Digitālā ārējā reklāma

Digitālo vides reklāmu nākotne

Pastaigājieties pa jebkuru pilsētas ielu, un jūs redzēsiet, ka tieši jūsu acu priekšā attīstās nākotne – digitālā ārējā reklāma. Nevis vecie reklāmas stendi, bet dinamiski, tehnoloģiski piesātināti ekrāni, kas piesaista jūsu uzmanību un notur to. Tātad, kas nākamais digitālās ārējās reklāmas pasaulē? 

Mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās izmantošana

Reklāmas nozari pārveido mākslīgais intelekts un mašīnmācīšanās. Tas padara reklāmu mērķtiecīgāku un personalizētāku nekā iepriekš.

Lai izprastu cilvēku uzvedības modeļus un preferences, šīs tehnoloģijas analizē lielus datu apjomus. Izmantojot mākslīgo intelektu un mašīnmācīšanos, reklāmdevēji var atrast efektīvāko saturu konkrētai auditorijai ideālā laikā un vietā.

Iedomājieties reklāmas stendu aizņemtā krustojumā. Izmantojot mākslīgo intelektu, reklāmas stends var noteikt garāmbraucošo automašīnu tipus un parādīt mērķtiecīgas reklāmas par automašīnu apdrošināšanu, transportlīdzekļu apkopes pakalpojumiem vai pat jaunākajiem automašīnu modeļiem.

Programmatiskā DOOH uzplaukums

DOOH

Programmatiskā digitālā ārējā reklāma (DOOH) ir maina spēles noteikumus ārējā reklāmā. Lai padarītu to strukturētāku un precīzāku, mēs automatizējam reklāmas vietas pirkšanu un pārdošanu. Tradicionālo ārējo reklāmu izvietošanu mēs balstām uz plašiem demogrāfiskiem datiem un satiksmes modeļiem. 

Bet, izmantojot programmatisko DOOH, reklāmdevēji var piegādāt konkrētus paziņojumus, pamatojoties uz reāllaika datiem, piemēram, laika apstākļiem, laiku un vietējiem notikumiem. Piemēram, sauļošanās krēma reklāma varētu automātiski parādīties uz digitālajiem reklāmas stendiem ap pludmalēm saulainā dienā. Lietussargu veikals var rādīt reklāmas visā pilsētā, ja laika prognoze paredz lietu.

Paplašinātā realitāte (AR) un āra reklāmas

Paplašinātā realitāte āra reklāmā izmanto jaunu interaktivitātes un iegremdēšanas līmeni. Ar AR aprīkotas reklāmas piedāvā saistošu, neaizmirstamu pieredzi, kas veicina zīmola un patērētāju mijiedarbību.

Iedomājieties, ka ejat garām filmas plakātam, kas atdzīvojas jūsu viedtālrunī, parādot filmas treileri. Vai jaunas apģērbu līnijas reklāmu, kas ļauj virtuāli pielaikot apģērbu un pat veikt pirkumu uz vietas. Tā nav tikai reklāma, tā ir pieredze. Vides reklāmas stendi būtu viens no veidiem kā to panākt.

Ilgtspēja reklāmā

Tā kā uzņēmumi visā pasaulē cenšas panākt ilgtspēju, arī reklāmas nozare nav izņēmums. Ar saules enerģiju darbināmi digitālie reklāmas stendi, pārstrādāti materiāli reklāmu displejiem un oglekļa emisiju kompensēšanas iniciatīvas ir tikai daži no veidiem, kā reklāmdevēji kļūst videi draudzīgāki.

Piemēram, aplūkojiet digitālo reklāmas stendu, ko darbina ar atjaunojamo enerģiju. Šāda enerģija samazina oglekļa dioksīda emisijas un sniedz spēcīgu vēstījumu, lai parādītu zīmolu apņemšanos ievērot ilgtspēju.

5G un ārējā reklāma

5G tehnoloģija var pārcelt āra reklāmu jaunā līmenī. Pateicoties lielākam ātrumam un mazākai latencei, 5G nodrošinās augstas kvalitātes reāllaika straumēšanu, dinamiskas satura izmaiņas un vēl modernāku AR pieredzi āra reklāmās. 

Iedomājieties – reklāma, kas var straumēt tiešraidē notiekošus pasākumus vai reāllaika sociālo mediju plūsmas, piedāvājot svaigu un saistošu saturu, kas vienmēr ir aktuāls.

Digitālās ārējās reklāmas nākotne

Digitālā ārējā reklāma

Digitālās ārējās reklāmas nākotne ir aizraujoša. Lai kļūtu efektīvākas un videi draudzīgākas, tās var izmantot šīs tendences, lai radītu auditorijai saistošu, personalizētu pieredzi. Šo tehnoloģiju un tendenču apguve un iekļaušana savās mārketinga stratēģijās ir ļoti svarīga. Vēl jūs variet savu reklāmu parādīt uz reklāmas displeja stendiem.