu stendi un mazumtirdzniecības plaukti

Izpratne par atšķirībām starp veikalu piederumiem, piemēram, vitrīnām, produktu statīviem un mazumtirdzniecības plauktiem, var ietekmēt veikala pievilcību un klientu pieredzi. Šajā rakstā tiks pētīti armatūras veidi, izceļot to unikālās vizuālās īpašības, lietojumu un ieguldījumu veikala dizainā.

Displeja stendi

Displeja stendi

Displeja stendi ir daudzpusīgi piederumi kas izceļ specifiskus produktus un kolekcijas, lai iegūtu klientu uzmanību un interesi. Tiem var būt dažādi izmēri, noformējums un materiāli. Tie svārstās no gludiem akrila stendiem līdz zemnieciskiem koka stendiem, radot vizuālu kontaktpunktu veikalā.

Displeja stendi ir pazīstami ar savu kompakto dizainu un paaugstināto prezentācijas telpu. Tie var būt brīvi stāvoši, veidojot centrālo interešu salu, vai galda modeļi impulsa pirkumiem tuvu kasei. Galvenā uzmanība tiek pievērsta produkta akcentēšanai. Piemērs varētu būt stends kosmētikas veikalā, kurā tiek prezentēts jaunizveidots smaržu klāsts. Stends varētu būt izgaismots ar minimālisma dizainu, liekot klientiem koncentrēties uz smaržu pudelītēm, akcentējot to dizainu un iepakojumu.

Produktu stendi

Produkta stends

Produktu stendi vai pjedestāli piedāvā paaugstinātu platformu, lai parādītu vienu produktu vai nelielu produktu kolekciju. Tiem parasti ir vienkāršs dizains, lai saglabātu uzmanību uz priekšmetiem. 

Produktu stendi parasti ir garāki par displeju statīviem, paceļot produktu tuvāk acu līmenim, lai nodrošinātu labāku redzamību. Tie var būt dažādās formās, bet parasti ir gludi un nemanāmi. Labs piemērs varētu būt produktu stends mākslas galerijā, kurā demonstrēta vērtīga skulptūra. Stends varētu būt vienkārša, izturīga kolonna, kas bieži vien nokrāsota neitrālā krāsā, lai nodrošinātu, ka skulptūra iegūst visu uzmanību.

Mazumtirdzniecības plaukti

Mazumtirdzniecības plaukti

Mazumtirdzniecības plaukts ir paredzēts funkcionalitātei un ietilpībai, ļaujot efektīvāk organizēt un demonstrēt produktus. Šie plaukti ir visuresoša mazumtirdzniecības vide, kas izveidota, lai turētu vairākas produktu līnijas.

Mazumtirdzniecības plaukti ir lielāki un izturīgāki displeja vai produktu stendi. Parasti tiem ir vairāki plaukti vai nodalījumi dažādu produktu vai diapazonu kategorizēšanai. Pārtikas veikalā varam izmantot gondolas plauktus. Šīs lielās, brīvi stāvošās vienības ar vairākiem plauktiem ļauj izlikt produktus dažādos augstumos, atvieglojot klientiem to pārlūkošanu.

Secinājums

Izpratne par vizuālajām atšķirībām starp displeja stendiem, produktu statīviem un mazumtirdzniecības plauktiem var palīdzēt mazumtirgotājiem efektīvāk noformēt savus veikalu izkārtojumus. Lai gan to galvenā funkcija ir preču demonstrēšana, to atšķirīgā estētika ievērojami veicina kopējo veikala dizainu. Tie virza klientu uzmanību un ietekmē pirkuma lēmumus.

Cenu norādes ārpusē

Cenu norādes ārpus veikala vai restorāna

Iepērkoties vai pusdienojot ārpus mājas, vēlas labi pavadīt laiku. Daudziem cilvēkiem ļoti patīk skaidrība un konkrētība. Tāpēc klienti pirms pirkuma veikšanas vēlas zināt, cik daudz viņi iztērēs. Cenu norādīšana pie veikaliem un restorāniem uzlabo to pamanāmību, uzrunā klientus kā arī sniedz tiem nepieciešamo skaidrību.

Izvietojot cenas, uzņēmumi var piesaistīt vairāk klientu, kuri var pieņemt pamatotus lēmumus par to, vai viņi var atļauties piedāvātos produktus vai pakalpojumus. Turklāt cenu norādes ārpus telpām arī ļauj klientiem vieglāk salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos.

Šajā rakstā aplūkosim cenu zīmju izvietošanas ārpus veikaliem un restorāniem priekšrocības un sniegsim pārskatu par dažādiem izkārtņu veidiem. Katram no veidiem aprakstīsim galvenās priekšrocības un trūkumus.

Šis raksts jums palīdzēs saprast, kāpēc cenu zīmju izvietošana ārpus telpām ir svarīga. Šī informācija noderēs uzņēmumiem, lai pieņemtu pamatotus un argumentētus lēmumus par to, kādu izkārtni izvēlēties atbilstoši savām vajadzībām.

Cenu norādes pie kafejnīcas

Iemesli, kāpēc vajadzīgas cenu izkārtnes

Lūk daži svarīgākie iemesli, kāpēc veikaliem un restorāniem vajadzētu izvietot cenu zīmes ārpus telpām.

Pievilcība un reklāma

Cenu norādes rāmji, dēļi un turētāji var būt vizuāli pievilcīgi. Tie var būt kā būtiska daļa no restorāna vai veikala dizaina un identitātes. Tie palīdz restorāniem vai veikaliem būt pamanāmākiem. Tos būtu labi izvēlēties sadarīgiem ar produktu izvietošanas stendiem veikalā.

Akcijas piedāvājumi uz cenu norādēm var būt arī labs reklāmas līdzeklis. Akcijas piedāvājumi var piesaistīt klientus, kuri citādi nebūtu apsvēruši iespēju tur iepirkties vai ēst.

Pārredzamība un skaidrība

Cenu izvietošana ārpus telpām palīdz klientiem uzzināt produktu un pakalpojumu piedāvājumu un to cenas.

Tas var piesaistīt vairāk klientus, kam patīk skaidrība vai tiem ir ierobežots budžets. Redzot cenu, tie var viegli pieņemt pamatotu lēmumu par to, vai var atļauties piedāvātos produktus un pakalpojumus.

Ērtība un efektivitāte

Cenu norādīšana ārpus telpām arī atvieglo klientiem salīdzināt cenas dažādos veikalos un restorānos, kas var palīdzēt pieņemt pamatotāku lēmumu par to, kur iepirkties vai paēst. Ir daudzi klienti, kas to augstu novērtē.

Labi redzamas cenas tiem ļauj arī ietaupīt laiku dodoties iekšā vairākos veikalos. Rūpīgi jāpārdomā, kuras cenas izrādīt ārpusē, lai tās aicinātu ienākt veikalā. Jo veikalā potenciālajam klientam varēs piedāvāt vēl citas preces izliktas skaistos displeja stendos. Tā būs iespēja arī klientu konsultantiem palīdzēt klientam izvēlēties piemērotākos un labākos produktus vai pakalpojumus.

Cenu izkārtņu veidi, ko var izvēlēties

Zemāk uzskaitītas dažādi produkti, kas palīdzēs izstādīt cenu norādes veikala vai restorāna ārpusē. Ir vairāki izkārtņu veidi, no kuriem izvēlēties, tostarp A-veida izkārtnes, izkārtnes uz logiem, baneri, krīta plāksnes un elektroniskās izkārtnes, un katram no tiem ir savas priekšrocības un trūkumi.

A-veida rāmja cenu dēļi

A-veida rāmju izkārtnes ir populāra izvēle cenu izvietošanai ārpus veikaliem un restorāniem. Tās ir viegli pārvietojamas, un tās var novietot redzamās vietās, piemēram, uz ietves. Tomēr tās var aizņemt daudz vietas, un vējš vai cilvēki tās var viegli apgāzt.

Logu izkārtnes

Citas izplatītas cenu norādīšanas iespējas ir izkārtnes uz logiem. Tās var novietot loga iekšpusē vai ārpusē, un tās ir redzamas gan no veikala vai restorāna iekšpuses, gan ārpuses. Tomēr tās var nebūt tik labi redzamas kā A-veida rāmja izkārtnes, un tās var aizsegt skatlogu vitrīnas.

Dizainiski baneri

Baneri var būt lieliska iespēja īpašu piedāvājumu vai pasākumu popularizēšanai, un tos var izkārt ārpus telpām vai pāri ielai. Tomēr tie var būt grūti salasāmi no attāluma un var nebūt piemēroti visiem uzņēmumu veidiem.

Krīta tāfeles

Krīta tāfeles ir populārs veids, kā izvietot cenas un ēdienkartes ārpus restorāniem. Tās ir viegli pielāgojamas, un tās var bieži mainīt, taču to atjaunināšana un uzturēšana var būt laikietilpīga.

Elektroniskās izkārtnes

Elektroniskās izkārtnes var būt labs risinājums uzņēmumiem, kas vēlas attēlot dinamisku saturu vai bieži mainīt cenas. Tomēr tās var būt dārgas un to uzturēšanai var būt nepieciešamas tehniskās zināšanas.

Šādas cenu norādes būs labi pamanāmas un radīs ļoti labu iespaidu par uzņēmumu. Labākos piedāvājumus var atrast lapā Display Stands Market sadaļā Outdoor digital signage.

Dārzeņu stenda cenas

Kā izvēlēties piemērotāko

Kopumā cenu zīmju izvietošana pie veikaliem un restorāniem ir svarīga pārredzamības, klientu piesaistes, ērtības un reklāmas nolūkā. Izvēloties sev piemērotāko izkārtņu veidu, uzņēmumiem jāņem vērā savas konkrētās vajadzības un budžets. Svarīgs ir arī esošais veikala vai restorāna dizains. Jebkurā gadījumā tā ir būtiska daļa no uzņēmuma mārketinga stratēģijas.

Papildus ir vērts izvēli balstīt arī uz uzņēmuma vērtībām, piemēram izvēloties ilgtspējīgus materiālus vai vietējo rāzotāju produkciju.